Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti event marketingu a dále je zde popsána analýza prostředí. V praktické části je charakterizována agentura LOCOMOTION a její organizační struktura. Následně je navržen event zahrnující analýzu prostředí obchodních center, provedení SWOT analýzy, stanovení cílů, identifikaci cílové skupiny, určení zdrojů, časového harmonogramu a rozpočtu. Závěrem jsou navrhnuty způsoby pro hodnocení akce a návrh na mediální strategii.
Anotace v angličtině
The bachelor´s thesis is divided into theoretical part and practical part. In the theoretical part are provided the basic notions of event marketing and further is described environmental analysis. In the practical part is characterized the LOCOMOTION agency and its organizational structure. Subsequently is proposed event which include environmental analysis of shopping centres, creating of SWOT analysis, setting goals, identification of target groups, identification of resources, schedule and budget. In conclusion are suggested ways to evaluating the events and proposal of media strategy.
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy z oblasti event marketingu a dále je zde popsána analýza prostředí. V praktické části je charakterizována agentura LOCOMOTION a její organizační struktura. Následně je navržen event zahrnující analýzu prostředí obchodních center, provedení SWOT analýzy, stanovení cílů, identifikaci cílové skupiny, určení zdrojů, časového harmonogramu a rozpočtu. Závěrem jsou navrhnuty způsoby pro hodnocení akce a návrh na mediální strategii.
Anotace v angličtině
The bachelor´s thesis is divided into theoretical part and practical part. In the theoretical part are provided the basic notions of event marketing and further is described environmental analysis. In the practical part is characterized the LOCOMOTION agency and its organizational structure. Subsequently is proposed event which include environmental analysis of shopping centres, creating of SWOT analysis, setting goals, identification of target groups, identification of resources, schedule and budget. In conclusion are suggested ways to evaluating the events and proposal of media strategy.
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k této práci.
II. Praktická část
Popište danou společnost a její prioritní činnosti.
Proveďte situační analýzu obchodních center na území České republiky.
Navrhněte event určený obchodním centrům na území České republiky.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k této práci.
II. Praktická část
Popište danou společnost a její prioritní činnosti.
Proveďte situační analýzu obchodních center na území České republiky.
Navrhněte event určený obchodním centrům na území České republiky.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
LATTENBERG, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall, 2007. ISBN 978-0-273-70693-9.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2.
LATTENBERG, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2397-3.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketing communications: a European perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall, 2007. ISBN 978-0-273-70693-9.
ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 58 bodů
Oponent BP: 49 bodů
Mgr. František Polák:
1. Dokázala byste svou navrženou eventovou akci lokalizovat na konkrétní obchodní centrum s popisem podmínek, které by toto centrum mělo splňovat? (odpověděla zcela)
2. Myslíte si, že pořádání eventů je pro obchodní centra investicí, která se jim vrátí? (odpověděla zcela)
3. V čem vidíte hlavní motivaci k návštěvě vašeho eventu v obchodním centru? (odpověděla zcela)
Ing. Jana Šilhánová:
1. Na str. 26 ve Vaší BP uvádíte výčet pracovních pozic v agentuře LOCOMOTION spol. s r. o. Jeví se Vám některá pro Vás natolik atraktivní, že byste ji ráda zastávala? (odpověděla zcela)
2. V situační analýze zmiňujete jako hrozbu návrh zákona o regulaci maloobchodu. Můžete blíže popsat jeho důsledky pro obchodní centra? (odpověděla zcela)
3. Hrají při pořádání Vámi navrhované akce svou roli poplatky Ochrannému svazu autorskému (OSE)? Pokud ano, jakou? (odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Proč jste zvolila tema eventu Skotsko? (odpověděla zcela)
doc. Ing. Roman Bobák Ph.D.:
1. Myslíte si, že výhra zájezdu je velká motivace pro rodiče s dětmi? (odpověděla zcela)