Bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem společnosti HAPER s.r.o. Práce je
rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je provedena literární rešerše a popsána charakteristika: marketingu, marketingovému mixu, marketingové komunikace a SWOT analýze. Praktická část obsahuje informace o společnosti HAPER s.r.o. - historii, současnou situaci. Součástí práce je SWOT analýza, určení cílových skupiny, návrh komunikačního mixu společnosti včetně komunikačního plánu zmíněného podniku. Nedílnou součástí je rozpočet a nakonec měření efektivnosti komunikačních aktivit.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the communication plan of company HAPER s.r.o. In the theoretical part is a literature review, where attention is given to the basic characteristics of marketing, marketing mix, marketing communications and SWOT analysis. The main emphasis is laid on the practical part of the thesis, which contains information about the company HAPER s.r.o. There is made the SWOT analysis, afterwards are target groups identified, including the suggestion of communication mix, communication plan, budget, and measuring of the effectiveness of the communication activities.
Marketing, marketing communication, marketing mix, communication tools, marketing strategy, communication plan, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
70 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá komunikačním plánem společnosti HAPER s.r.o. Práce je
rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je provedena literární rešerše a popsána charakteristika: marketingu, marketingovému mixu, marketingové komunikace a SWOT analýze. Praktická část obsahuje informace o společnosti HAPER s.r.o. - historii, současnou situaci. Součástí práce je SWOT analýza, určení cílových skupiny, návrh komunikačního mixu společnosti včetně komunikačního plánu zmíněného podniku. Nedílnou součástí je rozpočet a nakonec měření efektivnosti komunikačních aktivit.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the communication plan of company HAPER s.r.o. In the theoretical part is a literature review, where attention is given to the basic characteristics of marketing, marketing mix, marketing communications and SWOT analysis. The main emphasis is laid on the practical part of the thesis, which contains information about the company HAPER s.r.o. There is made the SWOT analysis, afterwards are target groups identified, including the suggestion of communication mix, communication plan, budget, and measuring of the effectiveness of the communication activities.
Marketing, marketing communication, marketing mix, communication tools, marketing strategy, communication plan, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k vybranému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost a uveďte její produkty.
Získejte potřebné informace pro vytvoření komunikačního plánu.
Vypracujte komunikační plán pro společnost včetně časového harmonogramu a rozpočtu.
Navrhněte způsoby měření efektivnosti komunikačních prostředků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k vybranému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost a uveďte její produkty.
Získejte potřebné informace pro vytvoření komunikačního plánu.
Vypracujte komunikační plán pro společnost včetně časového harmonogramu a rozpočtu.
Navrhněte způsoby měření efektivnosti komunikačních prostředků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CANNON, Joseph P., William D. PERREAULT, JR. a E. Jerome MCCARTHY. Basic Marketing: A Global - Managerial Approach. New York: McGraw-Hill. 2008. ISBN 978-007-127747-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006, 443 s. ISBN 8025110419.
FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 356 s. ISBN 8024709392.
HINGSTON, Peter. Efektivní marketing. 1. vyd. Praha: Euromedia Group - Knižní klub, 2002, 192 s. ISBN 80-242-0893-8.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 8024704471.
KOTLER, Philip. 10 smrtelných marketingových hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 139 s. ISBN 8024709694.
KOTLER, Philip. Marketing v otázkách a odpovědích. 1. vyd. Brno: CP Books, 2005, 130 s. ISBN 80-251-0518-0.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 8072610821.
MCDONALD, Malcolm. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
PLESKAČ, Jiří a Leoš SOUKUP. Marketing ve stavebnictví. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 224 s. ISBN 8024700522.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Růžena KOMÁRKOVÁ. Psychologie reklamy. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2004, 264 s. ISBN 8024704021.
Seznam doporučené literatury
CANNON, Joseph P., William D. PERREAULT, JR. a E. Jerome MCCARTHY. Basic Marketing: A Global - Managerial Approach. New York: McGraw-Hill. 2008. ISBN 978-007-127747-1.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006, 443 s. ISBN 8025110419.
FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 356 s. ISBN 8024709392.
HINGSTON, Peter. Efektivní marketing. 1. vyd. Praha: Euromedia Group - Knižní klub, 2002, 192 s. ISBN 80-242-0893-8.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 8024704471.
KOTLER, Philip. 10 smrtelných marketingových hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 139 s. ISBN 8024709694.
KOTLER, Philip. Marketing v otázkách a odpovědích. 1. vyd. Brno: CP Books, 2005, 130 s. ISBN 80-251-0518-0.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 8072610821.
MCDONALD, Malcolm. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
PLESKAČ, Jiří a Leoš SOUKUP. Marketing ve stavebnictví. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 224 s. ISBN 8024700522.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Růžena KOMÁRKOVÁ. Psychologie reklamy. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2004, 264 s. ISBN 8024704021.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 52 bodů
Oponent BP: 42 bodů
Ing. Petra Hlavová:
1. Kterou část vypracované bakalářské práce považujete za nejpřínosnější v rámci sestavování nového komunikačního plánu? (odpověděla zcela)
2. Jaká část procesu sestavování plánu je nejnáročnější a proč? (odpověděla částečně)
Ing. Růžena Vorlová:
1. Bude vlastník společnosti ochoten a schopen realizovat vaše návrhy? (odpověděla zcela) Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D. 1. Kdo je největším konkurentem formy? (odpověděla zcela)