Obsahem bakalářské práce je vytvoření komunikačního plánu firmy VITAR s.r.o. pro komunikaci s cílovými skupinami na trhu s veterinárními produkty. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí, kdy v teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k tématu práce a vysvětleny základní pojmy a náležitosti komunikačního plánu vycházející z odborné literatury. V praktické části je zkoumána firma VITAR s.r.o. jako celek, jsou definovány cílové skupiny, zmapováno mezoprostředí, makroprostředí a vytvořena SWOT analýza. Výstupní informace těchto analýz jsou základem komunikačního plánu, který obsahuje návrh konkrétních komunikačních aktivit a marketingových nástrojů vedoucích ke splnění marketingových cílů. Závěr práce tvoří návrhy na měření efektivity komunikačního plánu a doporučení pro firmu.
Anotace v angličtině
The content of the thesis is to create the communication plan for new products of the VITAR, s.r.o. for communicating with the target groups in the market of veterinary products. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part presents findings related to the topic of the thesis, the basic concepts and essentials of the communication plan based on specialized sources. In the practical part, the VITAR, s.r.o. is analyzed as a whole, the target groups are defined, marketing environment is mapped and the SWOT analysis compiled. Output information of these analyzes is the base of the communication plan, which includes proposal of specific communication activities and marketing tools, which should lead to meet the marketing goals. The thesis concludes with suggestions for measuring the effectiveness of the communication plan and recommendations for the company.
Obsahem bakalářské práce je vytvoření komunikačního plánu firmy VITAR s.r.o. pro komunikaci s cílovými skupinami na trhu s veterinárními produkty. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí, kdy v teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k tématu práce a vysvětleny základní pojmy a náležitosti komunikačního plánu vycházející z odborné literatury. V praktické části je zkoumána firma VITAR s.r.o. jako celek, jsou definovány cílové skupiny, zmapováno mezoprostředí, makroprostředí a vytvořena SWOT analýza. Výstupní informace těchto analýz jsou základem komunikačního plánu, který obsahuje návrh konkrétních komunikačních aktivit a marketingových nástrojů vedoucích ke splnění marketingových cílů. Závěr práce tvoří návrhy na měření efektivity komunikačního plánu a doporučení pro firmu.
Anotace v angličtině
The content of the thesis is to create the communication plan for new products of the VITAR, s.r.o. for communicating with the target groups in the market of veterinary products. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part presents findings related to the topic of the thesis, the basic concepts and essentials of the communication plan based on specialized sources. In the practical part, the VITAR, s.r.o. is analyzed as a whole, the target groups are defined, marketing environment is mapped and the SWOT analysis compiled. Output information of these analyzes is the base of the communication plan, which includes proposal of specific communication activities and marketing tools, which should lead to meet the marketing goals. The thesis concludes with suggestions for measuring the effectiveness of the communication plan and recommendations for the company.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingové komunikace a komunikačního plánu.
II. Praktická část
Na základě popisu situace ve firmě proveďte vhodné analýzy.
Zpracujte komunikační plán společnosti.
Navrhněte doporučení pro firmu včetně rozpočtu a časového plánu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingové komunikace a komunikačního plánu.
II. Praktická část
Na základě popisu situace ve firmě proveďte vhodné analýzy.
Zpracujte komunikační plán společnosti.
Navrhněte doporučení pro firmu včetně rozpočtu a časového plánu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s.
ISBN 80-7179- 577-1.
COOPER, Robert G. a EDGETT. Product Innovation and Technology Strategy. United States: Product Development Institute Inc., 2009. ISBN 1-4392-224-6.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0., 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2010, 320 s. ISBN 978- 80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s.
ISBN 80-7179- 577-1.
COOPER, Robert G. a EDGETT. Product Innovation and Technology Strategy. United States: Product Development Institute Inc., 2009. ISBN 1-4392-224-6.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0., 3. rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s. ISBN 978-80-7261-237-6.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2010, 320 s. ISBN 978- 80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 55 bodů
Oponent BP: 54 bodů
Ing. Jitka Pethö:
1. Který z navrhovaných nástrojů považujete za nejdůležitější vzhledem k primární cílové skupině? (odpověděl zcela)
2. Má firma v současné době databázi potenciálních zákazníků? Pokud ano, jak rozsáhlou a jak ji dále rozšířit? (odpověděl zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Můžete uvést, jakým způsobem byl stanoven rozpočet na komunikaci pro 2. pololetí r. 2015? (odpověděl zcela)
2. Ve svých doporučeních navrhujete firmě vytvořit reklamní videa a klipy v TV vysílání. Jak byly tyto vaše návrhy přijaty firmou s ohledem na rozpočet? (odpověděl zcela)