Bakalářská práce se zabývá nástroji marketingového mixu potřebné ke zvýšení prodeje. Práce je rozdělena do dvou částí, které tvoří teoretickou a praktickou část.
První část obsahuje teoretické poznatky, které se aplikují v praktické části. Také obsahuje informace o historii vzniku piva, nástroje marketingového mixu, SWOT analýzu a marketingový výzkum.
V praktické části jsou obsaženy: informace o historii podniku, popis současného marketingového mixu, analýza SWOT a dotazníkové šetření. Jednotlivé části marketingového mixu obsahují zhodnocení aktuální situace v podniku a následné navrhnutí optimálního řešení ke zvýšení prodeje na trhu.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with marketing mix instruments needed to increase sales. The work is divided into two parts which constitute the theoretical and practical part.
The first part includes theoretical knowledge which are applied in the practical part. It also contains information about beer history and marketing mix, SWOT analysis and marketing research.
In the practical part includes: information on the company's history, a description of the current marketing mix, SWOT analysis and questionnaire survey. Individual parts of the marketing mix include an assessment of the current situation in the business and then propose an optimal solution to increase sales in the market.
Bakalářská práce se zabývá nástroji marketingového mixu potřebné ke zvýšení prodeje. Práce je rozdělena do dvou částí, které tvoří teoretickou a praktickou část.
První část obsahuje teoretické poznatky, které se aplikují v praktické části. Také obsahuje informace o historii vzniku piva, nástroje marketingového mixu, SWOT analýzu a marketingový výzkum.
V praktické části jsou obsaženy: informace o historii podniku, popis současného marketingového mixu, analýza SWOT a dotazníkové šetření. Jednotlivé části marketingového mixu obsahují zhodnocení aktuální situace v podniku a následné navrhnutí optimálního řešení ke zvýšení prodeje na trhu.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with marketing mix instruments needed to increase sales. The work is divided into two parts which constitute the theoretical and practical part.
The first part includes theoretical knowledge which are applied in the practical part. It also contains information about beer history and marketing mix, SWOT analysis and marketing research.
In the practical part includes: information on the company's history, a description of the current marketing mix, SWOT analysis and questionnaire survey. Individual parts of the marketing mix include an assessment of the current situation in the business and then propose an optimal solution to increase sales in the market.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingového mixu.
II. Praktická část
Charakterizujte pivovar Zlínský Švec.
Proveďte situační analýzy prostředí firmy.
Popište a zhodnoťte současný marketingový mix firmy Zlínský Švec.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingového mixu.
II. Praktická část
Charakterizujte pivovar Zlínský Švec.
Proveďte situační analýzy prostředí firmy.
Popište a zhodnoťte současný marketingový mix firmy Zlínský Švec.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BASAŘOVÁ, Gabriela. Pivovarství: teorie a praxe výroby piva. 1. vyd. Praha: Vydavatelství VŠCHT, 2010, 863 s. ISBN 978-80-7080-734-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-02-737-8699-3.
LEHRL, Richard. Děláme si sami pivo: Příručka pro domácí výrobu piva. Praha: Vydavatelství Víkend, 2012. ISBN 978-80-7433-079-7.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H.Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Zlínský Švec: Pivovar Malenovice. Historie [online]. 2012 [cit. 2015-02-23]. Dostupné z: http://zlinskysvec.cz/
Seznam doporučené literatury
BASAŘOVÁ, Gabriela. Pivovarství: teorie a praxe výroby piva. 1. vyd. Praha: Vydavatelství VŠCHT, 2010, 863 s. ISBN 978-80-7080-734-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, 2014, 716 s. ISBN 978-02-737-8699-3.
LEHRL, Richard. Děláme si sami pivo: Příručka pro domácí výrobu piva. Praha: Vydavatelství Víkend, 2012. ISBN 978-80-7433-079-7.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H.Beck, 2010, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Zlínský Švec: Pivovar Malenovice. Historie [online]. 2012 [cit. 2015-02-23]. Dostupné z: http://zlinskysvec.cz/
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 42 bodů
Oponent BP: 20 bodů
Ing. Jana Šilhánová:
1. Ve své práci na str. 49 uvádíte, že náklady na tvorbu webových stránek se pohybují okolo Kč 2000,--. Z čeho vycházíte při vyslovení tohoto závěru a co vše tato částka podle Vás obsahuje? (odpověděla zcela)
2. Máte zpětnou vazbu od pana Velíska na Váš návrh spoluúčasti firmy na hasičské zábavě v Malenovicích? (odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Doplňte doporučení pro firmu, včetně finančních nákladů. (odpověděla zcela)
2. Co považujete za konkurenční výhodu pivovaru, piva Zlínský Švec? (odpověděla zcela)
3. Kdo je největším konkurentem pivovaru? (odpověděla zcela)