Diplomová práce se zabývá webovou prezentací reklamních agentur. V teoretickém rámci práce jsou uvedeny jednotlivé formy internetového marketingu a podrobně popsány části webové prezentace. Od historie po současnost je zde nastíněna působnost reklamních agentur včetně specifik jejich webů. Praktická část se zabývá SEO analýzou a srovnávací analýzou pěti největších reklamních agentur působících na českém trhu. Obě šetření jsou vyhodnocena a následně jsou popsány silné a slabé stránky jednotlivých prezentací. Projektová část řeší návrh optimální webové prezentace, který vychází ze skutečností zjištěných v prováděných analýzách praktické části práce.
Anotace v angličtině
This thesis deals with web presentation of advertising agencies. The theoretical framework of the work are given various forms of Internet marketing and described in detail of the website. From history to the present work outlines the scope of advertising agencies including the specifics of their sites. The practical part deals with SEO analysis and comparative analysis of the five largest advertising agencies operating on the Czech market. Both investigations are evaluated and then describes the strengths and weaknesses of each presentation. Project part is design optimized website, which is based on the facts in the analyzes carried out the practical part.
Klíčová slova
reklamní agentura, internetový marketing, webová prezentace, srovnávací analýza, SEO
Klíčová slova v angličtině
advertising agency, internet marketing, web presentation, comparative analysis, SEO
Rozsah průvodní práce
93 s. (117 200 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá webovou prezentací reklamních agentur. V teoretickém rámci práce jsou uvedeny jednotlivé formy internetového marketingu a podrobně popsány části webové prezentace. Od historie po současnost je zde nastíněna působnost reklamních agentur včetně specifik jejich webů. Praktická část se zabývá SEO analýzou a srovnávací analýzou pěti největších reklamních agentur působících na českém trhu. Obě šetření jsou vyhodnocena a následně jsou popsány silné a slabé stránky jednotlivých prezentací. Projektová část řeší návrh optimální webové prezentace, který vychází ze skutečností zjištěných v prováděných analýzách praktické části práce.
Anotace v angličtině
This thesis deals with web presentation of advertising agencies. The theoretical framework of the work are given various forms of Internet marketing and described in detail of the website. From history to the present work outlines the scope of advertising agencies including the specifics of their sites. The practical part deals with SEO analysis and comparative analysis of the five largest advertising agencies operating on the Czech market. Both investigations are evaluated and then describes the strengths and weaknesses of each presentation. Project part is design optimized website, which is based on the facts in the analyzes carried out the practical part.
Klíčová slova
reklamní agentura, internetový marketing, webová prezentace, srovnávací analýza, SEO
Klíčová slova v angličtině
advertising agency, internet marketing, web presentation, comparative analysis, SEO
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních a dalších zdrojů k tématu diplomové práce.
2. Stanovte cíl práce, metodiku výzkumu a výzkumné otázky.
3. V teoretické části popíšte obecně problematiku webových prezentací a definujte základní termíny.
4. Stanovte kritéria výzkumu a následně analyzujte vybrané webové prezentace z hlediska jejich silných a slabých stránek.
5. Na základě výsledku analýzy navrhněte optimální modelové řešení webové prezentace reklamní agentury.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literárních a dalších zdrojů k tématu diplomové práce.
2. Stanovte cíl práce, metodiku výzkumu a výzkumné otázky.
3. V teoretické části popíšte obecně problematiku webových prezentací a definujte základní termíny.
4. Stanovte kritéria výzkumu a následně analyzujte vybrané webové prezentace z hlediska jejich silných a slabých stránek.
5. Na základě výsledku analýzy navrhněte optimální modelové řešení webové prezentace reklamní agentury.
Seznam doporučené literatury
HORŇÁK, Pavel. Reklama. Zlín: VeRBuM, 2010. 320 s. ISBN 978-80-904273-3-4.
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA. Jak psát reklamní text. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 224 s. ISBN 978-80-247-2452-2
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. 376 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada Publishing, 2012. 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2011. 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
KRUG, Steve. Webdesign. Nenuťte uživatele přemýšlet! 2. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2006. 167 s. ISBN 978-80-251-1291-8.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava: Baroque Partners, 2014. 211 s. 978-80-87923-01-6. ISBN 978-80-247-4354-7.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. 3. vyd. Praha: Grada, 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5
Seznam doporučené literatury
HORŇÁK, Pavel. Reklama. Zlín: VeRBuM, 2010. 320 s. ISBN 978-80-904273-3-4.
KŘÍŽEK, Zdeněk a Ivan CRHA. Jak psát reklamní text. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 224 s. ISBN 978-80-247-2452-2
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2014. 376 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada Publishing, 2012. 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2011. 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
KRUG, Steve. Webdesign. Nenuťte uživatele přemýšlet! 2. aktualizované vydání. Brno: Computer Press, 2006. 167 s. ISBN 978-80-251-1291-8.
ŘEZÁČ, Jan. Web ostrý jako břitva. Jihlava: Baroque Partners, 2014. 211 s. 978-80-87923-01-6. ISBN 978-80-247-4354-7.
VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. 3. vyd. Praha: Grada, 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (Jurášková):
1. Jaká jsou základní pravidla pro vytvoření optimální webové prezentace reklamní agentury? Shrňte je, prosím, do jednoduchého modelu.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Bačuvčík):
1.Jakým způsobem by mohlo být provedeno uživatelské hodnocení webů?
2.Nakolik je opravdu možné se inspirovat konkrétními prvky (např. barvy od McCann) z jednotlivých webů? Je to možné, když komplexní řešení může vycházet z jiného konceptu?
3.Jaké jsou asi důvody toho, že některé weby z analýzy vycházejí jako poměrně nedostatečné?