Diplomová práca "Perspektívy marketingu na mobilných zariadeniach" je zameraná pre-dovšetkým na problematiku in-app reklamy. Práca je rozdelená do troch častí. Prvú časť tvoria teoretické poznatky z oblasti mobilného marketingu, in-app marketingu, mobilných aplikácií, trhovísk pre mobilné aplikácie a možností pre propagáciu mobilných aplikácií. Ďalej nasleduje časť praktická v ktorá je zameraná na vytvorenie konceptov užívateľsky atraktívnych mobilných aplikácií, ktoré budú založené na interpretácii kvalitatívneho výskumu. Treťou časťou je časť projektová, v ktorej sa zameriame na vytvorenie funkčných mobilných aplikácií s in-app reklamou, ktoré budú publikované Google Play trhovisku. Následuje zhodnotenie výkonu týchto aplikácií, vypočítanie ROI a odporučenie propagácie týchto mobilných aplikácií.
Anotace v angličtině
Diploma thesis "Perspectives of marketing on mobile devices" focuses mainly on in-app advertisement problematics. Thesis is devided into three parts. First part focuses on theory of mobile marketing, in-app marketing, mobile applications, mobile appications marketplac-es and options for promotion of mobile applications. After this part follows practical part which is focused on creation of concepts of user atractive mobile applications, which will be based on results of interpretation of qualitative research. Third part is project part, in which we will focus on development of functional mobile applications containing in-app advertisement, that will be published on Google Play marketplace. Then follows measure-ments of performance of these mobile applications, calculations of ROI and recommenda-tions of promotion for these mobile apps.
Mobile marketing, in-app advertising, mobile applications, mobile apps market-places, mobile application development, Android Studio, Java, SDK implementation, quali-tative research, ROI.
Rozsah průvodní práce
82
Jazyk
SK
Anotace
Diplomová práca "Perspektívy marketingu na mobilných zariadeniach" je zameraná pre-dovšetkým na problematiku in-app reklamy. Práca je rozdelená do troch častí. Prvú časť tvoria teoretické poznatky z oblasti mobilného marketingu, in-app marketingu, mobilných aplikácií, trhovísk pre mobilné aplikácie a možností pre propagáciu mobilných aplikácií. Ďalej nasleduje časť praktická v ktorá je zameraná na vytvorenie konceptov užívateľsky atraktívnych mobilných aplikácií, ktoré budú založené na interpretácii kvalitatívneho výskumu. Treťou časťou je časť projektová, v ktorej sa zameriame na vytvorenie funkčných mobilných aplikácií s in-app reklamou, ktoré budú publikované Google Play trhovisku. Následuje zhodnotenie výkonu týchto aplikácií, vypočítanie ROI a odporučenie propagácie týchto mobilných aplikácií.
Anotace v angličtině
Diploma thesis "Perspectives of marketing on mobile devices" focuses mainly on in-app advertisement problematics. Thesis is devided into three parts. First part focuses on theory of mobile marketing, in-app marketing, mobile applications, mobile appications marketplac-es and options for promotion of mobile applications. After this part follows practical part which is focused on creation of concepts of user atractive mobile applications, which will be based on results of interpretation of qualitative research. Third part is project part, in which we will focus on development of functional mobile applications containing in-app advertisement, that will be published on Google Play marketplace. Then follows measure-ments of performance of these mobile applications, calculations of ROI and recommenda-tions of promotion for these mobile apps.
Mobile marketing, in-app advertising, mobile applications, mobile apps market-places, mobile application development, Android Studio, Java, SDK implementation, quali-tative research, ROI.
Zásady pro vypracování
1. V teroretické části zmapujte a analyzujte problematiku marketingu mobilních zařízení a rozeberte vhodnost a přínosy marketingu v mobilních aplikacích.
2. Navrhněte a implementujte jednoduché mobilní aplikace, na které umístíte reklamní obsah.
3. Mobilní aplikace průběžně monitorujte, analyzujte z nich získaná data a vyhodnoťte je.
4. Vyhodnoťte ekonomický přínos z umístěné reklamy.
Zásady pro vypracování
1. V teroretické části zmapujte a analyzujte problematiku marketingu mobilních zařízení a rozeberte vhodnost a přínosy marketingu v mobilních aplikacích.
2. Navrhněte a implementujte jednoduché mobilní aplikace, na které umístíte reklamní obsah.
3. Mobilní aplikace průběžně monitorujte, analyzujte z nich získaná data a vyhodnoťte je.
4. Vyhodnoťte ekonomický přínos z umístěné reklamy.
Seznam doporučené literatury
KRUM, Cindy. Mobile marketing. Inianapolis: Pearson Education, 2010. ISBN 978-0-7897-3976-6.
DUSHINSKI, Kim. The Mobile Marketing Handbook. Medford: Information Today, 2009. ISBN 978-0-910965-82.
KLEIN, Jeff. Mobile Marketing: Successful Strategies for Today's Mobile Economy. CreateSpace Independent Publishing Platform,2013. ISBN: 978-1484138595.
BURCHER, Nick. Paid, Owned, Earned: Maximizing Marketing Returns in a Socially Connected World. London: Kogan Page, 2012. ISBN: 978-0749465629.
STOKES, Richard. Ultimate Guide to Pay-Per-Click Advertising. Illinois: Entrepreneur Press, 2014. ISBN: 978-1599185347.
MURETA, Chad. App Empire: Make Money, Have a Life, and Let Technology Work for You.Hoboken: John Wiley and Sons, 2012. ISBN: 978-1118107874.
Seznam doporučené literatury
KRUM, Cindy. Mobile marketing. Inianapolis: Pearson Education, 2010. ISBN 978-0-7897-3976-6.
DUSHINSKI, Kim. The Mobile Marketing Handbook. Medford: Information Today, 2009. ISBN 978-0-910965-82.
KLEIN, Jeff. Mobile Marketing: Successful Strategies for Today's Mobile Economy. CreateSpace Independent Publishing Platform,2013. ISBN: 978-1484138595.
BURCHER, Nick. Paid, Owned, Earned: Maximizing Marketing Returns in a Socially Connected World. London: Kogan Page, 2012. ISBN: 978-0749465629.
STOKES, Richard. Ultimate Guide to Pay-Per-Click Advertising. Illinois: Entrepreneur Press, 2014. ISBN: 978-1599185347.
MURETA, Chad. App Empire: Make Money, Have a Life, and Let Technology Work for You.Hoboken: John Wiley and Sons, 2012. ISBN: 978-1118107874.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudku vedoucího byly položeny tyto otázky (Šula):
1. Jakým způsobem je vhodné komunikovat mobilní aplikace daných parametrů?
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Banyár):
1. Zaraďte mobilný marketing do systému marketingovej komunikácie a vysvetlite, aké výhody, či nevýhody má mobilný marketing v porovnaní s inými nástrojmi marketingovej komunikácie.
2. Charakterizujte základné funkcie a ciele mobilného marketingu.
3. Stručne popíšte základné nástroje mobilného marketingu.