V bakalářské práci se zabývám popisem a analýzou marketingového mixu firmy TOPEK, s. r. o. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky týkající se marketingového mixu získané z dostupných informačních zdrojů. V praktické části se poté zaměřuji na samotnou firmu TOPEK, s. r. o. Po jejím stručném představení se věnuji sortimentu výrobků, jejich kvalitě, designu, značce a obalu. Dále se zabývám cenovou politikou, faktory ovlivňujícími tvorbu a změny cen. Popisuji distribuci a v neposlední řadě propagaci výrobků a celé firmy. Na základě dotazníkového šetření jsem identifikovala preference a spokojenost spotřebitelů s pekárenskými výrobky se zaměřením na firmu Topek. Na závěr budou navržena opatření, která by zlepšila využití marketingového mixu.
Anotace v angličtině
In my bachelor work I deal with a description and an analysis of a marketing mix at the company Topek, Ltd. I summed up general findings in the theoretical part concerning a marketing mix gained from available information sources. In the practical part I deal with the company Topek, Ltd. There is a brief introduction of this company and than I follow product assortment, their quality, design, brand and packing. Than I deal with price policy, factors influencing price setting and changes. I describe distribution and last but not least promotion of products and the company as a whole. I identified preferences and customers satisfaction to bakery products with a view to the company Topek. There will be suggested steps in conclusion to improve marketing mix usage.
marketing mix, product, price, promotion, distribution
Rozsah průvodní práce
73 s., 13 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci se zabývám popisem a analýzou marketingového mixu firmy TOPEK, s. r. o. V teoretické části jsem shrnula základní poznatky týkající se marketingového mixu získané z dostupných informačních zdrojů. V praktické části se poté zaměřuji na samotnou firmu TOPEK, s. r. o. Po jejím stručném představení se věnuji sortimentu výrobků, jejich kvalitě, designu, značce a obalu. Dále se zabývám cenovou politikou, faktory ovlivňujícími tvorbu a změny cen. Popisuji distribuci a v neposlední řadě propagaci výrobků a celé firmy. Na základě dotazníkového šetření jsem identifikovala preference a spokojenost spotřebitelů s pekárenskými výrobky se zaměřením na firmu Topek. Na závěr budou navržena opatření, která by zlepšila využití marketingového mixu.
Anotace v angličtině
In my bachelor work I deal with a description and an analysis of a marketing mix at the company Topek, Ltd. I summed up general findings in the theoretical part concerning a marketing mix gained from available information sources. In the practical part I deal with the company Topek, Ltd. There is a brief introduction of this company and than I follow product assortment, their quality, design, brand and packing. Than I deal with price policy, factors influencing price setting and changes. I describe distribution and last but not least promotion of products and the company as a whole. I identified preferences and customers satisfaction to bakery products with a view to the company Topek. There will be suggested steps in conclusion to improve marketing mix usage.
marketing mix, product, price, promotion, distribution
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum informačních zdrojů týkajících se marketingového mixu.
Analyzujte marketingový mix ve firmě TOPEK, s. r. o.
Na základě zjištěných skutečností zhodnoťte marketingový mix ve firmě TOPEK, s.r.o. a navrhněte vhodná opatření k jeho lepšímu využití.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum informačních zdrojů týkajících se marketingového mixu.
Analyzujte marketingový mix ve firmě TOPEK, s. r. o.
Na základě zjištěných skutečností zhodnoťte marketingový mix ve firmě TOPEK, s.r.o. a navrhněte vhodná opatření k jeho lepšímu využití.
Seznam doporučené literatury
1. BOUČKOVÁ, Jana a kol.. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1
2. HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-88-6
3. KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3
4. KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6
Seznam doporučené literatury
1. BOUČKOVÁ, Jana a kol.. Marketing. 1. vyd. Praha : C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1
2. HORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-88-6
3. KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3
4. KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6