Cílem práce je v teoretické části objasnit pojmy marketingové komunikace a následně je v praktické části aplikovat na módní značku Marc Jacobs, zmapovat rozsah marketingové komunikace značky Marc Jacobs a ve vlastním výzkumu zjistit povědomí o marketingové komunikaci značky a značce samotné v USA a České republice a následně toto povědomí srovnat.
Anotace v angličtině
The main aim of the theoretical part of this thesis is to clarify main concepts of marketing communication and apply them on the fashion brand Marc Jacobs. In the practical part of this thesis author will document marketing communication of this brand and in own research determine awareness of the brand and its marketing communication in the USA and Czech republic and after compare the results.
Klíčová slova
značka, hodnota značky, móda, módní trh, marketingová komunikace, sociální sítě,
marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Brand, Brand value, fashion, fashion market, marketing communication, social network,
marketing research
Rozsah průvodní práce
72 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je v teoretické části objasnit pojmy marketingové komunikace a následně je v praktické části aplikovat na módní značku Marc Jacobs, zmapovat rozsah marketingové komunikace značky Marc Jacobs a ve vlastním výzkumu zjistit povědomí o marketingové komunikaci značky a značce samotné v USA a České republice a následně toto povědomí srovnat.
Anotace v angličtině
The main aim of the theoretical part of this thesis is to clarify main concepts of marketing communication and apply them on the fashion brand Marc Jacobs. In the practical part of this thesis author will document marketing communication of this brand and in own research determine awareness of the brand and its marketing communication in the USA and Czech republic and after compare the results.
Klíčová slova
značka, hodnota značky, móda, módní trh, marketingová komunikace, sociální sítě,
marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Brand, Brand value, fashion, fashion market, marketing communication, social network,
marketing research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury k zadanému tématu, zvýšenou pozornost věnujte značce, módnímu trhu a marketingové komunikaci v módním průmyslu
2. Stanovte cíl práce a výzkumné otázky
3. Představte analyzovanou značku, její historii a popište její postavení na českém a USA trhu
4. Realizujte dotazníkové šetření s cílem porovnat povědomí o značce v ČR a USA
5. Vyvoďte závěry a doporučení pro značku Marc Jacobs na českém trhu
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši odborné literatury k zadanému tématu, zvýšenou pozornost věnujte značce, módnímu trhu a marketingové komunikaci v módním průmyslu
2. Stanovte cíl práce a výzkumné otázky
3. Představte analyzovanou značku, její historii a popište její postavení na českém a USA trhu
4. Realizujte dotazníkové šetření s cílem porovnat povědomí o značce v ČR a USA
5. Vyvoďte závěry a doporučení pro značku Marc Jacobs na českém trhu
Seznam doporučené literatury
JACKSON, Tim a David SHAW. Mastering fashion marketing. Basingstoke [England]: Palgrave Macmillan, 2009, xviii, 376 s. ISBN 978-1-4039-1902-1.
WOLFE, Mary Gorgen. Fashion marketing & merchandising: student workbook. Tinley Park, Illinois: Goodheart-Willcox Company, c2009, 288 s. ISBN 978-1-59070-920-7.
POSNER, Harriet. Marketing fashion. London: Laurence King, 2011, 224 s. ISBN 978-1-85669-723-1.
MOORE, Gwyneth. Fashion promotion: building a brand through marketing and communication. Lausanne, Switzerland: AVA Academia, c2012, 176 s. ISBN 978-2-940411-87-0.
Seznam doporučené literatury
JACKSON, Tim a David SHAW. Mastering fashion marketing. Basingstoke [England]: Palgrave Macmillan, 2009, xviii, 376 s. ISBN 978-1-4039-1902-1.
WOLFE, Mary Gorgen. Fashion marketing & merchandising: student workbook. Tinley Park, Illinois: Goodheart-Willcox Company, c2009, 288 s. ISBN 978-1-59070-920-7.
POSNER, Harriet. Marketing fashion. London: Laurence King, 2011, 224 s. ISBN 978-1-85669-723-1.
MOORE, Gwyneth. Fashion promotion: building a brand through marketing and communication. Lausanne, Switzerland: AVA Academia, c2012, 176 s. ISBN 978-2-940411-87-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státní závěrečné zkoušce.
Student představil státní zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Čím se liší Instagram od Pinterestu?
2. Jak vidíte budoucnost Facebooku?
3. Jaké komunikační nástroje byste vybral do komunikačního mixu, kterým byste launchoval značku Marc Jacobs v ČR?
Student odpověděl na všechny položené otázky.