V mé bakalářské práci jsem se zabývala využitím jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti MPL KAUF spol. s r.o. jako možnosti, jak si společnost může zvýšit kon-kurenceschopnost a upevnit své postavení na trhu.
V teoretické části práce je rozebrána problematika marketingového mixu, konkurence-schopnosti a marketingu ve stavebnictví. Praktická část práce obsahuje podrobnou analýzu současného stavu společnosti a způsobu využití nástrojů výrobkového, cenového, distribuč-ního a komunikačního mixu. Na základě této analýzy jsem navrhla určitá doporučení na zlepšení fungování společnosti.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I dealt with using particular instruments of marketing mix in MPL KAUF Ltd. as possibility to improve competitive strength of the company and to consoli-date it’s market position.
In the theoretical part are analysed questions of marketing mix, competitive strength and marketing in building industry. The practical part of the thesis contains detailed analysis of the present condition of the company and the way of using instruments of product, price, distribution and communication mix. On the basis of this analysis I suggested certain recommendations how to improve the operation of the company.
Klíčová slova
marketing, marketingové řízení, marketingové prostředí, marketingový mix, výrobek, cena, distribuce, marketingová komunikace, konkurenceschopnost, stavební trh
V mé bakalářské práci jsem se zabývala využitím jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti MPL KAUF spol. s r.o. jako možnosti, jak si společnost může zvýšit kon-kurenceschopnost a upevnit své postavení na trhu.
V teoretické části práce je rozebrána problematika marketingového mixu, konkurence-schopnosti a marketingu ve stavebnictví. Praktická část práce obsahuje podrobnou analýzu současného stavu společnosti a způsobu využití nástrojů výrobkového, cenového, distribuč-ního a komunikačního mixu. Na základě této analýzy jsem navrhla určitá doporučení na zlepšení fungování společnosti.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I dealt with using particular instruments of marketing mix in MPL KAUF Ltd. as possibility to improve competitive strength of the company and to consoli-date it’s market position.
In the theoretical part are analysed questions of marketing mix, competitive strength and marketing in building industry. The practical part of the thesis contains detailed analysis of the present condition of the company and the way of using instruments of product, price, distribution and communication mix. On the basis of this analysis I suggested certain recommendations how to improve the operation of the company.
Klíčová slova
marketing, marketingové řízení, marketingové prostředí, marketingový mix, výrobek, cena, distribuce, marketingová komunikace, konkurenceschopnost, stavební trh
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke konkurenceschopnosti a marketingovému mixu.
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti MPL KAUF spol. s r.o.
Na základě analýzy zpracujte návrh na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu.
Návrh podrobte rizikové a nákladové analýze.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke konkurenceschopnosti a marketingovému mixu.
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti MPL KAUF spol. s r.o.
Na základě analýzy zpracujte návrh na zvýšení konkurenceschopnosti společnosti MPL KAUF spol. s r.o. využitím nástrojů marketingového mixu.
Návrh podrobte rizikové a nákladové analýze.
Seznam doporučené literatury
1. ALSBURY, A. Marketing: to nejlepší z praxe. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-617-9.
2. ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. Praha: Radix spol. s r.o., 2002. ISBN 80-86031-35-7.
3. FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Mana-gement Press, 2005. ISBN 80-7264-129-1.
4. GERARD, J.T. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
5. KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozšíř. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
6. NĚMEC, P. Public relations: zásady komunikace s veřejností. Praha: Management Press, 1993. 114 s. ISBN 80-85603-26-8.
Seznam doporučené literatury
1. ALSBURY, A. Marketing: to nejlepší z praxe. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-617-9.
2. ČICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. Praha: Radix spol. s r.o., 2002. ISBN 80-86031-35-7.
3. FREY, P. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Mana-gement Press, 2005. ISBN 80-7264-129-1.
4. GERARD, J.T. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
5. KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozšíř. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
6. NĚMEC, P. Public relations: zásady komunikace s veřejností. Praha: Management Press, 1993. 114 s. ISBN 80-85603-26-8.