Tématem diplomové práce je ''Projekt inovace systému CRM v podniku ELKO EP, s.r.o. Smyslem této práce je návrh optimálního řešení inovace systému CRM ve firmě, které respektuje CRM stragegii firmy. S ohledem na tuto strategii jsou definovány základní nedostatky a požadavky, z nichž se následně odvíjí návrh technického řešení sytému CRM. Inovace je navržena tak, aby se modul CRM stal účinným a podpůrným prostředkem při provádění této strategie v každodenní praxi.
Anotace v angličtině
The main object of this thesis is ''Project of innovation CRM system‘‘ in a company ELKO EP, s.r.o. Purpose of this thesis is design of optimal solution CRM system in a company, which re-spects corporate CRM strategy. Regarding to this strategy and definition of basic deficiencies and requirements is implied a project of technical sollution of CRM system. Innovation of CRM sys-tem should be designed as effectual and susidiary medium in implementation CRM strategy in everyday running.
Klíčová slova
Řízení vztahu se zákazníky, CRM strategie, SWOT analýza, sémantický diferenciál, časová analý-za, nákladová analýza.
Klíčová slova v angličtině
Customer relationship management, CRM strategy, SWOT analysis, semantic diferencial, time and costs analysis.
Rozsah průvodní práce
91 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je ''Projekt inovace systému CRM v podniku ELKO EP, s.r.o. Smyslem této práce je návrh optimálního řešení inovace systému CRM ve firmě, které respektuje CRM stragegii firmy. S ohledem na tuto strategii jsou definovány základní nedostatky a požadavky, z nichž se následně odvíjí návrh technického řešení sytému CRM. Inovace je navržena tak, aby se modul CRM stal účinným a podpůrným prostředkem při provádění této strategie v každodenní praxi.
Anotace v angličtině
The main object of this thesis is ''Project of innovation CRM system‘‘ in a company ELKO EP, s.r.o. Purpose of this thesis is design of optimal solution CRM system in a company, which re-spects corporate CRM strategy. Regarding to this strategy and definition of basic deficiencies and requirements is implied a project of technical sollution of CRM system. Innovation of CRM sys-tem should be designed as effectual and susidiary medium in implementation CRM strategy in everyday running.
Klíčová slova
Řízení vztahu se zákazníky, CRM strategie, SWOT analýza, sémantický diferenciál, časová analý-za, nákladová analýza.
Klíčová slova v angličtině
Customer relationship management, CRM strategy, SWOT analysis, semantic diferencial, time and costs analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vysvětlete podstatu, význam a přínosy systémů pro řízení CRM.
Uveďte teoretické podněty využitelné v projektu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav a možnosti modulu CRM (Termín).
Proveďte průzkum spokojenosti a požadavků současných uživatelů v oddělení prodeje.
Analyzujte požadavky uživatelů a navrhněte inovaci modulu.
Projekt podrobte časové a nákladové analýze.
Zhodnoťte přínosy projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vysvětlete podstatu, význam a přínosy systémů pro řízení CRM.
Uveďte teoretické podněty využitelné v projektu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte současný stav a možnosti modulu CRM (Termín).
Proveďte průzkum spokojenosti a požadavků současných uživatelů v oddělení prodeje.
Analyzujte požadavky uživatelů a navrhněte inovaci modulu.
Projekt podrobte časové a nákladové analýze.
Zhodnoťte přínosy projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1.BASL, J. Podnikové informační systémy. Praha : Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0214-2
2.BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníky: aneb CRM v digitálním věku. Praha : Management Press, 2002. ISBN 80-7261-056-2
3.DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky: Procesy, pracovníci, technologie. Praha : Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0401-3
4.GILL, J., JOHNSON, P. Research Metods for Managers. London : Paul Chapman Publishing, 1991. ISBN 1-85396-119-1
5.JANKŮ, V. Implementace CRM ve společnosti SECAR Bohemia. [online]. 2005, říjen [cit. 04. října 2005]. Dostupné na WWW: http://www.cvis.cz/index_cz.htm
Seznam doporučené literatury
1.BASL, J. Podnikové informační systémy. Praha : Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0214-2
2.BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníky: aneb CRM v digitálním věku. Praha : Management Press, 2002. ISBN 80-7261-056-2
3.DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky: Procesy, pracovníci, technologie. Praha : Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0401-3
4.GILL, J., JOHNSON, P. Research Metods for Managers. London : Paul Chapman Publishing, 1991. ISBN 1-85396-119-1
5.JANKŮ, V. Implementace CRM ve společnosti SECAR Bohemia. [online]. 2005, říjen [cit. 04. října 2005]. Dostupné na WWW: http://www.cvis.cz/index_cz.htm