Diplomová práce je zaměřena na jednu část podnikové identity, a to podnikový design. Hlavním cílem této práce je vypracování projektu na inovaci podnikového designu společnosti RTL II. V teoretické části jsou definovány pojmy jako podniková kultura, identita či televizní trh. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti RTL II, kritickou analýzu její činnosti i podnikové identity a samotný projekt. Součástí projektu je časový harmonogram, analýza nákladů, přínosů a rizik projektu.
Anotace v angličtině
Graduation work is oriented on one part of the corporate identity, which is the corporate design. The main goal (purpose) of this piece is developing a project of innovation of the corporate design of RTL II. In the teoretical part there are definitions of notions such as corporate culture, identity and television market. The practical part is focused on the pres-entation of RTL II, critical analysis of its activities, the company identity and the project. Part of the project is a time schedule, costs analysis, project benefits and risks.
Diplomová práce je zaměřena na jednu část podnikové identity, a to podnikový design. Hlavním cílem této práce je vypracování projektu na inovaci podnikového designu společnosti RTL II. V teoretické části jsou definovány pojmy jako podniková kultura, identita či televizní trh. Praktická část se zaměřuje na představení společnosti RTL II, kritickou analýzu její činnosti i podnikové identity a samotný projekt. Součástí projektu je časový harmonogram, analýza nákladů, přínosů a rizik projektu.
Anotace v angličtině
Graduation work is oriented on one part of the corporate identity, which is the corporate design. The main goal (purpose) of this piece is developing a project of innovation of the corporate design of RTL II. In the teoretical part there are definitions of notions such as corporate culture, identity and television market. The practical part is focused on the pres-entation of RTL II, critical analysis of its activities, the company identity and the project. Part of the project is a time schedule, costs analysis, project benefits and risks.
Analyzujte současný stav CI u RTL2 pomocí vybraných metod.
Navrhněte změny, popř. novou strategii CI firmy vedoucí k zefektivnění strategie.
Posuďte efekty změn v podniku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Specifikujte podstatu a cíle Corporate Identity.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav CI u RTL2 pomocí vybraných metod.
Navrhněte změny, popř. novou strategii CI firmy vedoucí k zefektivnění strategie.
Posuďte efekty změn v podniku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KRÜGER, U.M. Programmanalyse von ARD, ZDF, SAT1 und RTL2. in: Media Perspektiven, 2004. Heft 5.
[2] SEIDEL, N., LIBERTUS, M. Rundfunkökonomie. Wiesbaden, 1993.
[3] BRANDMEYER, K., DEICHSEL, A. Jahrbuch Markentechnik 2004/2005. Frankfurt am Main, 2004.
[4] SPIEGELVOGEL, V. Corporate Identity ganzheitlich gestalten. Businesswillage, 2004.
[5] STADLER, M.M. Corporate Identity. In: Marketing, H.-G. Geisbusch, 2. Auflage Landsberg am Lech, 1991.
[6] STANKOWSKI, A. Das visuelle Erscheinungsbild der Corporate Identity, 5. Auflage Landsberg am Lech, 1992.
[7] TRACEY, M. Für das Überleben einer Idee gesellschaftlicher Kommunikation. In: Media Perspektiven, 2004.
[8] WACHE, T., BRAMMER, D. Corporate Identity als ganzheitliche Strategie. Wiesbaden, 1998.
Seznam doporučené literatury
[1] KRÜGER, U.M. Programmanalyse von ARD, ZDF, SAT1 und RTL2. in: Media Perspektiven, 2004. Heft 5.
[2] SEIDEL, N., LIBERTUS, M. Rundfunkökonomie. Wiesbaden, 1993.
[3] BRANDMEYER, K., DEICHSEL, A. Jahrbuch Markentechnik 2004/2005. Frankfurt am Main, 2004.
[4] SPIEGELVOGEL, V. Corporate Identity ganzheitlich gestalten. Businesswillage, 2004.
[5] STADLER, M.M. Corporate Identity. In: Marketing, H.-G. Geisbusch, 2. Auflage Landsberg am Lech, 1991.
[6] STANKOWSKI, A. Das visuelle Erscheinungsbild der Corporate Identity, 5. Auflage Landsberg am Lech, 1992.
[7] TRACEY, M. Für das Überleben einer Idee gesellschaftlicher Kommunikation. In: Media Perspektiven, 2004.
[8] WACHE, T., BRAMMER, D. Corporate Identity als ganzheitliche Strategie. Wiesbaden, 1998.