Diplomová práce se zabývá projektem podnikatelského záměru stavební společnosti XY v oblasti výstavby rodinných domů. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat teoretické poznatky z oblasti marketingu ve stavebnictví, zpracovat literární rešerši vztahující se k přípravě podnikatelské záměru a následně formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce je analýza současné úrovně postavení společnosti XY na trhu, zpracování samotného projektu podnikatelského záměru společnosti a podrobení projektu nákladové, rizikové a časové analýze. V rámci analýzy je využito kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Součástí diplomové práce jsou také návrhy a doporučení k praktickému zpracování projektu podnikatelského záměru.
Anotace v angličtině
The Master´s thesis deals with a business plan project of the construction company XY operating in the construction of family houses. The object of the theoretical part of this thesis is to develop a theoretical knowledge of marketing in the construction industry, a literature review relating to the preparation of the business plan and then formulate a theoretical basis for the practical part. The object of the practical part of this thesis is an analysis of the current position of the company on the market, processing the business plan project of the company and processing a cost, risk and time analysis. Quantitative and qualitative research is used in the analysis of the company. In the thesis there are also suggestions and recommendations for the practical processing of the business plan project.
marketing in the construction industry, business plan, rime analysis, cost analysis, risk analysis
Rozsah průvodní práce
85 s. (116 965 znaků), 5 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá projektem podnikatelského záměru stavební společnosti XY v oblasti výstavby rodinných domů. Cílem teoretické části diplomové práce je zpracovat teoretické poznatky z oblasti marketingu ve stavebnictví, zpracovat literární rešerši vztahující se k přípravě podnikatelské záměru a následně formulovat teoretická východiska pro zpracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce je analýza současné úrovně postavení společnosti XY na trhu, zpracování samotného projektu podnikatelského záměru společnosti a podrobení projektu nákladové, rizikové a časové analýze. V rámci analýzy je využito kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Součástí diplomové práce jsou také návrhy a doporučení k praktickému zpracování projektu podnikatelského záměru.
Anotace v angličtině
The Master´s thesis deals with a business plan project of the construction company XY operating in the construction of family houses. The object of the theoretical part of this thesis is to develop a theoretical knowledge of marketing in the construction industry, a literature review relating to the preparation of the business plan and then formulate a theoretical basis for the practical part. The object of the practical part of this thesis is an analysis of the current position of the company on the market, processing the business plan project of the company and processing a cost, risk and time analysis. Quantitative and qualitative research is used in the analysis of the company. In the thesis there are also suggestions and recommendations for the practical processing of the business plan project.
marketing in the construction industry, business plan, rime analysis, cost analysis, risk analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z marketingu v oblasti stavebnictví.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k přípravě podnikatelského záměru.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň postavení společnosti XY na trhu.
Zpracujte projekt podnikatelského záměru společnosti XY.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
V systematickém přehledu prezentujte poznatky z marketingu v oblasti stavebnictví.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k přípravě podnikatelského záměru.
Praktická část
Analyzujte současnou úroveň postavení společnosti XY na trhu.
Zpracujte projekt podnikatelského záměru společnosti XY.
Projekt podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří, a SOUČEK, Ivan. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 356 s. ISBN 80-247-0939-2
KOTLER, Philip a ARMSTRONG, Gary. Principles of marketing. 14th global ed. Boston: Pearson Education, 2012, 637 s. ISBN 978-0-273-75243-1.
KOTLER, Philip. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007, 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PICKTON, David a BRODERICK, Amanda. Integrated marketing communications. 2nd ed. Harlow: Pearson Education, 2005, 761 s. ISBN 978-0-273-67645-8.
SRPOVÁ, Jitka, SVOBODOVÁ, Ivana, SKOPAL, Pavel a ORLÍK, Tomáš. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 200 s. ISBN 978-80-247-4103-1
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří, a SOUČEK, Ivan. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 356 s. ISBN 80-247-0939-2
KOTLER, Philip a ARMSTRONG, Gary. Principles of marketing. 14th global ed. Boston: Pearson Education, 2012, 637 s. ISBN 978-0-273-75243-1.
KOTLER, Philip. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007, 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PICKTON, David a BRODERICK, Amanda. Integrated marketing communications. 2nd ed. Harlow: Pearson Education, 2005, 761 s. ISBN 978-0-273-67645-8.
SRPOVÁ, Jitka, SVOBODOVÁ, Ivana, SKOPAL, Pavel a ORLÍK, Tomáš. Podnikatelský plán a strategie. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 200 s. ISBN 978-80-247-4103-1
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Ing. Vrastislav Kozák, Ph.D., 23 bodů
Jak hodnotíte hrozbu substituce ze stran obytných kontejnerů nebo mobilních návěsů? Zodpovězeno zcela
Oponent: Ing. arch. Antonín Otépka, 25 bodů
Předložila jste Váš návrh řešení managementu společnosti? Jaké byly reakce na předložený návrh? Zodpovězeno zcela
Ve své práci uvádíte, že vámi předložený návrh by měl přispět k rozvoji společnosti, dle Vašeho odhadu, kolik by měl činit předpokládaný nárůst tržeb společnosti v časovém horizontu tří let? Jak výrazně by se změnila pozice společnosti na trhu? Zodpovězeno zcela
Dr. Kolčavová: S kým jste konzultovala časové a nákladové položky? Zodpovězeno zcela
prof. Němeček? Navrhujete rozšíření nabídky? Zodpovězeno zcela