Cílem diplomové práce, je na základě průzkumu výchozího stavu a spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu, navrhnout vhodná doporučení, jejichž realizací podnikatel dosáhne navýšení celkové spokojenosti svých zákazníků. Celá práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část je vytvořena formou literární rešerše vztahující se k tématům českého spotřebitele 21. století, e-commerce, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. Na teoretické poznatky plynule navazuje část praktická. Její úvod je vymezen představení a rozboru podnikatelského subjektu, SWOT analýze a realizaci dotazníkového šetření mezi stávajícími klienty. Reakcí na zjištěné poznatky je projektová část diplomové práce, která podnikateli poskytuje několik doporučení, jejichž realizaci je možno docílit stanoveného cíle. Jednotlivé návrhy jsou v závěru podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to suggest appropriate recommendations for a chosen online store based on analysis of its initial state and customer's satisfaction. The execution of these recommendations should help the owner to achieve a higher overall satisfaction of her customers. The entire work is divided into several parts. The theoretical part is written in the form of literary recherche and addresses topics related to a Czech consumer of the 21st century, e-commerce, marketing research and customer's satisfaction. These theoretical findings are followed by the practical part. The abstract is dedicated to introduction and analysis of the business entity, SWOT analysis and execution of a questionnaire survey amongst current clients. The outcome of all found results is included in the project part, which provides the owner with several recommendations leading to potential improvements according to a set of predefined goals. In conclusion, all suggestions are subjected to financial, time and risk analysis.
Customer, satisfaction, online store, e-commerce, SWOT analysis, marketing research, an increase of satisfaction, loyalty
Rozsah průvodní práce
116 s. (188 371 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce, je na základě průzkumu výchozího stavu a spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu, navrhnout vhodná doporučení, jejichž realizací podnikatel dosáhne navýšení celkové spokojenosti svých zákazníků. Celá práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část je vytvořena formou literární rešerše vztahující se k tématům českého spotřebitele 21. století, e-commerce, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. Na teoretické poznatky plynule navazuje část praktická. Její úvod je vymezen představení a rozboru podnikatelského subjektu, SWOT analýze a realizaci dotazníkového šetření mezi stávajícími klienty. Reakcí na zjištěné poznatky je projektová část diplomové práce, která podnikateli poskytuje několik doporučení, jejichž realizaci je možno docílit stanoveného cíle. Jednotlivé návrhy jsou v závěru podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to suggest appropriate recommendations for a chosen online store based on analysis of its initial state and customer's satisfaction. The execution of these recommendations should help the owner to achieve a higher overall satisfaction of her customers. The entire work is divided into several parts. The theoretical part is written in the form of literary recherche and addresses topics related to a Czech consumer of the 21st century, e-commerce, marketing research and customer's satisfaction. These theoretical findings are followed by the practical part. The abstract is dedicated to introduction and analysis of the business entity, SWOT analysis and execution of a questionnaire survey amongst current clients. The outcome of all found results is included in the project part, which provides the owner with several recommendations leading to potential improvements according to a set of predefined goals. In conclusion, all suggestions are subjected to financial, time and risk analysis.
Customer, satisfaction, online store, e-commerce, SWOT analysis, marketing research, an increase of satisfaction, loyalty
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti podnikání na internetu a spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Proveďte analýzu současné spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu.
Vypracujte projekt vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Projekt zhodnoťte z finančního, časového a rizikového hlediska.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti podnikání na internetu a spokojenosti zákazníků.
Praktická část
Proveďte analýzu současné spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu.
Vypracujte projekt vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Projekt zhodnoťte z finančního, časového a rizikového hlediska.
Závěr
Seznam doporučené literatury
GEFFROY, Edgar K. Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? online clienting, aneb, zákazníci dnes nakupují jinak. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2013, 179 s. ISBN 978-80-7261-255-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KRISHNA, Aradhna. Customer sense: how the 5 senses influence buying behavior. 1st ed. New York, NY: Palgrave Macmillan, 2013, 185 s. ISBN 978-023-0341-739.
SEDLÁK, Mirek a Petra MIKULÁŠKOVÁ. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 336 s. ISBN 978-80-251-3727-7.
STONE, Bob a Ron JACOBS. Successful direct marketing methods: interactive, database, and customer-based marketing for digital age. 8th ed. New York: McGraw-Hill, 2008, 663 s. ISBN 00-714-5829-8.
Seznam doporučené literatury
GEFFROY, Edgar K. Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? online clienting, aneb, zákazníci dnes nakupují jinak. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2013, 179 s. ISBN 978-80-7261-255-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KRISHNA, Aradhna. Customer sense: how the 5 senses influence buying behavior. 1st ed. New York, NY: Palgrave Macmillan, 2013, 185 s. ISBN 978-023-0341-739.
SEDLÁK, Mirek a Petra MIKULÁŠKOVÁ. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 336 s. ISBN 978-80-251-3727-7.
STONE, Bob a Ron JACOBS. Successful direct marketing methods: interactive, database, and customer-based marketing for digital age. 8th ed. New York: McGraw-Hill, 2008, 663 s. ISBN 00-714-5829-8.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ: doc. Pilík (22 b.)
Liší se podle Vašeho názoru nějak loajalita zákazníků k internetovým obchodům a klasickým prodejnám? ZODPOVĚZENO ZCELA
OPONENT: dr. Vydrová (20 b.)
Prezentujte statistické vyhodnocení Vašeho dotazníku. ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ
Bude Váš projekt realizovaný? ZODPOVĚZENO ZCELA