Tuto bakalářskou práci jsem rozdělil na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se snažil vypracovat z literárních pramenů poznatky zaměřené na marketing a prodej. Zdroje, ze kterých jsem čerpal, byly odborné literatury, vysokoškolská skripta renomovaných vysokých škol z České republiky, zabývající se marketingem, psychologií trhu, prodejem, zbožím apod.
V praktické části jsem vyhodnotil výsledky dotazníkového šetření. Konkrétně jsem v této části zpracoval 9 otázek zaměřených na zjištění, zda je výhodné prodávat suvenýry též na stáncích při domácích zápasech SK Sigma Olomouc. Dále jsem v této části zpracoval ana-lýzu tržeb od roku 1999. Z dotazníkového šetření a analýzy tržeb jsem se poté pokusil po-dat návrhy na zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
I have divided this thesis into two parts, theoretical and practical. In the theoretical one I have tried to elaborate pieces of knowledge specialized in the subject of marketing and a negotiation. The sources, which I have drawn from, are specialized publications, prestigious university’s mimeographeds dealing with the subject of marketing, the market psychology, a negotiation, goods etc.
In the practical part I have evaluated the results of my interview. In particular, I have elaborated 9 questions dealing with the founding, if merchandising, even during the home matches of SK Sigma Olomouc, is profitable, in this part. Then, I have also elaborated the gross sales analysis from the year of 1999. I have tried to table a motion to improvement of this situation, according to the interview and the gross sales analysis.
Tuto bakalářskou práci jsem rozdělil na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se snažil vypracovat z literárních pramenů poznatky zaměřené na marketing a prodej. Zdroje, ze kterých jsem čerpal, byly odborné literatury, vysokoškolská skripta renomovaných vysokých škol z České republiky, zabývající se marketingem, psychologií trhu, prodejem, zbožím apod.
V praktické části jsem vyhodnotil výsledky dotazníkového šetření. Konkrétně jsem v této části zpracoval 9 otázek zaměřených na zjištění, zda je výhodné prodávat suvenýry též na stáncích při domácích zápasech SK Sigma Olomouc. Dále jsem v této části zpracoval ana-lýzu tržeb od roku 1999. Z dotazníkového šetření a analýzy tržeb jsem se poté pokusil po-dat návrhy na zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
I have divided this thesis into two parts, theoretical and practical. In the theoretical one I have tried to elaborate pieces of knowledge specialized in the subject of marketing and a negotiation. The sources, which I have drawn from, are specialized publications, prestigious university’s mimeographeds dealing with the subject of marketing, the market psychology, a negotiation, goods etc.
In the practical part I have evaluated the results of my interview. In particular, I have elaborated 9 questions dealing with the founding, if merchandising, even during the home matches of SK Sigma Olomouc, is profitable, in this part. Then, I have also elaborated the gross sales analysis from the year of 1999. I have tried to table a motion to improvement of this situation, according to the interview and the gross sales analysis.
Proveďte průzkum literárních pramenů zabývající se marketingem a prodejem.
Proveďte analýzu prodeje suvenýrů v prodejně Fanshop SK SIGMA OLOMOUC, a.s.
Na základě získaných poznatků navrhněte doporučení pro zlepšení situace v prodejně Fanshop SK SIGMA OLOMOUC, a.s.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů zabývající se marketingem a prodejem.
Proveďte analýzu prodeje suvenýrů v prodejně Fanshop SK SIGMA OLOMOUC, a.s.
Na základě získaných poznatků navrhněte doporučení pro zlepšení situace v prodejně Fanshop SK SIGMA OLOMOUC, a.s.
Seznam doporučené literatury
[1]TELLIS, G.J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
[2]VYSEKALOVÁ, J.; KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
[3]STEHLÍK, E. a kol. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Ediční oddělení VŠE Praha, 2001. ISBN 80-7079-527-1.
[4]PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada,1996. ISBN 80-7169-299.
Seznam doporučené literatury
[1]TELLIS, G.J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7.
[2]VYSEKALOVÁ, J.; KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
[3]STEHLÍK, E. a kol. Základy marketingu. 1. vyd. Praha : Ediční oddělení VŠE Praha, 2001. ISBN 80-7079-527-1.
[4]PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada,1996. ISBN 80-7169-299.