Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo provést analýzu marketingových služeb v oblasti dopravy ve firmě KD TRANSPORT, mezinárodní zasilatelství, spol. s r. o. a navrhnout doporučení pro zlepšení v oblasti marketingových služeb ve zkoumané firmě. Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila do dvou částí, a to na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny na téma marketing služeb v oblasti dopravy, dále kvalita poskytovaných služeb a také jsem se zaměřila obecně na proces marketingového výzkumu.
V praktické části je zpracována analýza marketingových služeb ve společnosti KD TRANSPORT, mezinárodní zasilatelství, spol. s r. o. a v další části jsem vyhodnotila výsledky získané z marketingového průzkumu zaměřeného na spokojenost zákazníků společnosti. Na závěr navrhuji firmě doporučení, která by mohla zlepšit stávající postavení na trhu a efektivní využívání služeb.
Annotation in English
The aim of this bachelor´s project was to conduct an analysis of marketing services in the field of transport in the company KD TRANSPORT, International Forwarding Business Limited and suggest some recommendations for improvement in the area of marketing services in the company in question. I divided this project into two sections, namely theoretical and practical. Literature referring to marketing of services in the area of transport and also the quality of provided services are treated in the Theoretical Part. In this part I also focused generally on the process of marketing research.
An analysis of marketing services in the company KD TRANSPORT, International Forwarding Business Limited is treated in the Practical Part, in the next part I evaluated the results acquired from the marketing research focused on the satisfaction of the company´s customers. At the end I suggest some recommendations which could improve the current position of the company in the market and effecient use of services.
Keywords
dopravní marketing, dopravní služby, trh dopravních služeb, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Keywords in English
transport marketing, transport services, market in transport services, customer satisfaction, marketing research
Length of the covering note
73 s., 7 s. obr. příloh
Language
CZ
Annotation
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo provést analýzu marketingových služeb v oblasti dopravy ve firmě KD TRANSPORT, mezinárodní zasilatelství, spol. s r. o. a navrhnout doporučení pro zlepšení v oblasti marketingových služeb ve zkoumané firmě. Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila do dvou částí, a to na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny na téma marketing služeb v oblasti dopravy, dále kvalita poskytovaných služeb a také jsem se zaměřila obecně na proces marketingového výzkumu.
V praktické části je zpracována analýza marketingových služeb ve společnosti KD TRANSPORT, mezinárodní zasilatelství, spol. s r. o. a v další části jsem vyhodnotila výsledky získané z marketingového průzkumu zaměřeného na spokojenost zákazníků společnosti. Na závěr navrhuji firmě doporučení, která by mohla zlepšit stávající postavení na trhu a efektivní využívání služeb.
Annotation in English
The aim of this bachelor´s project was to conduct an analysis of marketing services in the field of transport in the company KD TRANSPORT, International Forwarding Business Limited and suggest some recommendations for improvement in the area of marketing services in the company in question. I divided this project into two sections, namely theoretical and practical. Literature referring to marketing of services in the area of transport and also the quality of provided services are treated in the Theoretical Part. In this part I also focused generally on the process of marketing research.
An analysis of marketing services in the company KD TRANSPORT, International Forwarding Business Limited is treated in the Practical Part, in the next part I evaluated the results acquired from the marketing research focused on the satisfaction of the company´s customers. At the end I suggest some recommendations which could improve the current position of the company in the market and effecient use of services.
Keywords
dopravní marketing, dopravní služby, trh dopravních služeb, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum
Keywords in English
transport marketing, transport services, market in transport services, customer satisfaction, marketing research
Research Plan
Zpracujte literární prameny na téma marketing služeb v oblasti dopravy a formulujte teoretická východiska pro analýzu současného stavu.
Zpracujte analýzu marketingových služeb v oblasti dopravy ve firmě KD Transport, s.r o.
Na základě závěrů analýzy formulujte doporučení, která budou východiskem k efektivním marketingovým službám ve firmě KD Transport, s.r o.
Research Plan
Zpracujte literární prameny na téma marketing služeb v oblasti dopravy a formulujte teoretická východiska pro analýzu současného stavu.
Zpracujte analýzu marketingových služeb v oblasti dopravy ve firmě KD Transport, s.r o.
Na základě závěrů analýzy formulujte doporučení, která budou východiskem k efektivním marketingovým službám ve firmě KD Transport, s.r o.
Recommended resources
1.ŘEZNÍČEK, B., ŠARADÍN, P. Marketing v dopravě, 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2001. Počet stran 197. ISBN 80-247-0051-4
2. SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu, 2. vyd. Zlín, EKKA 1994. Počet stran 256. ISBN 80-900015-8-0
3. KOTLER, P. Marketing - Management, 10. vyd. Praha, Grada Publishing 2001. Počet stran 720. ISBN 80-247-0016-6
4. FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T., Marketing - Základy a principy, 1. vyd. Brno, Computer Press 2003.
Recommended resources
1.ŘEZNÍČEK, B., ŠARADÍN, P. Marketing v dopravě, 1. vyd. Praha, Grada Publishing 2001. Počet stran 197. ISBN 80-247-0051-4
2. SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu, 2. vyd. Zlín, EKKA 1994. Počet stran 256. ISBN 80-900015-8-0
3. KOTLER, P. Marketing - Management, 10. vyd. Praha, Grada Publishing 2001. Počet stran 720. ISBN 80-247-0016-6
4. FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T., Marketing - Základy a principy, 1. vyd. Brno, Computer Press 2003.