Tato bakalářská práce se zabývá marketingem na sociálních sítích, konkrétně pak na Facebooku a to se zaměřením na studenty z programu Erasmus. Teoretická část obsahuje úvod do marketingu na internetu a jeho vývoj, dále pak vysvětlení pojmů tykajících se marketingu na sociálních sítích a detailní popis služby Facebook. Po teoretické části následuje část praktická, která obsahuje popis programu Erasmus, srovnává možnosti propagace studia ve Zlíně na Facebooku a v závěrečné části poskytuje plán konkrétní marketingové kampaně na Facebooku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with marketing on social media websites. In the concrete, deals with the marketing on Facebook, with focus on international Erasmus students. Theoretic part contains lead in to marketing on internet and its development, furthermore explanation of terms related to marketing on social media websites and detailed description of Facebook service. The theoretic part follows analysis part, which contains description of Erasmus Program, compares possibilities of propagation of studies in Zlín on Facebook and in the final part offers plan of concrete marketing campaign of Facebook.
Klíčová slova
internet, marketing, reklama, propagace, sociální sítě, Facebook, Erasmus
Klíčová slova v angličtině
internet, marketing, advertisement, social websites, promotion, Facebook, Erasmus
Rozsah průvodní práce
55 s. (74 121 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem na sociálních sítích, konkrétně pak na Facebooku a to se zaměřením na studenty z programu Erasmus. Teoretická část obsahuje úvod do marketingu na internetu a jeho vývoj, dále pak vysvětlení pojmů tykajících se marketingu na sociálních sítích a detailní popis služby Facebook. Po teoretické části následuje část praktická, která obsahuje popis programu Erasmus, srovnává možnosti propagace studia ve Zlíně na Facebooku a v závěrečné části poskytuje plán konkrétní marketingové kampaně na Facebooku.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with marketing on social media websites. In the concrete, deals with the marketing on Facebook, with focus on international Erasmus students. Theoretic part contains lead in to marketing on internet and its development, furthermore explanation of terms related to marketing on social media websites and detailed description of Facebook service. The theoretic part follows analysis part, which contains description of Erasmus Program, compares possibilities of propagation of studies in Zlín on Facebook and in the final part offers plan of concrete marketing campaign of Facebook.
Klíčová slova
internet, marketing, reklama, propagace, sociální sítě, Facebook, Erasmus
Klíčová slova v angličtině
internet, marketing, advertisement, social websites, promotion, Facebook, Erasmus
Zásady pro vypracování
Proveďte literární rešerši odpovídajících odborných materiálů k tématu marketingu na sociální sítích.
Nastudujte vybrané odborné materiály k tématu.
Analyzujte možnosti propagace studia ve Zlíně na Facebooku.
Vypracujte plán marketingové kampaně na Facebooku zaměřené na studenty z programu Erasmus.
Shrňte poznatky a formulujte závěr práce.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární rešerši odpovídajících odborných materiálů k tématu marketingu na sociální sítích.
Nastudujte vybrané odborné materiály k tématu.
Analyzujte možnosti propagace studia ve Zlíně na Facebooku.
Vypracujte plán marketingové kampaně na Facebooku zaměřené na studenty z programu Erasmus.
Shrňte poznatky a formulujte závěr práce.
Seznam doporučené literatury
Barker, Melissa S. 2013. Social Media Marketing: A Strategic Approach. Mason, OH: South-Western Cengage Learning.
Bednář, Vojtěch. 2011. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press.
Charlesworth, Alan. 2014. Digital Marketing: A Practical Approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge.
Funk, Tom. 2013. Advanced Social Media Marketing: How to Lead, Launch, and Manage a Successful Social Media Program. New York: Apress.
Ryan, Damian. 2014. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. 3rd ed. London: Kogan Page.
Seznam doporučené literatury
Barker, Melissa S. 2013. Social Media Marketing: A Strategic Approach. Mason, OH: South-Western Cengage Learning.
Bednář, Vojtěch. 2011. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press.
Charlesworth, Alan. 2014. Digital Marketing: A Practical Approach. 2nd ed. Abingdon, Oxon: Routledge.
Funk, Tom. 2013. Advanced Social Media Marketing: How to Lead, Launch, and Manage a Successful Social Media Program. New York: Apress.
Ryan, Damian. 2014. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation. 3rd ed. London: Kogan Page.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented his bachelor thesis.
Q, Kramoliš: How to deal with negative contributions of the fanpage Come in Zlín? A: (answered well) Q, Kressová: You claim that young people slowly leave Facebook (p.47) - does this trend represent a threat to your campaign? A: (answered well) Q, Kressová: Are you planning to inform the International Department/the Buddy System about this Facebook marketing campaing? Would you try to convince them to use it? A: Not sure, I might try it though. Q, Drábková: Did you consult yout thesis with the International Office/management of the university? A: No. Q, Trušník: Do you know what your slogan "Come in Zlín" means? A: Yes, "Přijeďte do Zlína". T: No, it means "have an orgasm in Zlín".