Hlavním cílem bakalářské práce bude zpracovat marketingový plán pro kosmetické studio Violet, které nabízí svým zákazníkům širokou škálu služeb v oblasti péče o vzhled.
Bakalářská práce je složena ze dvou hlavních částí. Teoretická část bude orientována na problematiku týkající se marketingu služeb, segmentace, ale především marketingového plánu včetně všech jeho částí, marketingového mixu a zvolených analýz. Praktická část bude uvedena představením firmy, na kterou navazuje zpracování analýz k získání potřebných informací za účelem zhodnocení současné situace firmy na trhu služeb. Na základě provedených analýz bude zpracován marketingový plán. V závěru této práce budou navržena doporučení, která povedou ke zlepšení marketingových aktivit ve firmě.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis will be to create a marketing plan for a beauty salon Violet, who offers a wide range of services in area of visage care to their customers.
Bachelor thesis is composed from two main parts. The theoretical part will focus on problems concerning services marketing, segmentation, but especially on marketing plan including all its parts, marketing mix and chosen analyses. The practical part will begin with company introduction, which is followed by analyses for getting needed informations in order to assesment of company current situation on the services market. On the basis of analyses will be created a marketing plan. At the end of this thesis will be designed recommendations, which lead to improvement of marketing activities in the company.
Hlavním cílem bakalářské práce bude zpracovat marketingový plán pro kosmetické studio Violet, které nabízí svým zákazníkům širokou škálu služeb v oblasti péče o vzhled.
Bakalářská práce je složena ze dvou hlavních částí. Teoretická část bude orientována na problematiku týkající se marketingu služeb, segmentace, ale především marketingového plánu včetně všech jeho částí, marketingového mixu a zvolených analýz. Praktická část bude uvedena představením firmy, na kterou navazuje zpracování analýz k získání potřebných informací za účelem zhodnocení současné situace firmy na trhu služeb. Na základě provedených analýz bude zpracován marketingový plán. V závěru této práce budou navržena doporučení, která povedou ke zlepšení marketingových aktivit ve firmě.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis will be to create a marketing plan for a beauty salon Violet, who offers a wide range of services in area of visage care to their customers.
Bachelor thesis is composed from two main parts. The theoretical part will focus on problems concerning services marketing, segmentation, but especially on marketing plan including all its parts, marketing mix and chosen analyses. The practical part will begin with company introduction, which is followed by analyses for getting needed informations in order to assesment of company current situation on the services market. On the basis of analyses will be created a marketing plan. At the end of this thesis will be designed recommendations, which lead to improvement of marketing activities in the company.
Prostudujte uvedené literární zdroje a uveďte teoretická východiska práce.
II. Praktická část
Charakterizujte a zhodnoťte současné fungování firmy prostřednictvím analýz.
Na základě provedených analýz zpracujte marketingový plán.
Navrhněte závěry a doporučení vyplývající z marketingového plánu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte uvedené literární zdroje a uveďte teoretická východiska práce.
II. Praktická část
Charakterizujte a zhodnoťte současné fungování firmy prostřednictvím analýz.
Na základě provedených analýz zpracujte marketingový plán.
Navrhněte závěry a doporučení vyplývající z marketingového plánu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PALMER, Adrian. Introduction to marketing: theory and practice. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2012, 542 s. ISBN 978-0-19-960213-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PALMER, Adrian. Introduction to marketing: theory and practice. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2012, 542 s. ISBN 978-0-19-960213-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 53 bodů
Oponent BP: 54 bodů
Ing. Eva Solařová:
1. V kapitole 5.1. uvádíte, že po uplynutí každého pololetí proběhne vyhodnocení zájmu klientů o využívání služeb kosmetického studia. Jakou formu zjišťování trendu využívání služeb studia považujete za nejoptimálnější? (odpověděla zcela)
2. Na základě jakých podkladů navrhujete nový ceník služeb kosmetického studia uvedený v příloze P IV? (odpověděla zcela)
3. Měla jste možnost projednat Vámi navrhovaný marketingový plán s majitelkou studia? Předpokládáte, že jej podle Vašeho doporučení zrealizuje? Jaké důvody mohou dle Vašeho názoru zabránit jeho realizaci? (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Ve SWOT analýze jako hrozbu uvádíte nutné zvýšení cen za poskytované služby. Jaké služby jste měla na mysli? Není cenová politika firmy její vnitřní záležitostí?(odpověděla zcela)