Bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu cukrárny Orange Cafe. Hlavním cílem je prozkoumání současného stavu firmy a následující navržení doporučených změn. Teoretická část se zabývá problematikou související se sestavením marketingového plánu, která je zpracována z dostupných literárních zdrojů. Stěžejní je praktická část, ve které je na úvod představena firma, analyzován současný stav marketingového mixu, ze kterého je vyvozen navrhovaný marketingový plán. Ten obsahuje situační analýzu a návrhy spojené s marketingovým mixem a zvýšením kapacity cukrárny. Práce je zakončena stanovením rozpočtu a navržením následné kontroly spolu s měřením efektivity.
Annotation in English
This bachelor thesis is focused on creating a marketing strategy for the confectionery Orange Cafe. The main goal is to examine current state of the company and suggest relevant changes. Theoretical part deals with marketing plan, that is based on available literary sources. Practical part is crucial, as it features an introduction of the company and an analysis of current marketing mix, on which the suggested marketing plan is based. The marketing plan includes situation analysis and suggestions established out of the marketing mix and an increase of capacity of the confectionery. The thesis is concluded by setting the budget and suggesting inspections along with measuring the efficiency.
Keywords
marketingový plán, marketingový mix, analýza vnitřního a vnějšího prostředí, SWOT analýza, marketingové cíle
Keywords in English
marketing plan, marketing mix, an analysis of inner and outer surroundings, SWOT analysis, marketing goals
Length of the covering note
63 s.
Language
CZ
Annotation
Bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu cukrárny Orange Cafe. Hlavním cílem je prozkoumání současného stavu firmy a následující navržení doporučených změn. Teoretická část se zabývá problematikou související se sestavením marketingového plánu, která je zpracována z dostupných literárních zdrojů. Stěžejní je praktická část, ve které je na úvod představena firma, analyzován současný stav marketingového mixu, ze kterého je vyvozen navrhovaný marketingový plán. Ten obsahuje situační analýzu a návrhy spojené s marketingovým mixem a zvýšením kapacity cukrárny. Práce je zakončena stanovením rozpočtu a navržením následné kontroly spolu s měřením efektivity.
Annotation in English
This bachelor thesis is focused on creating a marketing strategy for the confectionery Orange Cafe. The main goal is to examine current state of the company and suggest relevant changes. Theoretical part deals with marketing plan, that is based on available literary sources. Practical part is crucial, as it features an introduction of the company and an analysis of current marketing mix, on which the suggested marketing plan is based. The marketing plan includes situation analysis and suggestions established out of the marketing mix and an increase of capacity of the confectionery. The thesis is concluded by setting the budget and suggesting inspections along with measuring the efficiency.
Keywords
marketingový plán, marketingový mix, analýza vnitřního a vnějšího prostředí, SWOT analýza, marketingové cíle
Keywords in English
marketing plan, marketing mix, an analysis of inner and outer surroundings, SWOT analysis, marketing goals
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci ve firmě.
Vypracujte marketingový plán cukrárny Orange Cafe.
Doporučte návrhy na zlepšení aktivit ve firmě.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci ve firmě.
Vypracujte marketingový plán cukrárny Orange Cafe.
Doporučte návrhy na zlepšení aktivit ve firmě.
Závěr
Recommended resources
CHERNEV, Alexander. The marketing plan handbook. 3rd ed. Chicago: Cerebellum Press, 2011, vi, 149 s. ISBN 978-1-936572-02-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Recommended resources
CHERNEV, Alexander. The marketing plan handbook. 3rd ed. Chicago: Cerebellum Press, 2011, vi, 149 s. ISBN 978-1-936572-02-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí BP: 48 bodů
Oponent BP: 39 bodů
Ing. Olga Flasarová:
Na základě Vaší analýzy konkurence uvádíte, že cukrárna nemá v podstatě v daném městě konkurenci. Jak se změní marketingový plán, pokud se objeví konkurenční cukrárna? (Odpověděla částečně)
Mgr. Irena Světlíková:
1. Čím je zapříčiněn dle Vašeho názoru postupný pokles resp. stagnace tržeb v posledních 6 letech? (Odpověděla částečně)
2. Možná překvapující jsou relativně nízké tržby ve 12. měsíci. Můžete navrhnout možné cesty zvýšení prodeje v tomto měsíci roku? (Odpověděla částečně)
3. Náklady na Váš návrh komunikace představují cca 50 tis. Kč. Není to pro malou rodinnou firmu příliš, když v předcházejícím textu tvrdíte, že v poslední době není tvořen zisk, ale výnosy pouze pokrývají náklady. (Odpověděla částečně)