Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a analytickou. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky a pojmy z odborné literatury, které jsou základem pro analytickou část práce. Na začátku analytické části najdeme představení a popis současného marketingového mixu společnosti, pro kterou je marketingový plán sestavován. V další části je analyzován její současný stav pomocí situační analýzy a analýzy konkurence, na základě kterých je zpracována SWOT analýza. Najdeme zde také navržený marketingový plán aplikovaný na zvolené marketingových cíle, ve kterém jsou popsány vhodná doporučení a aktivity. Marketingový plán by měl sloužit k upevnění postavení, ke zlepšení povědomosti o společnosti mezi zákazníky, a k dosažení zvolených cílů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the creation of a marketing plan. The thesis is divided into two main parts theoretical and analytical. The first part is focused on theoretical knowledge and concepts from literature. They are the basis for the analytical part of the work. At the beginning of the analytical part we find the presentation and description of the current marketing mix of the company, for which the marketing plan is created. In the next section is analyse current state using the situational analysis and competition analysis, on the basis of which is handled by the SWOT analysis. We find there also the proposed marketing plan applied to the selected marketing goals, where are described the appropriate recommendations and activities. The marketing plan should serve to consolidate the position, to improve awareness about the company between customers, and to achieve the selected goals.
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a analytickou. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky a pojmy z odborné literatury, které jsou základem pro analytickou část práce. Na začátku analytické části najdeme představení a popis současného marketingového mixu společnosti, pro kterou je marketingový plán sestavován. V další části je analyzován její současný stav pomocí situační analýzy a analýzy konkurence, na základě kterých je zpracována SWOT analýza. Najdeme zde také navržený marketingový plán aplikovaný na zvolené marketingových cíle, ve kterém jsou popsány vhodná doporučení a aktivity. Marketingový plán by měl sloužit k upevnění postavení, ke zlepšení povědomosti o společnosti mezi zákazníky, a k dosažení zvolených cílů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on the creation of a marketing plan. The thesis is divided into two main parts theoretical and analytical. The first part is focused on theoretical knowledge and concepts from literature. They are the basis for the analytical part of the work. At the beginning of the analytical part we find the presentation and description of the current marketing mix of the company, for which the marketing plan is created. In the next section is analyse current state using the situational analysis and competition analysis, on the basis of which is handled by the SWOT analysis. We find there also the proposed marketing plan applied to the selected marketing goals, where are described the appropriate recommendations and activities. The marketing plan should serve to consolidate the position, to improve awareness about the company between customers, and to achieve the selected goals.
FORET, Miroslav, Petr PROCHÁZKA a Tomáš URBÁNEK. Marketing: základy a principy. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2005, vi, 149 s. ISBN 8025107906.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. Vyd. 1. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav, Petr PROCHÁZKA a Tomáš URBÁNEK. Marketing: základy a principy. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2005, vi, 149 s. ISBN 8025107906.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. Vyd. 1. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 55 bodů
Oponent BP: 23 bodů
Ing. Petra Kročilová:
1. Pokud byste měla zvolit jeden způsob propagace, který by to byl a proč? (odpověděla zcela)
2. V případě, že byste měla neomezený rozpočet, zvažovala byste i jiný způsob propagace? (odpověděla zcela)
3. Jak velký potenciál vidíte v prosazování prodejny prostřednictvím sociálních sítí? (odpověděla zcela)
4. Udělaly majitelky podle Vašeho názoru ve své propagaci nějakou chybu? Kde je jejich slabé místo?
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Jakou činností se zabývají majitelky prodejny? (odpověděla zcela)
2. Píšete, že prodejna musí mít každý měsíc zisk Kč 78.000,-. Tohoto zisku vždy podle Vás dosáhla, ale na obr. 5 vypadá situace úplně jinak. Vysvětlete. (odpověděla částečně)
3. Jakým způsobem jste přišla na náklady reklamy v regionální TV ve výši 735 Kč.(odpověděla částečně)