Cílem práce je navrhnout komunikační prostředky pro vybrané produkty společnost XY s. r. o. Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingové komunikace. Analytická část popisuje základní charakteristiku firmy a její vybrané produkty. Dále je zpracována analýza současných nástrojů marketingové komunikace společnosti a analýzy vzhledem k vybraným produktům. V závěru práce je navrhnut komunikační plán pro vybrané produkty včetně časového harmonogramu, finančního rozpočtu a návrhu na měření efektivnosti.
Anotace v angličtině
The aim of bachalor thesis is proposal of communication tools for selected products of the Company XY s. r. o. The theoretical part consist of basic concepts of marketing communication. Analytical part describe basic characteristic of company and selected products. Analysis of current marketing communications of the company and analysis which are related to selected products are created as a next step. The end of thesis brings proposal of communication plan for selected products including time schedule, financial budget and proposal of measurements of effectiveness for various communication tools.
communication plan, marketing communication, communication mix, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
62 s. (89 480 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je navrhnout komunikační prostředky pro vybrané produkty společnost XY s. r. o. Teoretická část obsahuje základní pojmy marketingové komunikace. Analytická část popisuje základní charakteristiku firmy a její vybrané produkty. Dále je zpracována analýza současných nástrojů marketingové komunikace společnosti a analýzy vzhledem k vybraným produktům. V závěru práce je navrhnut komunikační plán pro vybrané produkty včetně časového harmonogramu, finančního rozpočtu a návrhu na měření efektivnosti.
Anotace v angličtině
The aim of bachalor thesis is proposal of communication tools for selected products of the Company XY s. r. o. The theoretical part consist of basic concepts of marketing communication. Analytical part describe basic characteristic of company and selected products. Analysis of current marketing communications of the company and analysis which are related to selected products are created as a next step. The end of thesis brings proposal of communication plan for selected products including time schedule, financial budget and proposal of measurements of effectiveness for various communication tools.
communication plan, marketing communication, communication mix, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost a vybrané produkty.
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci firmy a zpracujte vhodné analýzy ve vztahu k vybraným produktům spol. XY s. r. o.
Navrhněte komunikační plán pro vybrané produkty včetně načasování a finančního rozpočtu.
Vypracujte návrh na měření efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost a vybrané produkty.
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci firmy a zpracujte vhodné analýzy ve vztahu k vybraným produktům spol. XY s. r. o.
Navrhněte komunikační plán pro vybrané produkty včetně načasování a finančního rozpočtu.
Vypracujte návrh na měření efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GUENS. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SEDLÁČKOVÁ, Helena. Strategická analýza. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck, 2000. ISBN 80-7179-422-8.
SMITH, Paul. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GUENS. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SEDLÁČKOVÁ, Helena. Strategická analýza. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck, 2000. ISBN 80-7179-422-8.
SMITH, Paul. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 51 bod
Oponent BP: 44 bod
Ing. Růžena Vorlová
Jakou konkurenční výhodu má firma u analyzovaných produktů (tzn. jak jsou tyto diferencovány od konkurenčních) (Odpověděla zcela)