Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro malou sportovní organizaci, spolek Jezdinakole.cz. Cílem navrhovaného komunikačního mixu je oslovit co nejširší spektrum osob, které by se mohly stát uživateli spolkem nabízených služeb nebo by se na činnosti spolku mohly aktivně podílet jako jeho členové. Součástí práce je kvalitativní výzkum mapující dosavadní marketingové aktivity a kvalitativní výzkum zaměřený na identifikaci nejefektivnější formy komunikačního mixu a ověření výzkumné otázky, že nejefektivnějším nástrojem marketingové komunikace pro oslovení široké veřejnosti je "ústní sdělení, doporučení od známého".
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deal with suggestion of communication mix for small sport's organi-zation called Jezdinakole.cz. Point of this proposed communication mix is address as much people as its possible so they can become users of this association or at least they should be in this association as an active members. Part of this work is qualitative research which is mapping an existing marketing's activities and qualitative research focused on identificati-on the most effective form of communication mix and next part of this work is also verifi-cation of researchers question which means that most effective tool of marketing communication for address general public is "Word of mouth communication".
Klíčová slova
sportovní organizace, marketing, komunikační mix, marketingový mix, děti a mládež
Klíčová slova v angličtině
sports organization, marketing, communication mix, marketing mix, children and youth
Rozsah průvodní práce
52
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro malou sportovní organizaci, spolek Jezdinakole.cz. Cílem navrhovaného komunikačního mixu je oslovit co nejširší spektrum osob, které by se mohly stát uživateli spolkem nabízených služeb nebo by se na činnosti spolku mohly aktivně podílet jako jeho členové. Součástí práce je kvalitativní výzkum mapující dosavadní marketingové aktivity a kvalitativní výzkum zaměřený na identifikaci nejefektivnější formy komunikačního mixu a ověření výzkumné otázky, že nejefektivnějším nástrojem marketingové komunikace pro oslovení široké veřejnosti je "ústní sdělení, doporučení od známého".
Anotace v angličtině
This bachelor's thesis deal with suggestion of communication mix for small sport's organi-zation called Jezdinakole.cz. Point of this proposed communication mix is address as much people as its possible so they can become users of this association or at least they should be in this association as an active members. Part of this work is qualitative research which is mapping an existing marketing's activities and qualitative research focused on identificati-on the most effective form of communication mix and next part of this work is also verifi-cation of researchers question which means that most effective tool of marketing communication for address general public is "Word of mouth communication".
Klíčová slova
sportovní organizace, marketing, komunikační mix, marketingový mix, děti a mládež
Klíčová slova v angličtině
sports organization, marketing, communication mix, marketing mix, children and youth
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu sportu, marketingu sportovní organizace pracující s dětmi a specifikách jeho cílových skupin (členů organizace, aktivních závodníku, rodičů, sponzorů, a orgánu veřejné správy). Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace sportovní organizace. Vymezte jednotlivé cílové skupiny marketingu sportovní organizace a formou marketingového průzkumu zjistěte jejich potřeby. Konfrontujte komunikační aktivity organizace zaměřené na interní cílové skupiny (rodiče, aktivní členové) a úroveň povědomí o instituci a jejích aktivitách u těchto cílových skupin. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu marketingové komunikace organizace
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn v interní marketingové komunikaci organizace. Naznačte, jaké zásady by měla akcentovat, případně připravte ucelenou komunikační strategii organizace, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu sportu, marketingu sportovní organizace pracující s dětmi a specifikách jeho cílových skupin (členů organizace, aktivních závodníku, rodičů, sponzorů, a orgánu veřejné správy). Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace sportovní organizace. Vymezte jednotlivé cílové skupiny marketingu sportovní organizace a formou marketingového průzkumu zjistěte jejich potřeby. Konfrontujte komunikační aktivity organizace zaměřené na interní cílové skupiny (rodiče, aktivní členové) a úroveň povědomí o instituci a jejích aktivitách u těchto cílových skupin. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu marketingové komunikace organizace
3. Na základě výsledků analýzy představte stručný nástin možností změn v interní marketingové komunikaci organizace. Naznačte, jaké zásady by měla akcentovat, případně připravte ucelenou komunikační strategii organizace, případně uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto tématu.
Seznam doporučené literatury
PERIČ, Tomáš. Sportovní příprava dětí. Nové, aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 176 s. Děti a sport. ISBN 978-802-4742-182.
SLEPIČKA, Pavel, Václav HOŠEK a Běla HÁTLOVÁ. Psychologie sportu. Vyd. 2. Praha: Karolinum, 2009, 240 s. Děti a sport. ISBN 978-80-246-1602-5
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace. ISBN 978-80-247-4040-9.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
ČEPELKA, Oldřich. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Vyd. 1. Liberec: Nadace Omega, 1997, 243, [7] s. ISBN 80-902-3760-6.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. Úspěšná nezisková organizace. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011, 155 s. Management (Grada). ISBN 978-80-247-4041-6.
Seznam doporučené literatury
PERIČ, Tomáš. Sportovní příprava dětí. Nové, aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 176 s. Děti a sport. ISBN 978-802-4742-182.
SLEPIČKA, Pavel, Václav HOŠEK a Běla HÁTLOVÁ. Psychologie sportu. Vyd. 2. Praha: Karolinum, 2009, 240 s. Děti a sport. ISBN 978-80-246-1602-5
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2011, 190 s. ISBN 978-80-87500-01-9.
Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace. ISBN 978-80-247-4040-9.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
ČEPELKA, Oldřich. Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Vyd. 1. Liberec: Nadace Omega, 1997, 243, [7] s. ISBN 80-902-3760-6.
ŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. Úspěšná nezisková organizace. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2011, 155 s. Management (Grada). ISBN 978-80-247-4041-6.
Přílohy volně vložené
CD Rom
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student nepřišel k ohajobě, proto mu byla udělena známka F.