Ve své diplomové práci jsem se věnovala zpracování projektu zavádění CRM ve firmě Family Davo. V první části jsem na základě dostupné literatury uvedla specifika Vztahového marketingu včetně CRM (Customer Relationship Management). V praktické části této práce jsem provedla analýzu současných zákazníků a vztahů firmy k nim a na základě těchto analýz pak vytvořila projekt segmentace zákazníků.
Anotace v angličtině
In my diploma thesis, I have devoted myself to the elaboration of a project for the implementation of a CRM system into the Family Davo Company. In first part of my thesis, on the basis of the available literature, I have introduced the specifics of Relationship Marketing - including CRM (Customer Relationship Management). In the practical part of this thesis, I have made some analyses of the current customers and the relationships between them and the firm, and on the basis of these analyses, I have created a customer segmentation project.
Klíčová slova
vztahový marketing, podnik řízený zákazníkem, CRM, zákazník, vztahy se zákazníky, atraktivita zákazníka, hodnocení zákazníka, segmentace zákazníků, přímý marketing.
Klíčová slova v angličtině
Relationship Marketing, Company Managed by Customers, CRM, Customer, Relationships between Customers and the Firm, Customer Attractivity, Customer Classification, Customer Segmentation, Direct Marketing.
Rozsah průvodní práce
78 s., 17 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své diplomové práci jsem se věnovala zpracování projektu zavádění CRM ve firmě Family Davo. V první části jsem na základě dostupné literatury uvedla specifika Vztahového marketingu včetně CRM (Customer Relationship Management). V praktické části této práce jsem provedla analýzu současných zákazníků a vztahů firmy k nim a na základě těchto analýz pak vytvořila projekt segmentace zákazníků.
Anotace v angličtině
In my diploma thesis, I have devoted myself to the elaboration of a project for the implementation of a CRM system into the Family Davo Company. In first part of my thesis, on the basis of the available literature, I have introduced the specifics of Relationship Marketing - including CRM (Customer Relationship Management). In the practical part of this thesis, I have made some analyses of the current customers and the relationships between them and the firm, and on the basis of these analyses, I have created a customer segmentation project.
Klíčová slova
vztahový marketing, podnik řízený zákazníkem, CRM, zákazník, vztahy se zákazníky, atraktivita zákazníka, hodnocení zákazníka, segmentace zákazníků, přímý marketing.
Klíčová slova v angličtině
Relationship Marketing, Company Managed by Customers, CRM, Customer, Relationships between Customers and the Firm, Customer Attractivity, Customer Classification, Customer Segmentation, Direct Marketing.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte na základě literárního průzkumu poznatky týkající se CRM.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve firmě DAVO Family.
Vypracujte projekt zavádění CRM ve firmě DAVO Family.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte na základě literárního průzkumu poznatky týkající se CRM.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu řízení vztahů se zákazníky ve firmě DAVO Family.
Vypracujte projekt zavádění CRM ve firmě DAVO Family.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v igitálním věku.. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-056-2
[2] GEFFROY, E. K. Zákazník - náš protivník nebo partner? Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-034-1
[3] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing s.r.o., 2001. ISBN 80-247-0016-6
[4] KOZÁK, V. Využívání kontaktních center a řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro zvýšení konkurencesch. výrobců na stagnujících trzích. Zlín. UTB, 2002
[5] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. Praha: Grada Publishing s.r.o., 2003. ISBN 80-247-0514-1
Seznam doporučené literatury
[1] BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v igitálním věku.. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-056-2
[2] GEFFROY, E. K. Zákazník - náš protivník nebo partner? Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-034-1
[3] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing s.r.o., 2001. ISBN 80-247-0016-6
[4] KOZÁK, V. Využívání kontaktních center a řízení vztahů se zákazníky (CRM) pro zvýšení konkurencesch. výrobců na stagnujících trzích. Zlín. UTB, 2002
[5] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. Praha: Grada Publishing s.r.o., 2003. ISBN 80-247-0514-1