Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zabývající se marketingem a marketingovými komunikacemi. Rozsáhleji se rozebírá social media marketing, mobilní marketing a on-line reklama.
Na počátku praktické části je představen podnik, o kterém z důvodu mlčenlivosti hovoříme jako o společnosti XY. Všechna data jsou převedena v určitém koeficientu. Dále se zabýváme tvorbou reklamní kampaně dle struktury návrhu reklamní kampaně.
Anotace v angličtině
Theoretical part of Bachelor thesis contains a research of marketing and marketing communication from specialized literature. It is focusing on social media marketing, mobile marketing and on-line advertisement. In the beginning of practical part, there is a company introduced. The company is from now on called "company XY" out of discretion. All the data are transferred in certain coefficient. Further we engage in creation of advertisement campaign based on the structure of advertisement campaigns concept.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, social media marketing, Facebook, mobilní aplikace
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communicaion, social media marketing, Facebook, mobile apps
Rozsah průvodní práce
60 s. (75 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část bakalářské práce obsahuje rešerši odborné literatury zabývající se marketingem a marketingovými komunikacemi. Rozsáhleji se rozebírá social media marketing, mobilní marketing a on-line reklama.
Na počátku praktické části je představen podnik, o kterém z důvodu mlčenlivosti hovoříme jako o společnosti XY. Všechna data jsou převedena v určitém koeficientu. Dále se zabýváme tvorbou reklamní kampaně dle struktury návrhu reklamní kampaně.
Anotace v angličtině
Theoretical part of Bachelor thesis contains a research of marketing and marketing communication from specialized literature. It is focusing on social media marketing, mobile marketing and on-line advertisement. In the beginning of practical part, there is a company introduced. The company is from now on called "company XY" out of discretion. All the data are transferred in certain coefficient. Further we engage in creation of advertisement campaign based on the structure of advertisement campaigns concept.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, social media marketing, Facebook, mobilní aplikace
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communicaion, social media marketing, Facebook, mobile apps
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky pojednávající o přípravě reklamních kampaní.
2. Vytyčte cíle práce a uveďte metodologii analýzy výsledků.
3. Navrhněte reklamní kampaň vybrané společnosti.
4. Analyzujte výsledky reklamní kampaně a vyvoďte z nich závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretické poznatky pojednávající o přípravě reklamních kampaní.
2. Vytyčte cíle práce a uveďte metodologii analýzy výsledků.
3. Navrhněte reklamní kampaň vybrané společnosti.
4. Analyzujte výsledky reklamní kampaně a vyvoďte z nich závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. 2012. Slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip. 2007. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. 2006. Foundations of marketing communications: a European perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall. ISBN 02-737-0693-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. 2009. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. 2012. Slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip. 2007. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. 2006. Foundations of marketing communications: a European perspective. 3rd ed. New York: Prentice Hall. ISBN 02-737-0693-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. 2010. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
Je rozdíl mezi cílovými skupinami samotného produktu a cílovými skupinami reklamní kampaně podle navrhovaných komunikačních kanálů (social media)?
Jakými prostředky je možné oslovit zcela jiné cílové skupiny (např. výrazně starší spotřebitele)?
Jak může daný produkt komunikovat zásady zdravého životního stylu/zdravé výživy?
Studentka zodpověděla výše uvedené otázky zcela.