Bakalářská práce se zabývá zhodnocením PR komunikace Designbloku 2013 a jeho marke-tingových aktivit. Autorka měla možnost komunikovat s manažerkou Public Relations La-risou Blichtovou. Teoretická část se zaobírá objasnění teorie arts marketingu a pojmů vzta-hujících se k Public Relations a novým médiím.
Praktická část práce je zaměřena na objektivní posouzení komunikace Designbloku 2013 autorkou práce. Autorka sama zhodnotila a analyzovala jednotlivé komunikační aktivity tohoto projektu a na základě teorie a zpracovaných materiálu posoudila, které z aktivit jsou vhodné pro komunikaci s cílovou skupinou.
Hlavním cílem této bakalářské práce je objektivní zhodnocení komunikace Designbloku 2013 a navržení nových efektivních možností pro komunikaci s cílovou skupinou.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis evaluates PR communication of Designblok 2013, and its marketing activi-ties. The author had the opportunity to communicate with the Manager of Public Relations Larisa Blichtovou. The theoretical part deals with the clarification of arts marketing theory and concepts related to Public Relations and new media.
The practical part is focused on an objective assessment of communication of Designblok 2013. The author herself assess and analyze the various communication activities of the project and based on the theory and processed material she evaluated, which of the activi-ties are suitable for communication with the target group.
The main goal of this work is to objectively assess communication Designblok 2013, and propose new effective options for communication with the target group.
Klíčová slova
Designblok 2013, marketing, public relations, art marketing
Klíčová slova v angličtině
Designblok 2013, marketing, public relations, art marketing
Rozsah průvodní práce
s. 63 (76 630 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením PR komunikace Designbloku 2013 a jeho marke-tingových aktivit. Autorka měla možnost komunikovat s manažerkou Public Relations La-risou Blichtovou. Teoretická část se zaobírá objasnění teorie arts marketingu a pojmů vzta-hujících se k Public Relations a novým médiím.
Praktická část práce je zaměřena na objektivní posouzení komunikace Designbloku 2013 autorkou práce. Autorka sama zhodnotila a analyzovala jednotlivé komunikační aktivity tohoto projektu a na základě teorie a zpracovaných materiálu posoudila, které z aktivit jsou vhodné pro komunikaci s cílovou skupinou.
Hlavním cílem této bakalářské práce je objektivní zhodnocení komunikace Designbloku 2013 a navržení nových efektivních možností pro komunikaci s cílovou skupinou.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis evaluates PR communication of Designblok 2013, and its marketing activi-ties. The author had the opportunity to communicate with the Manager of Public Relations Larisa Blichtovou. The theoretical part deals with the clarification of arts marketing theory and concepts related to Public Relations and new media.
The practical part is focused on an objective assessment of communication of Designblok 2013. The author herself assess and analyze the various communication activities of the project and based on the theory and processed material she evaluated, which of the activi-ties are suitable for communication with the target group.
The main goal of this work is to objectively assess communication Designblok 2013, and propose new effective options for communication with the target group.
Klíčová slova
Designblok 2013, marketing, public relations, art marketing
Klíčová slova v angličtině
Designblok 2013, marketing, public relations, art marketing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu kultury, marketingu umění a PR marketingu. Určete specifika cílové skupiny. Na základě teorie studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu PR komunikace Desingbloku 2013. Vymezte jednotlivé cílové skupiny marketingu Designbloku. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu marketingové komunikace Designbloku a současnou míru motivace u dané cílové skupiny.
3. Na základě výsledků analýzy vytvořte stručný nástin možností změn v marketingové komunikaci Designbloku. Připravte zásady uceléné komunikační strategie Designbloku. Uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto problému.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu kultury, marketingu umění a PR marketingu. Určete specifika cílové skupiny. Na základě teorie studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu PR komunikace Desingbloku 2013. Vymezte jednotlivé cílové skupiny marketingu Designbloku. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu marketingové komunikace Designbloku a současnou míru motivace u dané cílové skupiny.
3. Na základě výsledků analýzy vytvořte stručný nástin možností změn v marketingové komunikaci Designbloku. Připravte zásady uceléné komunikační strategie Designbloku. Uveďte, jakým způsobem by bylo možné pokračovat při řešení tohoto problému.
Seznam doporučené literatury
BYRNES, William J. Management and the arts. 3. vyd. United States of America, 2003. ISBN 978-0-240-80537-5.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2013. ISBN 978-808-7500-170.
SVOBODA, Václav. Public relations: moderně a účinně. 2. vyd. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-2866-7.
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. 1. vyd. Praha:Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-2724-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Seznam doporučené literatury
BYRNES, William J. Management and the arts. 3. vyd. United States of America, 2003. ISBN 978-0-240-80537-5.
BAČUVČÍK, Radim. Marketing kultury: Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2013. ISBN 978-808-7500-170.
SVOBODA, Václav. Public relations: moderně a účinně. 2. vyd. Praha: Grada Publishing a.s. ISBN 978-80-247-2866-7.
JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění. 1. vyd. Praha:Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-2724-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
1.Autorka navrhuje především online komunikaci pro projekt Designblok. Je tato komunikace dostačující směrem k cílové skupině?
2.Jak by autorka charakterizovala komunikační potenciál uvedený ve výzkumné otázce?
3.Bylo by dle autorky možné, aby pozitivní mediální ohlas akce zahrnuli do své komunikace také vystavovatelé? V případě, že ano, jak?
Studentka zodpověděla všechny výše uvedené otázky velmi dobře.