Hlavním tématem bakalářské práce je analýza a doporučení řešení interní komunikace a firemní kultury Nemocnice Kyjov.
V teoretické části jsou popsány základní pojmy interní komunikace a firemní kultury. Je zde vysvětlen rozdíl mezi špatnou a správnou interní komunikací. Je zde shrnuto, jak důležitá je firemní kultura pro následné budování vztahů a efektivní interní komunikaci.
Praktická část se skládá z analýzy dotaznikového šetření interní komunikace nemocnice Kyjov. Také se dočtete doporučení jak interní komunikaci a firemní kulturu v nemocnici zlepšit.
Cílem práce je popsat současný stav interní komunikace a firemní kultury. Následně doporučit vedení nemocnice kroky, které by měly pomoci k efektivní interní komunikaci a budování kvalitní firemní kultury uvnitř Nemocnice Kyjov.
Anotace v angličtině
The main aim of my bachelor thesis is to analyze and recommend solutions to internal communication and corporate culture for Kyjov Hospital.
Theoretical section describes the basic concepts of internal communication and corporate culture. It explains the difference between bad and good examples internal communications. It summarizes the importance of corporate culture for subsequent relationship building and effective internal communication.
The practical part consists of an analysis of a questionnaire survey of internal communication within the Kyjov Hospital. You can also read recommendations on how to improve internal communication and corporate culture at the hospital.
The aim is to to describe the current state of internal communication and corporate culture. Subsequently to recommend the hospital management actions that should help to effective internal communication and building quality corporate culture within the Kyjov Hospital.
Klíčová slova
Interní komunikace, firemní kultura, interní PR.
Klíčová slova v angličtině
Internal communication, Corporate culture, Internal PR.
Rozsah průvodní práce
55. (79 942 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním tématem bakalářské práce je analýza a doporučení řešení interní komunikace a firemní kultury Nemocnice Kyjov.
V teoretické části jsou popsány základní pojmy interní komunikace a firemní kultury. Je zde vysvětlen rozdíl mezi špatnou a správnou interní komunikací. Je zde shrnuto, jak důležitá je firemní kultura pro následné budování vztahů a efektivní interní komunikaci.
Praktická část se skládá z analýzy dotaznikového šetření interní komunikace nemocnice Kyjov. Také se dočtete doporučení jak interní komunikaci a firemní kulturu v nemocnici zlepšit.
Cílem práce je popsat současný stav interní komunikace a firemní kultury. Následně doporučit vedení nemocnice kroky, které by měly pomoci k efektivní interní komunikaci a budování kvalitní firemní kultury uvnitř Nemocnice Kyjov.
Anotace v angličtině
The main aim of my bachelor thesis is to analyze and recommend solutions to internal communication and corporate culture for Kyjov Hospital.
Theoretical section describes the basic concepts of internal communication and corporate culture. It explains the difference between bad and good examples internal communications. It summarizes the importance of corporate culture for subsequent relationship building and effective internal communication.
The practical part consists of an analysis of a questionnaire survey of internal communication within the Kyjov Hospital. You can also read recommendations on how to improve internal communication and corporate culture at the hospital.
The aim is to to describe the current state of internal communication and corporate culture. Subsequently to recommend the hospital management actions that should help to effective internal communication and building quality corporate culture within the Kyjov Hospital.
Klíčová slova
Interní komunikace, firemní kultura, interní PR.
Klíčová slova v angličtině
Internal communication, Corporate culture, Internal PR.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury, která se týká interní komunikace a firemní kultury.
2. Definujte cíle práce a metodický postup.
3. Analyzujte silné a slabé stránky interní komunikace ve zvolené organizaci.
4. Navrhnete a realizujte marketingový výzkum s cílem měřit efektivitu interní komunikace ve zvolené organizaci.
5. Analyzujte získané údaje, které vám poskytli respondenti organizace.
6. Navrhněte doporučení vedoucí k efektivní interní komunikaci aplikovatelná v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury, která se týká interní komunikace a firemní kultury.
2. Definujte cíle práce a metodický postup.
3. Analyzujte silné a slabé stránky interní komunikace ve zvolené organizaci.
4. Navrhnete a realizujte marketingový výzkum s cílem měřit efektivitu interní komunikace ve zvolené organizaci.
5. Analyzujte získané údaje, které vám poskytli respondenti organizace.
6. Navrhněte doporučení vedoucí k efektivní interní komunikaci aplikovatelná v praxi.
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, vi, 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
BYSTROV, Vladimír a Miloš RŮŽIČKA. Firemní komunikace a řízení reputace. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 129 s. Studium pro praxi. ISBN 80-210-4104-8.
ARMSTRONG, Michael. Personální management. Vyd. 1. Praha: Grada, 1999, 963 s. ISBN 80-7169-614-5.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PFEIFER, Luděk. Firemní kultura: konkurenční síla sdílených cílů, hodnot a priorit. Praha: Grada, 1993, 130 s. ISBN 80-716-9018-X.
Seznam doporučené literatury
HOLÁ, Jana. Jak zlepšit interní komunikaci: vyhněte se zbytečným škodám, odchodu zaměstnanců a ztrátě zákazníků. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, vi, 317 s. ISBN 978-80-251-2636-3.
HOLÁ, Jana. Interní komunikace ve firmě. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2006, vi, 170 s. ISBN 80-251-1250-0.
BYSTROV, Vladimír a Miloš RŮŽIČKA. Firemní komunikace a řízení reputace. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 129 s. Studium pro praxi. ISBN 80-210-4104-8.
ARMSTRONG, Michael. Personální management. Vyd. 1. Praha: Grada, 1999, 963 s. ISBN 80-7169-614-5.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PFEIFER, Luděk. Firemní kultura: konkurenční síla sdílených cílů, hodnot a priorit. Praha: Grada, 1993, 130 s. ISBN 80-716-9018-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (Dr. Křížek):
1. Proč autor zvolil právě metodu dotazníku? Nebyly by lepší např. hloubkové rozhovory, které by více směřovaly ke kořenům problémů?
2. Ve zdrojích bych také uvítal i práce Václava Svobody, které by byly vzhledem k tématu jistě relevantní. Proč je autor opominul?
3. Projevuje se (případně jak) interní komunikace nemocnice i směrem k pacientům a širší veřejnosti?
Student zodpověděl položené otázky.