Bakalářská práce se zabývá oblastí event marketingu a jeho efektivním využitím ve firemní komunikaci společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky event marketingu, přiblížení jeho významu ve firemní komunikaci společnosti. Dále nastiňuje pro-ces plánování eventů. V druhé části práce přibližuje praktickou realizaci přípravy eventů na základě porovnání třech vybraných eventů, Zaměřuje se na specifika jednotlivých druhů eventů, která mají vliv na bezproblémový průběh akcí.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the field of event marketing and its effective use in corporate communications. In the theoretical part the basic characteristics of event marketing are descibed and its importance in corporate communications is shown. Also it outlines the process of planning events. In the second part of the thesis the practical implementation of events is shown by comparing the three chosen events. Ii is focused on the specifics of individual types of events, which can affect the smooth course of events.
Event,event marketing,corporate communication,types of events,implementation of events
Rozsah průvodní práce
56 s.,3 s. (82 100 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá oblastí event marketingu a jeho efektivním využitím ve firemní komunikaci společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky event marketingu, přiblížení jeho významu ve firemní komunikaci společnosti. Dále nastiňuje pro-ces plánování eventů. V druhé části práce přibližuje praktickou realizaci přípravy eventů na základě porovnání třech vybraných eventů, Zaměřuje se na specifika jednotlivých druhů eventů, která mají vliv na bezproblémový průběh akcí.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with the field of event marketing and its effective use in corporate communications. In the theoretical part the basic characteristics of event marketing are descibed and its importance in corporate communications is shown. Also it outlines the process of planning events. In the second part of the thesis the practical implementation of events is shown by comparing the three chosen events. Ii is focused on the specifics of individual types of events, which can affect the smooth course of events.
Event,event marketing,corporate communication,types of events,implementation of events
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o event marketingu. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky.
2. Popište význam eventů ve firemní komunikaci společnosti.
3. Na základě stanovených kritérií porovnejte 3 eventy, najděte jejich společné body a specifika mající vliv na jejich efektivitu.
4. Navrhněte praktická doporučení vhodná pro efektivní využití eventů v rámci komunikace společnosti.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o event marketingu. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte výzkumné otázky.
2. Popište význam eventů ve firemní komunikaci společnosti.
3. Na základě stanovených kritérií porovnejte 3 eventy, najděte jejich společné body a specifika mající vliv na jejich efektivitu.
4. Navrhněte praktická doporučení vhodná pro efektivní využití eventů v rámci komunikace společnosti.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel HORŇÁK a kolektiv. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
LATTENBERG, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Brno: Com-puter Press, a.s., 2010. ISBN 978-80-251-2397-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. Praha: Grada Pu-blishing, 2006. ISBN 80-247-0564-8.
ŠINDLER, Petr. Event marketing - Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: Oeconomica, 2009. ISBN 978-80-245-1520-5.
JURÁŠKOVÁ, Olga, Pavel HORŇÁK a kolektiv. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 978-80-247-4354-7.
LATTENBERG, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem. Brno: Com-puter Press, a.s., 2010. ISBN 978-80-251-2397-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. Praha: Grada Pu-blishing, 2006. ISBN 80-247-0564-8.
ŠINDLER, Petr. Event marketing - Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky:
V kapitole 2.2 (Význam eventů ve firemní komunikaci společnosti), na str. 16, uvádíte pro posouzení významu Eventů v MKT mixu tabulku (obr. č.1) ze zdroje, který byl zveřejněn v roce 2005 (Stevens - 2005, str. 33). Není to pro BP obhajovanou v roce 2014 trošku starý zdroj? MKT mix i Eventy se vyvíjejí, nenašla byste novější porovnání významu Eventů v rámci MKT mixu?
Eventy a event marketing v celé práci hodně propojujete s marketingovou komunikací PR. Můžete uvést příklad eventu, který by byl v marketingové komunikaci třeba podporou prodeje?
V kapitole 9.8 uvádíte rizikové faktory v průběhu konání eventů. Všechny Vámi uvedené jsou způsobené "z venku". Existuje rizikový faktor (okamžik), který může být způsoben "zevnitř" firmy (objednatele), např. managementem nebo zaměstnanci?
Studentka zodpověděla otázky oponenta zcela.