Cílem této diplomové práce je zhodnocení stávajícího internetového marketingu a navržení projektu jeho dalšího rozšíření ve společnosti Hoňka s.r.o., která se zabývá prodejem náhradních dílů na motorová vozidla, a dále pak osobním a nákladním servisem.Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky internetového marketingu, který dává firmě možnost rozšířit své služby a získat více zákazníků. Dále práce hodnotí podmínky pro zavedení internetového marketingu ve společnosti a to pomocí SWOT analýzy, kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu, a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu zavedení internetového marketingu ve společnosti a zvažuje náklady a rizika projekt ohrožující.
Anotace v angličtině
This master thesis aims to review the internet marketing and to design its further imple-mentation project in the company Hoňka s.r.o., which specialises in the sale of spares for motor vehicles and also private and cargo services. The first part of the thesis analyses available literary sources on given subject. It describes internet marketing as a technique that allows the company to extend its services and to get more customers. Then, the thesis evaluates the conditions influencing the implementation of internet marketing, by using SWOT analysis and quantitative and qualitative marketing researches, and identifies the opportunities that arise. Finally, the thesis sets out the project itself, including the cost analysis and analysis of the risks which threaten it.
Cílem této diplomové práce je zhodnocení stávajícího internetového marketingu a navržení projektu jeho dalšího rozšíření ve společnosti Hoňka s.r.o., která se zabývá prodejem náhradních dílů na motorová vozidla, a dále pak osobním a nákladním servisem.Úvodní část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkajících se problematiky internetového marketingu, který dává firmě možnost rozšířit své služby a získat více zákazníků. Dále práce hodnotí podmínky pro zavedení internetového marketingu ve společnosti a to pomocí SWOT analýzy, kvalitativního a kvantitativního marketingového výzkumu, a identifikuje příležitosti, které z toho pro firmu vyplývají. Závěrečná část diplomové práce obsahuje samotné vypracování projektu zavedení internetového marketingu ve společnosti a zvažuje náklady a rizika projekt ohrožující.
Anotace v angličtině
This master thesis aims to review the internet marketing and to design its further imple-mentation project in the company Hoňka s.r.o., which specialises in the sale of spares for motor vehicles and also private and cargo services. The first part of the thesis analyses available literary sources on given subject. It describes internet marketing as a technique that allows the company to extend its services and to get more customers. Then, the thesis evaluates the conditions influencing the implementation of internet marketing, by using SWOT analysis and quantitative and qualitative marketing researches, and identifies the opportunities that arise. Finally, the thesis sets out the project itself, including the cost analysis and analysis of the risks which threaten it.
Zpracujte tituly monografické a seriálové literatury o přínosech internetového marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o.
Zhodnoťte v tvůrčí syntéze stav, tj. vývojové trendy a problémy, rozvoje internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o.
Navrhněte projekt rozšíření využití internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o. a podrobte jej nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte tituly monografické a seriálové literatury o přínosech internetového marketingu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o.
Zhodnoťte v tvůrčí syntéze stav, tj. vývojové trendy a problémy, rozvoje internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o.
Navrhněte projekt rozšíření využití internetového marketingu ve společnosti Hoňka s.r.o. a podrobte jej nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. Praha : Grada Publishing,2005. ISBN 80-247-1095-1
[2] HLAVENKA, J. Internetový marketing. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-498-2
[3] STUCHLÍK, P.; DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. Praha : Grada Publishing,2000. ISBN 80-7169-957-8
[4] VRABEC, V.; WINTER, J. Internet : podnikatelská příležitost nebo hrozba? Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-026-0
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. Praha : Grada Publishing,2005. ISBN 80-247-1095-1
[2] HLAVENKA, J. Internetový marketing. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-498-2
[3] STUCHLÍK, P.; DVOŘÁČEK, M. Marketing na internetu. Praha : Grada Publishing,2000. ISBN 80-7169-957-8
[4] VRABEC, V.; WINTER, J. Internet : podnikatelská příležitost nebo hrozba? Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-026-0