Táto bakalárska práca si kladie za cieľ analýzu stratégie vstupu firmy XY, s. r. o. na český trh. Bakalárska práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť je zameraná na teoretické vymedzenie definícii z oblasti strategického marketingu, foriem vstupu na zahraničný trh a analýz skúmajúcich vnútorné a vonkajšie prostredie firmy. Praktická časť pozostáva z predstavenia firmy a jej marketingového mixu, uskutočnenej PEST a SWOT analýzy a Porterovho modelu piatich konkurenčných síl. Záver práce je za-meraný na zhodnotenie výsledkov vykonaných analýz a na navrhnutie vhodnej stratégie pre firmu so všetkými dôležitými náležitosťami pri vstupe na český trh.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to analyze the market entry strategy of XY, s. r. o. to the Czech market. The thesis is divided to theoretical and practical parts. The theoretical part is fo-cused on definitions of Strategic Marketing, types of market entry to a foreign market and the analysis of its internal and external business environment. The practical part con-sists of the introduction of the company and its marketing mix, Pest and SWOT analysis, and Porter's five forces analysis. The thesis results in the evaluation of findings from per-formed analyzes, and suggests an appropriate strategy with all the specifics of market entry to the Czech Republic.
Klíčová slova
marketingový mix, SWOT, IFE a EFE matica, PEST, Porterov model, formy vstupu
Táto bakalárska práca si kladie za cieľ analýzu stratégie vstupu firmy XY, s. r. o. na český trh. Bakalárska práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť je zameraná na teoretické vymedzenie definícii z oblasti strategického marketingu, foriem vstupu na zahraničný trh a analýz skúmajúcich vnútorné a vonkajšie prostredie firmy. Praktická časť pozostáva z predstavenia firmy a jej marketingového mixu, uskutočnenej PEST a SWOT analýzy a Porterovho modelu piatich konkurenčných síl. Záver práce je za-meraný na zhodnotenie výsledkov vykonaných analýz a na navrhnutie vhodnej stratégie pre firmu so všetkými dôležitými náležitosťami pri vstupe na český trh.
Anotace v angličtině
The aim of the thesis is to analyze the market entry strategy of XY, s. r. o. to the Czech market. The thesis is divided to theoretical and practical parts. The theoretical part is fo-cused on definitions of Strategic Marketing, types of market entry to a foreign market and the analysis of its internal and external business environment. The practical part con-sists of the introduction of the company and its marketing mix, Pest and SWOT analysis, and Porter's five forces analysis. The thesis results in the evaluation of findings from per-formed analyzes, and suggests an appropriate strategy with all the specifics of market entry to the Czech Republic.
Klíčová slova
marketingový mix, SWOT, IFE a EFE matica, PEST, Porterov model, formy vstupu
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte teoretickou oblast použití marketingových nástrojů a strategií.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav firmy, využití marketingových strategií a nástrojů a šance firmy na uplatnění se na českém trhu.
Porovnejte stav firmy XY, s.r.o. s firmami působícími ve stejném odvětví na českém trhu.
Navrhněte postup při vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Vymezte teoretickou oblast použití marketingových nástrojů a strategií.
Praktická část
Popište a analyzujte současný stav firmy, využití marketingových strategií a nástrojů a šance firmy na uplatnění se na českém trhu.
Porovnejte stav firmy XY, s.r.o. s firmami působícími ve stejném odvětví na českém trhu.
Navrhněte postup při vstupu firmy XY, s.r.o. na český trh.
Závěr
Seznam doporučené literatury
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Seznam doporučené literatury
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 15th global ed. Harlow: Pearson, c2014, 716 s. ISBN 978-0-273-78699-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: (21b) Ing. Petržela: Co říká na výsledky Vaší práce vedení společnosti? Budou se jí řídit, a kdy plánují vstup? Zodpovězeno zcela. Ve výpočtu nákladů mi chybí personální náklady. Je to záměr a jste schopna nám je dopočítat? Zodpovězeno zcela.
Oponent BP: (14b) dr. Vydrová: Jaké cíle a metody zpracování jste zvolila ve své bakalářské práci? Zodpovězeno zcela. Nemáte je v dané kapitole vůbec formulovány! Jaký je Vás osobní přínos v praktické části? Zodpovězeno zcela. Doplňující otázky: doc. Strouhal: Co je přidaná hodnota Vaší firmy oproti konkurenci? Zodpovězeno zcela. Ing. Horáková: Vysvětlete ve SWOT-ce pojmy jako kvalifikovaná pracovní síla, garanční smlouvy s dodavateli a adekvátní finanční zdroje. Zodpovězeno zcela.