Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti společnosti PRODAG Zlín, s.r.o. Cílem práce je prostřednictvím moderních analýz konkurenceschopnosti uvést doporučení ke zlepšení současného konkurenčního postavení. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické části. Teoretická část je průzkum literárních pramenů týkajících se konkurenceschopnosti. V praktické části jsou nejprve uvedeny základní informace o společnosti a následně vypracovány BCG matice, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is engaged in analysis of Competitiveness of the Company PRODAG Zlín, Ltd. The aim of the thesis is through modern analyses of competitiveness to state recommendations to improvement of current competitive position. The thesis consists of two main part, theoretical and practical. Theoretical part is research of literary sources regarding competitiveness. In practical part are first stated basic informations about company and subsequently are elaborated BCG matrix, SWOT analysis and Porter analysis.
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti společnosti PRODAG Zlín, s.r.o. Cílem práce je prostřednictvím moderních analýz konkurenceschopnosti uvést doporučení ke zlepšení současného konkurenčního postavení. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické části. Teoretická část je průzkum literárních pramenů týkajících se konkurenceschopnosti. V praktické části jsou nejprve uvedeny základní informace o společnosti a následně vypracovány BCG matice, SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is engaged in analysis of Competitiveness of the Company PRODAG Zlín, Ltd. The aim of the thesis is through modern analyses of competitiveness to state recommendations to improvement of current competitive position. The thesis consists of two main part, theoretical and practical. Theoretical part is research of literary sources regarding competitiveness. In practical part are first stated basic informations about company and subsequently are elaborated BCG matrix, SWOT analysis and Porter analysis.
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky z oblasti konkurenceschopnosti.
Praktická část
Uveďte základní údaje o společnosti PRODAG Zlín, s.r.o.
Zhodnoťte současné postavení společnosti na trhu.
Uveďte doporučení s cílem zlepšení současného konkurenčního postavení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické poznatky z oblasti konkurenceschopnosti.
Praktická část
Uveďte základní údaje o společnosti PRODAG Zlín, s.r.o.
Zhodnoťte současné postavení společnosti na trhu.
Uveďte doporučení s cílem zlepšení současného konkurenčního postavení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Radix, 2002, 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. A framework for marketing management. 3rd ed. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2007, 360 s. ISBN 0-13-145258-4.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
PORTER, Michael E. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994, 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha: Radix, 2002, 270 s. ISBN 80-86031-35-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. A framework for marketing management. 3rd ed. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2007, 360 s. ISBN 0-13-145258-4.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
PORTER, Michael E. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994, 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP, 18 bodů: Na str. 52 navrhujete firmě, aby určili pracovníka, který bude řešit tuto záležitost ve firmě. Koho byste určil vy a proč?
Oponent BP, 20 bodů: V rámci doporučení uvádíte, že je potřeba zlepšit komunikaci se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí, v rámci kapitoly 9.3.3. ale uvádíte, že to povede k růstu vyjednávací síly odběratelů. Vysvětlete.
Doc. Tučková: Co je veřejná zakázka? Zodpovězeno zcela
Doc. Kozák: Co je účelem reklamy? Zodpovězeno zcela
Dr. Dobeš: Ve své práci máte zmíněno "vyškolení boj o veřejné zakázky", jak by toto školení mělo vypadat? Zodpovězeno částečně