Tato práce řeší problematiku analýzy konkurenceschopnosti výrobku společnosti XY. Popisovaná společnost XY působí v oboru se sportovním vybavením.
Práce se skládá z jednotlivých analýz zaměřených na danou problematiku. Konkrétně zde naleznete SWOT Analýzu, Porterovu analýzu, Životní cyklus, BCG matici. Dále je zde vyspecifikována cílová skupina, se kterou byly provedeny strukturované rozhovory.
Práce je strukturovaná do dvou částí. V první části se blíže seznámíte s teoretickými pod-klady pro jednotlivé analýzy. Také je zde uveden postup, kterým byly sestavovány strukturované rozhovory. Ve druhé části jsou uvedeny výsledky jednotlivých analýz a strukturovaných rozhovorů. V poslední části naleznete návrhy autora na zvýšení konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The thesis deals with an issue regarding competitive ability of a product of XY Company that trades in sport equipment.
The thesis consists of analyses which focus on the product's competitive ability itself; specifically there is SWOT analysis, Porter's analysis, Life cycle, Boston Consulting Group ma-trix. The thesis also includes structured interviews with specific target group.
The work itself is divided into two parts. The first part introduces theoretical basis on which ground the analyses were made. It also mentions the process of making structured interviews. In the second part there are provided results of each analysis. The final part focuses on a proposal of increasing competitive ability of the product.
Klíčová slova
konkurenceschopnost, Porterova analýza, SWOT analýza, Životní cyklus, strukturovaný rozhovor
Klíčová slova v angličtině
competitiveness, Porter's analysis, SWOT analysis, Life cycle, structured interview
Rozsah průvodní práce
71 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce řeší problematiku analýzy konkurenceschopnosti výrobku společnosti XY. Popisovaná společnost XY působí v oboru se sportovním vybavením.
Práce se skládá z jednotlivých analýz zaměřených na danou problematiku. Konkrétně zde naleznete SWOT Analýzu, Porterovu analýzu, Životní cyklus, BCG matici. Dále je zde vyspecifikována cílová skupina, se kterou byly provedeny strukturované rozhovory.
Práce je strukturovaná do dvou částí. V první části se blíže seznámíte s teoretickými pod-klady pro jednotlivé analýzy. Také je zde uveden postup, kterým byly sestavovány strukturované rozhovory. Ve druhé části jsou uvedeny výsledky jednotlivých analýz a strukturovaných rozhovorů. V poslední části naleznete návrhy autora na zvýšení konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The thesis deals with an issue regarding competitive ability of a product of XY Company that trades in sport equipment.
The thesis consists of analyses which focus on the product's competitive ability itself; specifically there is SWOT analysis, Porter's analysis, Life cycle, Boston Consulting Group ma-trix. The thesis also includes structured interviews with specific target group.
The work itself is divided into two parts. The first part introduces theoretical basis on which ground the analyses were made. It also mentions the process of making structured interviews. In the second part there are provided results of each analysis. The final part focuses on a proposal of increasing competitive ability of the product.
Klíčová slova
konkurenceschopnost, Porterova analýza, SWOT analýza, Životní cyklus, strukturovaný rozhovor
Klíčová slova v angličtině
competitiveness, Porter's analysis, SWOT analysis, Life cycle, structured interview
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
{Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k analýze konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Proveďte analýzu konkurenceschopnosti vybraného produktu společnosti XY.
Na základě provedených analýz vypracujte návrhy pro zlepšení konkurenceschopnosti vybraného produktu společnosti XY.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
{Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k analýze konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Proveďte analýzu konkurenceschopnosti vybraného produktu společnosti XY.
Na základě provedených analýz vypracujte návrhy pro zlepšení konkurenceschopnosti vybraného produktu společnosti XY.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti (I). 1. vyd. Praha: Radix, 2002, 270 s. ISBN 80-860-3135-7./nl{}
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12 edition. Delhi: Prentice Hall of India, 2006, 729 pages. ISBN-13 978-0131457577./nl{}
NENADÁL, Jaroslav, David VYKYDAL a Petra HALFAROVÁ. Benchmarking: mýty a skutečnost: model efektivního učení se a zlepšování. 1. Vyd. Praha: Management Press, 2011, 265 s. ISBN 978-80-7261-224-6./nl{}
PORTER, M. Konkurenční výhoda. 1. Vyd. Praha: Victoria Publishing, 1993. ISBN 80-85605-12-0./nl{}
SOLOMON, Michael R, Greg W MARSHALL a Elnora W STUART. Marketing očima světových marketing manažerů. 1. Vyd. Brno: Computer Press, 2006, 572 s. ISBN 80-251-1273-X./nl{}
Seznam doporučené literatury
ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing konkurenceschopnosti (I). 1. vyd. Praha: Radix, 2002, 270 s. ISBN 80-860-3135-7./nl{}
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 12 edition. Delhi: Prentice Hall of India, 2006, 729 pages. ISBN-13 978-0131457577./nl{}
NENADÁL, Jaroslav, David VYKYDAL a Petra HALFAROVÁ. Benchmarking: mýty a skutečnost: model efektivního učení se a zlepšování. 1. Vyd. Praha: Management Press, 2011, 265 s. ISBN 978-80-7261-224-6./nl{}
PORTER, M. Konkurenční výhoda. 1. Vyd. Praha: Victoria Publishing, 1993. ISBN 80-85605-12-0./nl{}
SOLOMON, Michael R, Greg W MARSHALL a Elnora W STUART. Marketing očima světových marketing manažerů. 1. Vyd. Brno: Computer Press, 2006, 572 s. ISBN 80-251-1273-X./nl{}
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí práce: 53b
Otázky vedoucího:
Zdůvodněte výběr zpracovávaného tému bakalářské práce.-zodpovězeno zcela
Oponent práce: 52b
Otázky oponenta:
V čem vidíte nejvýznamnější konkurenční výhodu Vašeho produktu ve srovnání s konkurencí?-zodpovězeno zcela
Další otázky:
dr. Dobeš: Jak se firma brání proti kopírování designu? Má to nějak chráněno? - zodpovězeno zcela