Diplomová práce byla napsána na téma: ''Projekt zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě TES VSETÍN, s.r.o.‘‘. Diplomová práce se po vymezení tématu zabývá formulováním teoretických poznatků z oblasti konkurenceschopnosti a analyzováním současného stavu společnosti TES. Na základě provedených analýz byla navrhnuta opatření pro zvýšení konkurenční schopnosti, která mohou být využity jako východiska pro projektové řešení. Hlavním bodem projektu je pořízení kvalitnějšího a spolehlivého způsobu označování výrobků.
Anotace v angličtině
The master thesis has been written about the subject: ''Project of increasing competitive strengths of TES VSETÍN, s.r.o.‘‘. It deals with the formulation of the theoretical knowledge about matter competitive strength and with the analysis of the actual stand of the company TES. The appliances for the increasing of the competitive strength have been suggested pursuant to made analysis. These ones may be used as a basis for the project solution. The main part of this project is the purchasing of the more qualitative and more reliable method of the marking of the products.
Diplomová práce byla napsána na téma: ''Projekt zvyšování konkurenceschopnosti ve firmě TES VSETÍN, s.r.o.‘‘. Diplomová práce se po vymezení tématu zabývá formulováním teoretických poznatků z oblasti konkurenceschopnosti a analyzováním současného stavu společnosti TES. Na základě provedených analýz byla navrhnuta opatření pro zvýšení konkurenční schopnosti, která mohou být využity jako východiska pro projektové řešení. Hlavním bodem projektu je pořízení kvalitnějšího a spolehlivého způsobu označování výrobků.
Anotace v angličtině
The master thesis has been written about the subject: ''Project of increasing competitive strengths of TES VSETÍN, s.r.o.‘‘. It deals with the formulation of the theoretical knowledge about matter competitive strength and with the analysis of the actual stand of the company TES. The appliances for the increasing of the competitive strength have been suggested pursuant to made analysis. These ones may be used as a basis for the project solution. The main part of this project is the purchasing of the more qualitative and more reliable method of the marking of the products.
Zpracujte literární poznatky týkající se konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Předložte ideu a hypotézu projektového řešení.
Pomocí vhodných metod zhodnoďte hlavní faktory ovlivňující současné postavení firmy na trhu.
Proveďte zhodnocení získaných informací a vypracujte projekt.
Zhodnoťte přínosy Vašeho projektu a zpracujte předběžný časový harmonogram jeho možné realizace.
Závěr - vyhodnocení
Zásady pro vypracování
Úvod - stanovení cíle
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky týkající se konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Předložte ideu a hypotézu projektového řešení.
Pomocí vhodných metod zhodnoďte hlavní faktory ovlivňující současné postavení firmy na trhu.
Proveďte zhodnocení získaných informací a vypracujte projekt.
Zhodnoťte přínosy Vašeho projektu a zpracujte předběžný časový harmonogram jeho možné realizace.
Závěr - vyhodnocení
Seznam doporučené literatury
[1] PORTER, M.E. Konkurenční strategie. 1. vydání. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2
[2] SAMUELSON, P.A., NORDHAUS, W.D. Ekonomie. Přel. M.Mejstřík a kol. 2. vydání. Praha: Nakladatelství Svoboda. ISBN 80-205-0494-X
[3] SYNEK, M. a kol. Manažerská ekonomika. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-211-5
[4] ŽÁK, M. Velká ekonomická encyklopedie. 1. vydání. Praha: Linde, 1999. ISBN 80-7201-172-3
Seznam doporučené literatury
[1] PORTER, M.E. Konkurenční strategie. 1. vydání. Praha: Victoria Publishing, 1994. ISBN 80-85605-11-2
[2] SAMUELSON, P.A., NORDHAUS, W.D. Ekonomie. Přel. M.Mejstřík a kol. 2. vydání. Praha: Nakladatelství Svoboda. ISBN 80-205-0494-X
[3] SYNEK, M. a kol. Manažerská ekonomika. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-211-5
[4] ŽÁK, M. Velká ekonomická encyklopedie. 1. vydání. Praha: Linde, 1999. ISBN 80-7201-172-3