Informace o kvalifikační práci Využití e-learningu ke snížení časové náročnosti vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Honeywell Aerospace Olomouc s.r.o.
Tato diplomová práce se zabývá využitím e-learningu ke snížení časové náročnosti vzdělá-vání zaměstnanců ve společnosti Honeywell Aerospace Olomouc s.r.o. Hlavním cílem je snížit čas potřebný pro vzdělávání zaměstnanců pomocí převedení některých školení do e-learningové podoby, což ušetří čas především interním školitelům.
Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje základní poznatky o vzdělávání za-městnanců a e-learningu, a na praktickou část. Ta je dále dělena na analýzu, kde se zaměřím na současný stav vzdělávání ve firmě, a projekt, ve kterém navrhnu možné řešení e-learningu ve firmě.
Anotace v angličtině
This master's thesis deals with utilization of e-learning in order to decrease the time-consuming education of employee in the company Honeywell Aerospace Olomouc s.r.o. The main goal is to decrease the time needed for employee education by converting several training courses into e-learning, which primarily save the time of trainers.
The thesis is divided into theoretical part, which is focused on basic information about em-ployee education and e-learning, and practical part. The second part is further divided into analysis, which is focused on current situation of education in the company, and a project which deals with a suggested plan how to use e-learning in the company.
Klíčová slova
lidský kapitál, vzdělávání zaměstnanců, metody vzdělávání, e-learning
Klíčová slova v angličtině
human capital, employee education, methods of education, e-learning
Rozsah průvodní práce
107+10 s. příloh (155134 zn.)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá využitím e-learningu ke snížení časové náročnosti vzdělá-vání zaměstnanců ve společnosti Honeywell Aerospace Olomouc s.r.o. Hlavním cílem je snížit čas potřebný pro vzdělávání zaměstnanců pomocí převedení některých školení do e-learningové podoby, což ušetří čas především interním školitelům.
Práce je rozdělena na teoretickou část, která obsahuje základní poznatky o vzdělávání za-městnanců a e-learningu, a na praktickou část. Ta je dále dělena na analýzu, kde se zaměřím na současný stav vzdělávání ve firmě, a projekt, ve kterém navrhnu možné řešení e-learningu ve firmě.
Anotace v angličtině
This master's thesis deals with utilization of e-learning in order to decrease the time-consuming education of employee in the company Honeywell Aerospace Olomouc s.r.o. The main goal is to decrease the time needed for employee education by converting several training courses into e-learning, which primarily save the time of trainers.
The thesis is divided into theoretical part, which is focused on basic information about em-ployee education and e-learning, and practical part. The second part is further divided into analysis, which is focused on current situation of education in the company, and a project which deals with a suggested plan how to use e-learning in the company.
Klíčová slova
lidský kapitál, vzdělávání zaměstnanců, metody vzdělávání, e-learning
Klíčová slova v angličtině
human capital, employee education, methods of education, e-learning
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Za pomoci odborné literatury zpracujte teorii vztahující se k oblasti vzdělávání zaměstnanců ve firmách a e-learningu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu vzdělávání zaměstnanců a využití e-learningu ve společnosti Honeywell Aerospace Olomouc s.r.o.
Najděte možnosti dalšího využití e-learningu.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte projekt pro využití e-learningu ke snížení časové náročnosti vzdělávání zaměstnanců.
Stanovte přínosy, náklady, rizika a časový harmonogram projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Za pomoci odborné literatury zpracujte teorii vztahující se k oblasti vzdělávání zaměstnanců ve firmách a e-learningu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu vzdělávání zaměstnanců a využití e-learningu ve společnosti Honeywell Aerospace Olomouc s.r.o.
Najděte možnosti dalšího využití e-learningu.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte projekt pro využití e-learningu ke snížení časové náročnosti vzdělávání zaměstnanců.
Stanovte přínosy, náklady, rizika a časový harmonogram projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. A handbook of human resource management practice. 9th ed. London: Kogan Page, 2003, xxvi, 979 s. ISBN 0-7494-4105-4.
BANFIELD, Paul a Rebecca KAY. Introduction to human resource management. 2nd ed. Oxford: Oxford University Press, c2012, xxv, 400 s. ISBN 978-0-19-958108-5.
BAREŠOVÁ, Andrea. E-learning ve vzdělávání dospělých. Praha: 1. VOX, 2011, 197 s. ISBN 978-80-87480-00-7.
EGEROVÁ, Dana. E-learning jako možný nástroj vzdělávání a rozvoje pracovníků. Vyd. 1. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2012, 141 s. ISBN 978-80-261-0139-0.
VODÁK, Jozef a Alžbeta KUCHARČÍKOVÁ. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2011, 237 s. ISBN 978-80-247-3651-8.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. A handbook of human resource management practice. 9th ed. London: Kogan Page, 2003, xxvi, 979 s. ISBN 0-7494-4105-4.
BANFIELD, Paul a Rebecca KAY. Introduction to human resource management. 2nd ed. Oxford: Oxford University Press, c2012, xxv, 400 s. ISBN 978-0-19-958108-5.
BAREŠOVÁ, Andrea. E-learning ve vzdělávání dospělých. Praha: 1. VOX, 2011, 197 s. ISBN 978-80-87480-00-7.
EGEROVÁ, Dana. E-learning jako možný nástroj vzdělávání a rozvoje pracovníků. Vyd. 1. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2012, 141 s. ISBN 978-80-261-0139-0.
VODÁK, Jozef a Alžbeta KUCHARČÍKOVÁ. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2011, 237 s. ISBN 978-80-247-3651-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP Ing. Petra Kressová, Ph.D.: 52 bodů
Otázky vedoucí práce: Pokud byste z nějakého důvodu měla vybrat jen jedn školení, které by firma mohla převést do e-learningové podoby, které školení by to mělo být a proč? - zodpovězeno zcela Neobáváte se, že e-learningová školení nebudou tak účinná jako školení face-to-face? Svou odpověď zdůvodněte. - zodpovězeno zcela
Oponent DP Mgr. Kateřina Vacíková: 57 bod
Otázky oponenta práce: Vzhledem k Vaší obsáhlé analýze, jaké další kroky by jste společnosti navrhla ke snížení časové náročnosti vzdělávání? - zodpovězeno zcela Která rizika vidíte jako největší pro realizaci Vámi navrženého projektu? - zodpovězeno zcela Co ze své práce považujete za největší přínost pro firmu? - zodpovězeno zcela
Další otázky: doc. Ing. Michal Šimon, Ph.D. Jak pracujete s účinností tohoto kurzu? Jaký byl přínos vaší práce? - zodpovězeno částečně Ing. Jaromír Černý, Ph.D. Jak jste počítala s výukou vrcholového managementu? - zodpovězeno částečně