Táto diplomová práca sa zaoberá analýzou súčasného stavu servisného strediska. V prvej časti práce je rozbor teoretických poznatkov z oblasti manažérstva kvality. V druhej časti sa analyzuje súčasný stav zabezpečenia opráv TV prijímačov, chybovosť a identifikujú sa nedostatky. V záverečnej časti je odporučenie k optimalizácií, ktoré bude smerovať k zvýšenej efektivite a k zlepšeniu činnosti servisného strediska.
Anotace v angličtině
This thesis analyzes the current state of the service center. The first part is the analysis of theoretical knowledge in the field of quality management. The second part analyzes the current state of repair TVs, faults and identify gaps. The final part is the advice to optimize, which will lead to increased efficiency and improving of service center activities.
Klíčová slova
systém manažérstva kvality, analýza, zlepšovanie, optimalizácia, výrobný proces
Klíčová slova v angličtině
quality management system, analysis, improvement, optimization, manufacturing process
Rozsah průvodní práce
85 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Táto diplomová práca sa zaoberá analýzou súčasného stavu servisného strediska. V prvej časti práce je rozbor teoretických poznatkov z oblasti manažérstva kvality. V druhej časti sa analyzuje súčasný stav zabezpečenia opráv TV prijímačov, chybovosť a identifikujú sa nedostatky. V záverečnej časti je odporučenie k optimalizácií, ktoré bude smerovať k zvýšenej efektivite a k zlepšeniu činnosti servisného strediska.
Anotace v angličtině
This thesis analyzes the current state of the service center. The first part is the analysis of theoretical knowledge in the field of quality management. The second part analyzes the current state of repair TVs, faults and identify gaps. The final part is the advice to optimize, which will lead to increased efficiency and improving of service center activities.
Klíčová slova
systém manažérstva kvality, analýza, zlepšovanie, optimalizácia, výrobný proces
Klíčová slova v angličtině
quality management system, analysis, improvement, optimization, manufacturing process
Zásady pro vypracování
1. Rozbor teoretických poznatků z oblasti řízení kvality
2. Uplatnění systému řízení kvality v technické praxi
3. Analýza a vyhodnocení současného stavu zabezpečení oprav TV přijímačů
4. Návrh opatření na zvýšení produktivity a kvality současného procesu
5. Zhodnocení a závěr
Zásady pro vypracování
1. Rozbor teoretických poznatků z oblasti řízení kvality
2. Uplatnění systému řízení kvality v technické praxi
3. Analýza a vyhodnocení současného stavu zabezpečení oprav TV přijímačů
4. Návrh opatření na zvýšení produktivity a kvality současného procesu
5. Zhodnocení a závěr
Seznam doporučené literatury
[1] MATEIDES, A., a kol.: Manažérstvo kvality, história, koncepty, metódy. Bratislava 2006. ISBN 80-8057-656-4
[2] PAULOVÁ, I.: Komplexné manažérstvo kvality. Bratislava 2013. ISBN 978-80-8078-574-1
[3] HRUBEC, J., VIRČÍKOVÁ, E., a kol: Integrovaný manažérsky systém. Nitra 2009. ISBN 978-80-552-0231-0
Seznam doporučené literatury
[1] MATEIDES, A., a kol.: Manažérstvo kvality, história, koncepty, metódy. Bratislava 2006. ISBN 80-8057-656-4
[2] PAULOVÁ, I.: Komplexné manažérstvo kvality. Bratislava 2013. ISBN 978-80-8078-574-1
[3] HRUBEC, J., VIRČÍKOVÁ, E., a kol: Integrovaný manažérsky systém. Nitra 2009. ISBN 978-80-552-0231-0
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1) Kolik je neshodných kusů, které se musí vracet na oddělení opravy? - prof. Ing. Imrich Lukovics, CSc.
2) Z jakého důvodu je zboží nejčastěji reklamováno? - Ing. Josef Hrdina