Táto diplomová práca sa zaoberá vytvorením projektu pre zvýšenie konkurencie schopnosti penziónu Aroma v Báčskom Petrovci. Teoretická časť opisuje problematiku konkurencie schopnosti, služieb a kvality. Ďalej sú v práci popísané analytické metódy, ktoré sú násled-ne v práci použité. Praktická časť sa v prvom rade zameriava na samotný popis penziónu, rozbory jednotlivých analýz v praxi a osobný rozhovor. Na základe týchto analýz je vytvo-rená a spracovaná projektová časť, ktorá sa venuje samotnému projektovému riešeniu. Na záver je projekt podrobený nákladovej, rizikovej a časovej analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with creating a project to increase the competitiveness of the guest-house Aroma in Báčsky Petrovec. The theoretical part describes the competitiveness, services and quality issues. There are also described analytical methods which are then used in this diploma thesis. The practical part is primarily focused on the description of the guest-house itself, parsing individual analysis in practice and personal interview. Based on these analyses the project part is created and processed. The project part is dedicated to specific project solution. At the end the project is subdued to cost, risk and time analysis.
Táto diplomová práca sa zaoberá vytvorením projektu pre zvýšenie konkurencie schopnosti penziónu Aroma v Báčskom Petrovci. Teoretická časť opisuje problematiku konkurencie schopnosti, služieb a kvality. Ďalej sú v práci popísané analytické metódy, ktoré sú násled-ne v práci použité. Praktická časť sa v prvom rade zameriava na samotný popis penziónu, rozbory jednotlivých analýz v praxi a osobný rozhovor. Na základe týchto analýz je vytvo-rená a spracovaná projektová časť, ktorá sa venuje samotnému projektovému riešeniu. Na záver je projekt podrobený nákladovej, rizikovej a časovej analýze.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with creating a project to increase the competitiveness of the guest-house Aroma in Báčsky Petrovec. The theoretical part describes the competitiveness, services and quality issues. There are also described analytical methods which are then used in this diploma thesis. The practical part is primarily focused on the description of the guest-house itself, parsing individual analysis in practice and personal interview. Based on these analyses the project part is created and processed. The project part is dedicated to specific project solution. At the end the project is subdued to cost, risk and time analysis.
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkajíci se konkurenceschopnosti firmy v oblasti služeb a hotelnictví.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav penzionu Aroma.
Na základě vybraných analytických metod porovnejte konkurenceschopnost penzionu v dané lokalitě.
Zpracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti penzionu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkajíci se konkurenceschopnosti firmy v oblasti služeb a hotelnictví.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav penzionu Aroma.
Na základě vybraných analytických metod porovnejte konkurenceschopnost penzionu v dané lokalitě.
Zpracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti penzionu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COOPER, Chris, David GILBERT, John Fletcher and Stephen Wanhill. Tourism Principles and practice. First published 1993: Addison Wesley Longman Limited, 1993, 290 s. ISBN 0-582-28694-8.
GÚČIK, Marian. Manažment ciel'ového miesta cestovného ruchu. 1. vyd. Banská Bystrica: DALI-BB, 2012, 219 s. ISBN 978-80-8141-025-3.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-4039-3.
WITT, Stephen F. and Luiz MOUTINHO. Tourism marketing and management handbook. Prentice Hall Europe, 1995, 556 s. ISBN 0-13-439530-1.
Seznam doporučené literatury
COOPER, Chris, David GILBERT, John Fletcher and Stephen Wanhill. Tourism Principles and practice. First published 1993: Addison Wesley Longman Limited, 1993, 290 s. ISBN 0-582-28694-8.
GÚČIK, Marian. Manažment ciel'ového miesta cestovného ruchu. 1. vyd. Banská Bystrica: DALI-BB, 2012, 219 s. ISBN 978-80-8141-025-3.
KIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing hotelových služeb. Vyd. 2. Praha: Ekopress, 2006, 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
RYGLOVÁ, Kateřina, Michal BURIAN a Ida VAJČNEROVÁ. Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-4039-3.
WITT, Stephen F. and Luiz MOUTINHO. Tourism marketing and management handbook. Prentice Hall Europe, 1995, 556 s. ISBN 0-13-439530-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP 48 b.: Do jaké míry budou Vaše návrhy použity ve zmíněném ubytovacím zařízení? Zodpovězeno zcela. Můžete stručně vysvětlit, jaká je cílová skupina Vašeho řešení? Zodpovězeno zcela.
Oponent DP 55 b.: Nebylo by vhodné zvážit zvýšení konkurenceschopnosti rekonstrukcí? Zodpovězeno zcela. Mohli by Vámi navrhovaný projekt aplikovat konkurenční zařízení v dané oblasti? Zodpovězeno zcela.
Doplňující otázky: Čím byl spůsoben zisk/ztráta, kterou uvádíte v příloze VZZ? Zodpovězeno zcela. Cena, kterou uvádíte je poměrně nízká. Porovnávala ste ceny i u konkurence? Zodpovězeno zcela. Uvádíte 11 lůžek a 10 zaměstnanců, jaká je personální struktura? Zodpovězeno zcela. Proč byla kalkulace počítaná právě na 3 dny? Zodpovězeno zcela.