Tématem diplomové práce je analýza nákupních činností Gumáren Zubří, akciová společnost. Z analýzy vyplývají slabé a silné stránky nákupního procesu.
Cílem této diplomové práce je pak navrhnout společnosti konkrétní řešení zanalyzovaných problémů. Tyto problémy se hlavně týkají informačního systému, používaného v nákupním oddělení, a jejich neschopnosti objektivně a včas zhodnotit potřebu dodávek materiálu
Anotace v angličtině
The theme of the dissertation is to analyze of the purchasing activities in the company Gumárny Zubří. The strengths and weaknesses of the purchasing process are resulted from analyze.
The aim of this dissertation is the offering of specific solutions of problems which are re-sulted from analyze. These problems are mostly limited to the information system used in purchasing department and their inability to objectively and in time assess need of deliver-ies of material.
Klíčová slova
Nákupní činnosti, dodavatel, informační systém, výběrové řízení, kritéria výběrového řízení.
Klíčová slova v angličtině
Purchasing activities, supplier, information system, tender, kriterias of tenders.
Rozsah průvodní práce
95 s. (136 691 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je analýza nákupních činností Gumáren Zubří, akciová společnost. Z analýzy vyplývají slabé a silné stránky nákupního procesu.
Cílem této diplomové práce je pak navrhnout společnosti konkrétní řešení zanalyzovaných problémů. Tyto problémy se hlavně týkají informačního systému, používaného v nákupním oddělení, a jejich neschopnosti objektivně a včas zhodnotit potřebu dodávek materiálu
Anotace v angličtině
The theme of the dissertation is to analyze of the purchasing activities in the company Gumárny Zubří. The strengths and weaknesses of the purchasing process are resulted from analyze.
The aim of this dissertation is the offering of specific solutions of problems which are re-sulted from analyze. These problems are mostly limited to the information system used in purchasing department and their inability to objectively and in time assess need of deliver-ies of material.
Klíčová slova
Nákupní činnosti, dodavatel, informační systém, výběrové řízení, kritéria výběrového řízení.
Klíčová slova v angličtině
Purchasing activities, supplier, information system, tender, kriterias of tenders.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se řízení nákupu.
II. Praktická část
Proveďte aktuální analýzu nákupních činností společnosti Gumárny Zubří, a. s.
Identifikujte a zhodnoťte přednosti a nedostatky současných nákupních činností v akciové společnosti Gumárny Zubří.
Navrhněte zdokonalení současného stavu slabých stránek v řízení nákupních činností v akciové společnosti Gumárny Zubří.
Vyhodnoťte náklady na zlepšení a očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se řízení nákupu.
II. Praktická část
Proveďte aktuální analýzu nákupních činností společnosti Gumárny Zubří, a. s.
Identifikujte a zhodnoťte přednosti a nedostatky současných nákupních činností v akciové společnosti Gumárny Zubří.
Navrhněte zdokonalení současného stavu slabých stránek v řízení nákupních činností v akciové společnosti Gumárny Zubří.
Vyhodnoťte náklady na zlepšení a očekávané přínosy a rizika.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ČERVENÝ, Radim. Strategie nákupu: krok za krokem. 1 vyd. Praha: C. H. Beck, 2013, 155 s. ISBN 978-80-7400-414-8.
MILLER, Michael. B2B Digital Marketing: Using the Web to Market Directly to Businesses. 1st edition. Indianapolis: Que Publishing, 2012, 320 s. ISBN 978-0-7897-4.
LEAKE, William, Lauren VACCARELLO a Maura GINTY. Complete B2B Online Marketing. 1st edition. Hoboken, N. J. : John Wiley and Sons, 2012, 380 s. ISBN 1118-23918-0.
SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 5. vyd. Praha: Grada, 2011, 471 s. ISBN 978-80-247-3494-1.
VOCHOZKA, Marek et al. Podniková ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 576 s. ISBN 987-80-247-4371-1.
Seznam doporučené literatury
ČERVENÝ, Radim. Strategie nákupu: krok za krokem. 1 vyd. Praha: C. H. Beck, 2013, 155 s. ISBN 978-80-7400-414-8.
MILLER, Michael. B2B Digital Marketing: Using the Web to Market Directly to Businesses. 1st edition. Indianapolis: Que Publishing, 2012, 320 s. ISBN 978-0-7897-4.
LEAKE, William, Lauren VACCARELLO a Maura GINTY. Complete B2B Online Marketing. 1st edition. Hoboken, N. J. : John Wiley and Sons, 2012, 380 s. ISBN 1118-23918-0.
SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. 5. vyd. Praha: Grada, 2011, 471 s. ISBN 978-80-247-3494-1.
VOCHOZKA, Marek et al. Podniková ekonomika. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 576 s. ISBN 987-80-247-4371-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Michal Pilík, Ph.D., vedoucí DP, 44 bodů:
1) Jakým způsobem diferencuje firma GuZu riziko při dodávání základních surovin a pomocných surovin? Zodpovězeno zcela
Ing. Radka Hajná, oponent DP, 58 bodů:
3) Jaké jsou hrozící rizika při implementaci nového IS do nákupu? Zodpovězeno zcela
PhDr. Vojtěch Kořen: Je problém u IS v nákupu nebo co je tedy skutečně problém? Jakou nákupní strategii využívá Vaše společnost? Bude tento projekt implementován? Bude tento projekt implementován? Zodpovězeno zcela
prof. Ing. Petr Němeček, DrSc.-Proč jste dělali znovu výběrové řízení na dodavatele?Dala se vyjednat jiná cena?Zodpovězeno zcela