Tématem bakalářské práce je integrované zabezpečení firmy. Cílem je seznámit čtenáře s možnostmi využití zabezpečovacích technologií, a to z teoretického i praktického hlediska. Teoretická část má přiblížit především funkce a možnosti elektrické zabezpečovací signalizace, elektrické požární signalizace, kamerového systému a přístupového systému. V praktické části je uveden návrh na integrované zabezpečení firmy.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor’s thesis is integrated security of a company. The aim is to familiarize readers with the possibilities of safety technologies usage from theoretical and practical point of view. The theoretical part should, first of all, zoom in functions and possibilities of electric safety signalling, electric fire alarm, camera system and access system. The practical part includes a project of integrated security of a company.
electric safety signalling, electric fire signalling, camera systems, access systems, detector, sensor, call box
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je integrované zabezpečení firmy. Cílem je seznámit čtenáře s možnostmi využití zabezpečovacích technologií, a to z teoretického i praktického hlediska. Teoretická část má přiblížit především funkce a možnosti elektrické zabezpečovací signalizace, elektrické požární signalizace, kamerového systému a přístupového systému. V praktické části je uveden návrh na integrované zabezpečení firmy.
Anotace v angličtině
The subject of this bachelor’s thesis is integrated security of a company. The aim is to familiarize readers with the possibilities of safety technologies usage from theoretical and practical point of view. The theoretical part should, first of all, zoom in functions and possibilities of electric safety signalling, electric fire alarm, camera system and access system. The practical part includes a project of integrated security of a company.
electric safety signalling, electric fire signalling, camera systems, access systems, detector, sensor, call box
Zásady pro vypracování
1. Podle příslušné ČSN normy zvolte typ integrovaného systému, který použijete pro bakalářskou práci
2. Ze současné nabídky vyberte min. dva produkty, umožňující integraci.
3. Posuďte vhodnost vybraného produktu, jak z pohledu monitorování, vzdálené správy a ovládání použitých bezpečnostních systémů ( EPS, EZS, CCTV, ACCESS ), tak i z pohledu správy budov a řešení krizových stavů ( požár, napadení aj. )
4. Práci konkretizujte návrhem integrovaného zabezpečení zvoleného objektu.
Zásady pro vypracování
1. Podle příslušné ČSN normy zvolte typ integrovaného systému, který použijete pro bakalářskou práci
2. Ze současné nabídky vyberte min. dva produkty, umožňující integraci.
3. Posuďte vhodnost vybraného produktu, jak z pohledu monitorování, vzdálené správy a ovládání použitých bezpečnostních systémů ( EPS, EZS, CCTV, ACCESS ), tak i z pohledu správy budov a řešení krizových stavů ( požár, napadení aj. )
4. Práci konkretizujte návrhem integrovaného zabezpečení zvoleného objektu.
Seznam doporučené literatury
1. ČSN CLC ITS 50 398 Kombinované a integrované systémy - všeobecné požadavky ( 8/2005 )
2. Materiály firem ADI international, Sieza, Alimex ( k danému tématu )
3. Časopisy SECURITY magazin, Automatizace
Seznam doporučené literatury
1. ČSN CLC ITS 50 398 Kombinované a integrované systémy - všeobecné požadavky ( 8/2005 )
2. Materiály firem ADI international, Sieza, Alimex ( k danému tématu )
3. Časopisy SECURITY magazin, Automatizace
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student prezentoval výsledky, kterých dosáhl při řešení své bakalářské práce.
Součástí prezentace byla i praktická ukázka. Po seznámení s posudky vedoucího a oponenta komise položila tyto dotazy:
1. Jaký je váš odhad, kolik by stál produkt k integraci?
2. Zajímal jste se o cenových relacích produktu Galaxy?
3. Jaké typy rozhraní jsou použity k integraci?
4. Jaké typy funkčních vazeb byste doporučil pro uvedený modelový objekt?
5. Jak si systémy mohou navzájem pomáhat?
Student zodpověděl většinu uvedených otázek s mírnými obtížemi.