Práce mapuje vývoj reklamních agentur od jejich vzniku až po současnost. Popisuje jednotlivé typy agentur a jejich vnitřní členění. Jsou zde obsaženy aktuální informace z globálního reklamního trhu a příklady nejvýznamějších holdingů a jejich agentur. U jednotlivých agentur jsou pak popsány vlastní vizuální identity a ukázky jejich prací. Práce se zabývá reklamními agenturami ve světovém kontextu.
Anotace v angličtině
This paper records the development of advertising agencies since their inception to the present. It describes different types of agencies and their internal structure. Current information on the global advertising market and the most important examples of holdings and their agencies are included here. Then the individual agencies are depicted by means of their own visual identity and examples of their work. The paper deals with advertising agencies in the global context.
Klíčová slova
Reklamní agentura, reklama, vizuální identita, kampaň, web, výzkum
Klíčová slova v angličtině
Advertising agency, advertisement, visual identity, campaign, website, research
Rozsah průvodní práce
109 s. (136 188 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce mapuje vývoj reklamních agentur od jejich vzniku až po současnost. Popisuje jednotlivé typy agentur a jejich vnitřní členění. Jsou zde obsaženy aktuální informace z globálního reklamního trhu a příklady nejvýznamějších holdingů a jejich agentur. U jednotlivých agentur jsou pak popsány vlastní vizuální identity a ukázky jejich prací. Práce se zabývá reklamními agenturami ve světovém kontextu.
Anotace v angličtině
This paper records the development of advertising agencies since their inception to the present. It describes different types of agencies and their internal structure. Current information on the global advertising market and the most important examples of holdings and their agencies are included here. Then the individual agencies are depicted by means of their own visual identity and examples of their work. The paper deals with advertising agencies in the global context.
Klíčová slova
Reklamní agentura, reklama, vizuální identita, kampaň, web, výzkum
Klíčová slova v angličtině
Advertising agency, advertisement, visual identity, campaign, website, research
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu
1. Teoretická část:
Reklamní agentury - svět
2. Praktická část:
Vytvoření vizuálního stylu reklamní agentury, design manuál
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu
1. Teoretická část:
Reklamní agentury - svět
2. Praktická část:
Vytvoření vizuálního stylu reklamní agentury, design manuál
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucí praktická: A
Hodnocení oponent praktická: D
Zkušený a praxí podpořený názor autora byl prezentován vhodnou formou s přesvědčivou argumentací. Na otázky (Krutil, Šlégr, Kajnar, Illík) odpovídal sice věcně, ale málo přesvědčivě. Komise akceptuje výstup.