Bakalářská práce je soustředěna na marketingový plán firmy Alupressing-slévarna, s. r. o. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Obsahem praktické části je nejen definovat současné marketingové cíle a strategie dané firmy, ale i zjistit, jak se firma vyvíjela od jejího založení za dané firemní politiky. S marketingovým plánem bude spojen i mezinárodní obchod, který chce firma rozvinout a znásobit tak portfolio zákazníků v B2B trhu, a to zejména na trhu německém. Část teoretická obsahuje informace z prostudované literatury, které se týkají předmětu bakalářské práce.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused on a marketing plan of Alupressing-slevarna, s. r. o. It is devide into a practical and a teoretic part. A content of the practical part will be a definition of current marketing goals and a strategy of this company . Further, the thesis describes a company progress with use of current strategy. The marketing plan is also related to the international bussines , which the company want to unfold. Another goal is to join the rank of customers in B2B market, mainly on German one. The teoretic part of this thesis includes informations of a perused literature, which is concern to main idea of the bachelor thesis.
Bakalářská práce je soustředěna na marketingový plán firmy Alupressing-slévarna, s. r. o. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Obsahem praktické části je nejen definovat současné marketingové cíle a strategie dané firmy, ale i zjistit, jak se firma vyvíjela od jejího založení za dané firemní politiky. S marketingovým plánem bude spojen i mezinárodní obchod, který chce firma rozvinout a znásobit tak portfolio zákazníků v B2B trhu, a to zejména na trhu německém. Část teoretická obsahuje informace z prostudované literatury, které se týkají předmětu bakalářské práce.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused on a marketing plan of Alupressing-slevarna, s. r. o. It is devide into a practical and a teoretic part. A content of the practical part will be a definition of current marketing goals and a strategy of this company . Further, the thesis describes a company progress with use of current strategy. The marketing plan is also related to the international bussines , which the company want to unfold. Another goal is to join the rank of customers in B2B market, mainly on German one. The teoretic part of this thesis includes informations of a perused literature, which is concern to main idea of the bachelor thesis.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 272 s. ISBN 80-247-0422-6.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
MCDONALD, Malcolm a Hugh WILSON. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 272 s. ISBN 80-247-0422-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 55 bodů
Oponent BP: 42 bodů
Mgr. Kateřina Korčáková:
Na základě čeho jste volila rozpočet na plánované aktivity?
Odpověděla zcela