Předmětem této práce je komunikační plán nově pronajatých stájí v Hradisku. V teoretické části je pojednáváno především o marketingové komunikaci a tvorbě komunikačního plánu. V praktické části bude popsaná současná situace a plánovaná představa fungování podnikání ve stájích v Hradisku. Dále je zpracovaná PEST a SWOT analýza a samotný návrh komunikačního plánu.
Anotace v angličtině
The subject of the bachelor thesis is to create communication plan for newly hired stable at Hradisko. The theoretical part consists of marketing communication and creation of communication plan. In the analytical part are described current and planned conducting of business. Furthermore it follows by marketing analysis SWOT and PEST and designed communication plan.
communication plan, marketing communication, SWOT analysis, publicity
Rozsah průvodní práce
58 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této práce je komunikační plán nově pronajatých stájí v Hradisku. V teoretické části je pojednáváno především o marketingové komunikaci a tvorbě komunikačního plánu. V praktické části bude popsaná současná situace a plánovaná představa fungování podnikání ve stájích v Hradisku. Dále je zpracovaná PEST a SWOT analýza a samotný návrh komunikačního plánu.
Anotace v angličtině
The subject of the bachelor thesis is to create communication plan for newly hired stable at Hradisko. The theoretical part consists of marketing communication and creation of communication plan. In the analytical part are described current and planned conducting of business. Furthermore it follows by marketing analysis SWOT and PEST and designed communication plan.
communication plan, marketing communication, SWOT analysis, publicity
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu a její plánované aktivity.
Proveďte vhodné ekonomické analýzy.
Vypracujte návrh komunikačního plánu včetně doporučení a efekty z něj vyplývajících řešení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu a její plánované aktivity.
Proveďte vhodné ekonomické analýzy.
Vypracujte návrh komunikačního plánu včetně doporučení a efekty z něj vyplývajících řešení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003, xvii, 432 s. ISBN 8071795771
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 197 s. ISBN 978-80-251-3320-0.
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003, xvii, 432 s. ISBN 8071795771
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 49 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
1. Kdo a jak často spravuje kontakty a obsah prezentace na sociální síti FB?
Odpověděla zcela
2. Jakým způsobem nyní vnímá majitelka marketing a jeho aktivity (zejména komunikační)? Podařilo se Vám ji svou prací přesvědčit o nutnosti odbornějšího přístupu k podnikání a komunikaci se zákazníky?
Odpověděla zcela
Oponent BP: 46 bodů
Mgr. Kateřina Korčáková:
V závěru (kap. 16) uvádíte, že ranč nebude začínat úplně od nuly. Stojíte si za tímto tvrzením?
Odpověděla zcela
Co je to "zviditelnění" firmy na novém místě?
Odpověděla částečně
Jakou cestou dosáhnete zvýšení zisků při aplikaci navrhovaného marketingu?
Odpověděla částečně