Diplomová práce vymezuje pojmy jako náborová komunikace, popisuje vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihuje náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Práce analyzuje komunikační metody pro oslovení jednotlivých uchazečů v internetové společnosti. V teoretické části práce jsou popsány jednotlivé kroky náboru a výběru zaměstnanců. Praktická část analyzuje jednotlivé činnosti a procesy týkající se náboru a výběru zaměstnanců. Na základě provedené analýzy jsou navržena opatření ke zvýšení efektivity vyhledávání, náboru a výběru zaměstnanců.
Anotace v angličtině
This thesis defines terms such as recruitment communication, describes the internal and external conditions affecting the response to the offer of employment and recruitment af-fects communication as part of the recruitment process. Thesis analyzes the communication methods for addressing the candidates in an Internet company. The theoretical part descri-bes the different steps of the recruitment and selection of employees. The practical part analyzes the various activities and processes related to recruitment and selection of em-ployees. Based on the analysis are proposed measures to increase the effectiveness of search, recruitment and selection of employees
Klíčová slova
nábor pracovníků, výběr pracovníků, náborová komunikace, lidské zdroje, personální marketing
Klíčová slova v angličtině
recruitment, selection, recruitment communications, human resources, HR marketing
Rozsah průvodní práce
80 s.(136 318 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce vymezuje pojmy jako náborová komunikace, popisuje vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihuje náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Práce analyzuje komunikační metody pro oslovení jednotlivých uchazečů v internetové společnosti. V teoretické části práce jsou popsány jednotlivé kroky náboru a výběru zaměstnanců. Praktická část analyzuje jednotlivé činnosti a procesy týkající se náboru a výběru zaměstnanců. Na základě provedené analýzy jsou navržena opatření ke zvýšení efektivity vyhledávání, náboru a výběru zaměstnanců.
Anotace v angličtině
This thesis defines terms such as recruitment communication, describes the internal and external conditions affecting the response to the offer of employment and recruitment af-fects communication as part of the recruitment process. Thesis analyzes the communication methods for addressing the candidates in an Internet company. The theoretical part descri-bes the different steps of the recruitment and selection of employees. The practical part analyzes the various activities and processes related to recruitment and selection of em-ployees. Based on the analysis are proposed measures to increase the effectiveness of search, recruitment and selection of employees
Klíčová slova
nábor pracovníků, výběr pracovníků, náborová komunikace, lidské zdroje, personální marketing
Klíčová slova v angličtině
recruitment, selection, recruitment communications, human resources, HR marketing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu diplomové práce, definujte základní pojmy, stanovte cíl práce a metodický postup, definujte výzkumnou otázku.
2. Proveďte analýzu současného stavu komunikačního mixu pro oslovení potencionálních uchazečů.
3. Proveďte marketingový výzkum u současných zaměstnanců s cílem měřit efektivitu jednotlivých náborových strategií. Definujte metodiku výzkumu. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte závěry.
4. Na základě zjištěných dat zpracujte návrh projektu vedoucího ke zvýšení efektivity náboru a výběru zaměstnanců aplikovatelný v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska vztahující se k tématu diplomové práce, definujte základní pojmy, stanovte cíl práce a metodický postup, definujte výzkumnou otázku.
2. Proveďte analýzu současného stavu komunikačního mixu pro oslovení potencionálních uchazečů.
3. Proveďte marketingový výzkum u současných zaměstnanců s cílem měřit efektivitu jednotlivých náborových strategií. Definujte metodiku výzkumu. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte závěry.
4. Na základě zjištěných dat zpracujte návrh projektu vedoucího ke zvýšení efektivity náboru a výběru zaměstnanců aplikovatelný v praxi.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Personální management. Praha : Grada Publishing, 1999. 968 s. ISBN 80-7169-614-5.
DALE, Margaret. Vybíráme zaměstnance : Základní znalosti personalisty. 1. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2007. 181 s. ISBN 978-80-251-1522-0.
PELSMACKER, Patrick De a kol., Marketingové komunikace, Praha: Grada Publishing, 2003, 600 s., ISBN 80-247-0254-1.
HRONÍK, František. Jak se nespálit při výběru zaměstnanců. 1. vyd. Praha : Comuter Press, 1999. 311 s. ISBN 80-7226-161-4.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů. Základy moderní personalistiky. 3. vyd.Praha : Management Press, 2006. 367 s. ISBN 80-7261-033-3.
MARGARET, Foot, CAROLINE, Hook. Personalistika. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 462 s. ISBN 80-7226-515-6.
VAJNER, Luděk. Výběr pracovníků do týmu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007.112 s. ISBN 978-80-247-1739-5.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Michael. Personální management. Praha : Grada Publishing, 1999. 968 s. ISBN 80-7169-614-5.
DALE, Margaret. Vybíráme zaměstnance : Základní znalosti personalisty. 1. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2007. 181 s. ISBN 978-80-251-1522-0.
PELSMACKER, Patrick De a kol., Marketingové komunikace, Praha: Grada Publishing, 2003, 600 s., ISBN 80-247-0254-1.
HRONÍK, František. Jak se nespálit při výběru zaměstnanců. 1. vyd. Praha : Comuter Press, 1999. 311 s. ISBN 80-7226-161-4.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů. Základy moderní personalistiky. 3. vyd.Praha : Management Press, 2006. 367 s. ISBN 80-7261-033-3.
MARGARET, Foot, CAROLINE, Hook. Personalistika. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 462 s. ISBN 80-7226-515-6.
VAJNER, Luděk. Výběr pracovníků do týmu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007.112 s. ISBN 978-80-247-1739-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Vysvetlite pojem networking v súvislosti s náborom zamestnancov.
2. V čom spočívajú podľa autorky výhody aktívneho využívania sociálnej siete LinkedIn pri
nábore zamestnancov?
3. Na strane 78 prezentuje autorka štruktúrovaný pohovor. Otázka ?Kdo byl Váš oblíbený
manažer a proč?? sa nachádza v úvodnej fáze realizácie pohovoru. Ide však o otázku typu
trick question (chyták), ktoré sa zvyčajne kladú až v neskorších fázach pohovoru. Prečo sa
autorka rozhodla umiestniť otázku na začiatok pohovoru?
Otázka oponenta:
Na základě jakého šetření byly vytvořeny grafy č. 5 ? 7? Vysvětlete, prosím.