Diplomová práce reaguje na konkrétní situaci současné marketingové komunikace ve zlín-ské firmě TECHNODAT Develop s.r.o.; zaměřuje se na komunikaci produktu CARAT ? software pro komplexní zpracování návrhů interiérů. V teoretické části práce je pozornost soustředěna na klíčové pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace, dále pak na marketing služeb a strategický marketing. Praktická část se zaměřuje jak na produkt samotný, jeho poskytovatele nebo identifikaci cílové skupiny, především však na zmapo-vání doposud užívaných nástrojů marketingové komunikace a jejich efektivitu. Jsou vzne-seny výzkumné otázky, k jejichž verifikaci praktická část práce směřuje. Prostřednictvím podrobné analýzy konkurenčních produktů se snaží objevit protivníkova slabá místa a vyu-žít tak nalezenou konkurenční výhodu ve svůj prospěch. Součástí praktické části práce je plnohodnotný výzkum, jehož výstupy jsou základem pro navrhovaná řešení moderní mar-ketingové komunikace, uvedená v projektové části diplomové práce.
Anotace v angličtině
Diploma thesis relates to the practical use of contemporary marketing communiction in the Company TECHNODAT Develop s.r.o. in the Zlin City. This work focuses on the communication of the CARAT product ? software for comprehensive interior design ela-boration. The main attention to the theoretical part of the diploma thesis is drawn to key conceptions about the marketing sphere and the marketing communication, further on to the services marketing and the strategic marketing. The practical part tends to the product itself, the product provider or to the identification on the objektive group. Above all the work is aimed at illustrating so far used tools of marketing communication and thein effi-ciency. The practical part addresses the verification of uplifted research issues. By means of detailed competing product analysis the diploma thesis attempts to discover competitor?s teak spots and maket the best of the found competing advantage for its own profit. The full-evaluating reserch is the practical part konstituent, its outcomes are the basis for the proposed solutions of the modern marketing communication, mentioned in the project part of the diploma thesis.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, marketing služeb, strategický marketing, výzkum, komunikace, internet, webové stránky, tradiční nástroje marketingové komunikace, mo-derní nástroje marketingové komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, service marketing, strategic marketing, research, communication, the internet, web sites, traditional tools of marketing communication, mo-dern tools of marketing communication.
Rozsah průvodní práce
92 stran + 16 stran příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce reaguje na konkrétní situaci současné marketingové komunikace ve zlín-ské firmě TECHNODAT Develop s.r.o.; zaměřuje se na komunikaci produktu CARAT ? software pro komplexní zpracování návrhů interiérů. V teoretické části práce je pozornost soustředěna na klíčové pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace, dále pak na marketing služeb a strategický marketing. Praktická část se zaměřuje jak na produkt samotný, jeho poskytovatele nebo identifikaci cílové skupiny, především však na zmapo-vání doposud užívaných nástrojů marketingové komunikace a jejich efektivitu. Jsou vzne-seny výzkumné otázky, k jejichž verifikaci praktická část práce směřuje. Prostřednictvím podrobné analýzy konkurenčních produktů se snaží objevit protivníkova slabá místa a vyu-žít tak nalezenou konkurenční výhodu ve svůj prospěch. Součástí praktické části práce je plnohodnotný výzkum, jehož výstupy jsou základem pro navrhovaná řešení moderní mar-ketingové komunikace, uvedená v projektové části diplomové práce.
Anotace v angličtině
Diploma thesis relates to the practical use of contemporary marketing communiction in the Company TECHNODAT Develop s.r.o. in the Zlin City. This work focuses on the communication of the CARAT product ? software for comprehensive interior design ela-boration. The main attention to the theoretical part of the diploma thesis is drawn to key conceptions about the marketing sphere and the marketing communication, further on to the services marketing and the strategic marketing. The practical part tends to the product itself, the product provider or to the identification on the objektive group. Above all the work is aimed at illustrating so far used tools of marketing communication and thein effi-ciency. The practical part addresses the verification of uplifted research issues. By means of detailed competing product analysis the diploma thesis attempts to discover competitor?s teak spots and maket the best of the found competing advantage for its own profit. The full-evaluating reserch is the practical part konstituent, its outcomes are the basis for the proposed solutions of the modern marketing communication, mentioned in the project part of the diploma thesis.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, marketing služeb, strategický marketing, výzkum, komunikace, internet, webové stránky, tradiční nástroje marketingové komunikace, mo-derní nástroje marketingové komunikace.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, service marketing, strategic marketing, research, communication, the internet, web sites, traditional tools of marketing communication, mo-dern tools of marketing communication.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na definice základních pojmů v oblasti marketingové komunikace, marketingového výzkumu a jejich efektivity.
2. Zpracujte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny, popište metodiku výzkumu, definujte závěry výzkumu, verifikujte výzkumnou otázku.
3. U zjištěných dat vyvoďte zobecnitelná pravidla a navrhněte model marketingové strategie se zaměřením na efektivitu webové prezentace zvolené firmy, aplikovatelný v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na definice základních pojmů v oblasti marketingové komunikace, marketingového výzkumu a jejich efektivity.
2. Zpracujte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny, popište metodiku výzkumu, definujte závěry výzkumu, verifikujte výzkumnou otázku.
3. U zjištěných dat vyvoďte zobecnitelná pravidla a navrhněte model marketingové strategie se zaměřením na efektivitu webové prezentace zvolené firmy, aplikovatelný v praxi.
Seznam doporučené literatury
KOTLER P., Marketing management, Praha, Grada publishing, 2001, 10. Rozšířené vydání, 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
FORET M., Marketingová komunikace, Brno, Computer press a.s., 2006, 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
PELSMACKER P., GEUENS M., BERGH J., Marketingová komunikace, Praha, Grada Publishing, 2003, 600 s. ISBN 80- 247-0254-1.
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J.; Image a firemní identita; GRADA Publishing a.s. 2009, ISBN 978-80-247-2790-5.
HORÁKOVÁ, H.: Strategický marketing, Grada Publishing a.s., 2003, 2.rozšířené a aktualizované vyd., 204 s. ISBN 80-274-0047-1.
SOUKALOVÁ, R.: Projektový marketing, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004, 1.vyd., ISBN 80-7318-177-0.
Seznam doporučené literatury
KOTLER P., Marketing management, Praha, Grada publishing, 2001, 10. Rozšířené vydání, 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
FORET M., Marketingová komunikace, Brno, Computer press a.s., 2006, 443 s. ISBN 80-251-1041-9.
PELSMACKER P., GEUENS M., BERGH J., Marketingová komunikace, Praha, Grada Publishing, 2003, 600 s. ISBN 80- 247-0254-1.
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J.; Image a firemní identita; GRADA Publishing a.s. 2009, ISBN 978-80-247-2790-5.
HORÁKOVÁ, H.: Strategický marketing, Grada Publishing a.s., 2003, 2.rozšířené a aktualizované vyd., 204 s. ISBN 80-274-0047-1.
SOUKALOVÁ, R.: Projektový marketing, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004, 1.vyd., ISBN 80-7318-177-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Str. 79 ? jen 5 % uživatelů hledá řešení konkrétního problému na stránkách CARAT. Vzala
jste v úvahu specifičnost každého jednotlivého problému? Jsou stránky vůbec schopné
postihnout různá úskalí, s nimiž se mohou uživatelé setkat? Lze reálně dosáhnout vyššího
procenta uživatelů v tomto smyslu?
2. Nebylo by vhodné podpořit el. komunikaci s uživateli ještě častějším osobním kontaktem
než je dosud obvyklé? Co by tomu mohlo bránit?
3. Bylo by možné najít cesty, aby uživatelé byli aktivnější než dosud (podle výsledků
dotazování ? otázka č. 6 z P III a otázka č. 12 z P II)?
4. Str. 84: cíl ? zvýšení počtu licencí o 10 %. Jak daleko je plnění tohoto cíle?