Předmětem diplomové práce je strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013 ? 2016.
Cílem práce je vytvořit soubor možných řešení, který odpovídá na otázku budoucího roz-voje firmy v oblasti vstupu na nové trhy, marketingových aktivit atd. Práce má vnést nový pohled na aktivity společnosti.
První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací. Druhá část práce je věnována analýzám nezbytných pro strategické marketingové plánování. Třetí - projektová část předkládá hlavní a dílčí cíle, jejichž pomocí lze dojít k naplnění strategického plánu firmy.
Anotace v angličtině
Subject of this thesis is a strategic marketing plan of the company RIM-CZ, spol. s r. o. for the year 2013 - 2016.
The aim of this thesis is to create a set of possible solutions which answers to the question of the future company development in the area of entering new markets, marketing activities, etc. The thesis has bring a new view of the company's activities.
The first part focuses on the collection of information theory. The second part is devoted to analysis necessary for strategic marketing planning. Third, project, part presents the main and partial objectives, which can help to fulfillment of the strategic plan of the company.
Klíčová slova
trh, analýza, strategie, marketing, strategický plán
Klíčová slova v angličtině
Market, Analysis, Strategy, Marketing, Strategic Plan
Rozsah průvodní práce
98
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce je strategický marketingový plán firmy RIM-CZ, spol. s r. o. pro rok 2013 ? 2016.
Cílem práce je vytvořit soubor možných řešení, který odpovídá na otázku budoucího roz-voje firmy v oblasti vstupu na nové trhy, marketingových aktivit atd. Práce má vnést nový pohled na aktivity společnosti.
První část práce je zaměřena na sběr teoretických informací. Druhá část práce je věnována analýzám nezbytných pro strategické marketingové plánování. Třetí - projektová část předkládá hlavní a dílčí cíle, jejichž pomocí lze dojít k naplnění strategického plánu firmy.
Anotace v angličtině
Subject of this thesis is a strategic marketing plan of the company RIM-CZ, spol. s r. o. for the year 2013 - 2016.
The aim of this thesis is to create a set of possible solutions which answers to the question of the future company development in the area of entering new markets, marketing activities, etc. The thesis has bring a new view of the company's activities.
The first part focuses on the collection of information theory. The second part is devoted to analysis necessary for strategic marketing planning. Third, project, part presents the main and partial objectives, which can help to fulfillment of the strategic plan of the company.
Klíčová slova
trh, analýza, strategie, marketing, strategický plán
Klíčová slova v angličtině
Market, Analysis, Strategy, Marketing, Strategic Plan
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k problematice marketingového strategického plánování s důrazem na obor vybrané firmy.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Na základě analýzy interních a externích zdrojů sekundárních dat zpracujte objektivní analýzu prostředí a konkurence a profilujte strategické cílové trhy. Závěry analýz sestavte do SWOT analýzy projektu.
4. Formulujte návrh marketingového strategického plánu pro období 2013-2016 včetně jeho měřitelných výstupů, možností a limitů realizace.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k problematice marketingového strategického plánování s důrazem na obor vybrané firmy.
2. Stanovte cíle, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Na základě analýzy interních a externích zdrojů sekundárních dat zpracujte objektivní analýzu prostředí a konkurence a profilujte strategické cílové trhy. Závěry analýz sestavte do SWOT analýzy projektu.
4. Formulujte návrh marketingového strategického plánu pro období 2013-2016 včetně jeho měřitelných výstupů, možností a limitů realizace.
Seznam doporučené literatury
HANZELKOVÁ, A., a kol. Strategický marketing : Teorie pro praxi. 1. vydání. Praha : C. H. Beck, 2009. 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
MCDONALD, Malcolm. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
HANZELKOVÁ, A., a kol. Strategický marketing : Teorie pro praxi. 1. vydání. Praha : C. H. Beck, 2009. 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
MCDONALD, Malcolm. Marketingový plán: příprava a úspěšná realizace. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, 575 s. ISBN 978-80-265-0014-8.
JAKUBÍKOVÁ, D. Strategický marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2008. 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studenta na státních závěrečných zkouškách.
Student představil zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Student dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Objasněte tvorbu SWOT analýzy. Pokuste se vytvořit (z dostupných dat) matici významnosti jednotlivých faktorů a jejich kvality.
2. V práci uvádíte dvě SWOT analýzy. Ve kterých faktorech došlo ke shodě a ve kterých k diametrálním odlišným výstupům?
3. Které zahraniční trhy, dle provedené analýzy, jsou pro vstup firmy nejvhodnější a které nikoliv.
Student plně odpověděl na položené otázky a na základě přesvědčivé obhajoby se komise dohodla na celkovém hodnocení B-velmi dobře.