Tématem této bakalářské práce je problematika internetové prezentace města Ústí nad Orlicí. V teoretické části je zpracován literární průzkum Internetu jako média. Čerpal jsem z monografické literatury, internetových zdrojů a odborných publikací.
V praktické části bakalářské práce jsou popsány a analyzovány současné internetové stránky města Ústí nad Orlicí. Dále jsou vyvozeny závěry z uskutečněného interview a porovnány internetové stránky města Ústí nad Orlicí a Litomyšle na základě poskytovaných služeb turistům. V poslední části práce jsem vyvodil závěr, který by mohl být využit v případě zájmu vedení města a webmastera k vylepšení této služby pro uživatele internetové prezentace.
Anotace v angličtině
The topic of the Bachelor´s thesis are the problems of the Internet site of the town of Ústí nad Orlicí. The theoretical part is referred to the questions of the Internet as the presentation medium. I drew from the monographic literature, the Internet and special magazine articles.
In the practical part the today's Internet site of the town of Ústí nad Orlicí is analysed. It is compared with the Internet site of the town of Litomyšl regarding the tourist aspect. This part is also based on the opinions of interviewed people. In the last part I made out conclusions for the improvement of the web site of the town of Ústí nad Orlicí for citizens and other users.
Internet, internet presentation, web page, analysis
Rozsah průvodní práce
50 s., 6 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem této bakalářské práce je problematika internetové prezentace města Ústí nad Orlicí. V teoretické části je zpracován literární průzkum Internetu jako média. Čerpal jsem z monografické literatury, internetových zdrojů a odborných publikací.
V praktické části bakalářské práce jsou popsány a analyzovány současné internetové stránky města Ústí nad Orlicí. Dále jsou vyvozeny závěry z uskutečněného interview a porovnány internetové stránky města Ústí nad Orlicí a Litomyšle na základě poskytovaných služeb turistům. V poslední části práce jsem vyvodil závěr, který by mohl být využit v případě zájmu vedení města a webmastera k vylepšení této služby pro uživatele internetové prezentace.
Anotace v angličtině
The topic of the Bachelor´s thesis are the problems of the Internet site of the town of Ústí nad Orlicí. The theoretical part is referred to the questions of the Internet as the presentation medium. I drew from the monographic literature, the Internet and special magazine articles.
In the practical part the today's Internet site of the town of Ústí nad Orlicí is analysed. It is compared with the Internet site of the town of Litomyšl regarding the tourist aspect. This part is also based on the opinions of interviewed people. In the last part I made out conclusions for the improvement of the web site of the town of Ústí nad Orlicí for citizens and other users.
Internet, internet presentation, web page, analysis
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum týkající se problematiky využití Internetu jako média určeného k prezentaci.
Zpracujte analýzu současných www stránek města Ústí nad Orlicí.
Navrhněte doporučení pro vylepšení internetových stránek města.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum týkající se problematiky využití Internetu jako média určeného k prezentaci.
Zpracujte analýzu současných www stránek města Ústí nad Orlicí.
Navrhněte doporučení pro vylepšení internetových stránek města.
Seznam doporučené literatury
[1] HLAVENKA, J. a kolektiv. Vytváříme WWW stránky a spravujeme moderní web site 6. aktualiz. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 355 s. ISBN 80-7226-748-5.
[2] PIROUZ, R. HTML kouzla na Webu : [Praktické postupy pro vytváření atraktivních webových stránek] [Z angl.] překlad Lucie Blažková. 1. vyd. Brno : UNIS, 1998. 294 s. ISBN 80-86097-17-X.
[3] HAGGARD, M. Příručka tonoucího webmastera : jak plánovat, vytvářet a spravovat kvalitní a úspěšný web ; překlad Marek Bartoň. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 1999. 173 s. Přeloženo z angličtiny. ISBN 80-7226-139-8.
[4] ŘÍHOŠEK, T. Webová grafika : text, typografie, textové efekty; 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 72 s. ISBN 80-7226-765-5.
[5] KOTLER P. ; Marketing management : Analýza, plánování, realizace a kontrola : překlad V. Dolanský a kol ; 2. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1995. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
Seznam doporučené literatury
[1] HLAVENKA, J. a kolektiv. Vytváříme WWW stránky a spravujeme moderní web site 6. aktualiz. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 355 s. ISBN 80-7226-748-5.
[2] PIROUZ, R. HTML kouzla na Webu : [Praktické postupy pro vytváření atraktivních webových stránek] [Z angl.] překlad Lucie Blažková. 1. vyd. Brno : UNIS, 1998. 294 s. ISBN 80-86097-17-X.
[3] HAGGARD, M. Příručka tonoucího webmastera : jak plánovat, vytvářet a spravovat kvalitní a úspěšný web ; překlad Marek Bartoň. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 1999. 173 s. Přeloženo z angličtiny. ISBN 80-7226-139-8.
[4] ŘÍHOŠEK, T. Webová grafika : text, typografie, textové efekty; 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 72 s. ISBN 80-7226-765-5.
[5] KOTLER P. ; Marketing management : Analýza, plánování, realizace a kontrola : překlad V. Dolanský a kol ; 2. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1995. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.