Bakalářská práce se zabývá vizuálními prostředky podpory prodeje. Věnuje se především místu prodeje a propagačním prostředkům, které na zákazníka v prodejně působí. Teore-tická část se zabývá podporou prodeje, in-store marketingem a především jeho jednotlivými nástroji. V praktické části jsou uvedeny výsledky průzkumu týkajícího se in-store marketingu a POP/POS materiálů, realizovaném v konkrétní maloobchodní prodejně.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with the visual means of sales promotion. The thesis is focused on point of sale and promotional resources, that costumer in the shop operates. The theoretical part deals with sales promotions, in-store marketing and especially its various instruments. Practical part presents the results of a study of the in-store marketing and POP / POS mate-rials, realized in a specific retail store.
Klíčová slova
marketing, podpora prodeje, marketing at retail, in-store komunikace, POP, POS, merchandising, smyslový marketing, vizuální komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing, sales promotion, marketing at retail, in-store communication, POP, POS, merchandising, sensory marketing, visual communication
Rozsah průvodní práce
77 s. (90 544 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá vizuálními prostředky podpory prodeje. Věnuje se především místu prodeje a propagačním prostředkům, které na zákazníka v prodejně působí. Teore-tická část se zabývá podporou prodeje, in-store marketingem a především jeho jednotlivými nástroji. V praktické části jsou uvedeny výsledky průzkumu týkajícího se in-store marketingu a POP/POS materiálů, realizovaném v konkrétní maloobchodní prodejně.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with the visual means of sales promotion. The thesis is focused on point of sale and promotional resources, that costumer in the shop operates. The theoretical part deals with sales promotions, in-store marketing and especially its various instruments. Practical part presents the results of a study of the in-store marketing and POP / POS mate-rials, realized in a specific retail store.
Klíčová slova
marketing, podpora prodeje, marketing at retail, in-store komunikace, POP, POS, merchandising, smyslový marketing, vizuální komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing, sales promotion, marketing at retail, in-store communication, POP, POS, merchandising, sensory marketing, visual communication
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši dané problematiky.
2. Vymezte pojmy a stanovte teoretická východiska práce.
3. Připravte metodiku výzkumné části.
4. Realizujte kvalitativní výzkum.
3. Zpracujte a vyhodnoťte získaná data.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši dané problematiky.
2. Vymezte pojmy a stanovte teoretická východiska práce.
3. Připravte metodiku výzkumné části.
4. Realizujte kvalitativní výzkum.
3. Zpracujte a vyhodnoťte získaná data.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír, Ladislav PÁTÍK a Milan POSTLER. Retail marketing. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-7261-207-9.
BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP - In-store ko-munikace v praxi: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 215 s., [8] s. barev. obr. příl. ISBN 978-80-247-2840-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Gra-da, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír, Ladislav PÁTÍK a Milan POSTLER. Retail marketing. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-7261-207-9.
BOČEK, Martin, Daniel JESENSKÝ a Daniela KROFIÁNOVÁ. POP - In-store ko-munikace v praxi: trendy a nástroje marketingu v místě prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 215 s., [8] s. barev. obr. příl. ISBN 978-80-247-2840-7.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Gra-da, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Jak velký vliv v budoucnu budou mít chytré telefony na nákupní chování zákazníka?
2. Zná autorka web kupi.cz? Co si o tomto nástroji myslí? Je v něm budoucnost? I z hlediska predikce POPAI.
3. Z výzkumu vyplynulo, že leták je stále nejdůležitější nástroj podpory prodeje. V budoucnu POPAI predikuje, že vše v místě prodeje bude pokračovat k digitalizaci. Jaká tedy bude budoucnost a význam letáku v digitální době?
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.