Bakalářská práce se zaměřuje na aspekty ovlivňující výsledky vyhledávání ve fulltextových vyhledávačích. Jsou v ní popsány všechny důležité faktory, které ovlivňují úspěšnost webových stránek. Práce se zabývá důležitostí on page a off page faktorů a je zdůrazněna nutnost používání správných značek (tagů) jazyka HTML. To vše je podloženo statistikami, odbornými studiemi, grafy a zkušenostmi z praxe.
Anotace v angličtině
The Bachelor work focuses on aspects, affecting the results of searching in fulltext locators. All important factors which affect the success of web pages are described here. The work deals with the importance of on page and off page factors, the emphasis is put on the usage of correct HTML tags. All these facts are supported by statistics, technical studies, graphs and work experience.
Klíčová slova
Internet, webové stránky, klíčová slova, HTML jazyk, onpage a offpage faktory, úspěšnost webových stránek
Klíčová slova v angličtině
Internet, web pages, keywords, HTML language, onpage and offpage factors, succes of web pages
Rozsah průvodní práce
48
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zaměřuje na aspekty ovlivňující výsledky vyhledávání ve fulltextových vyhledávačích. Jsou v ní popsány všechny důležité faktory, které ovlivňují úspěšnost webových stránek. Práce se zabývá důležitostí on page a off page faktorů a je zdůrazněna nutnost používání správných značek (tagů) jazyka HTML. To vše je podloženo statistikami, odbornými studiemi, grafy a zkušenostmi z praxe.
Anotace v angličtině
The Bachelor work focuses on aspects, affecting the results of searching in fulltext locators. All important factors which affect the success of web pages are described here. The work deals with the importance of on page and off page factors, the emphasis is put on the usage of correct HTML tags. All these facts are supported by statistics, technical studies, graphs and work experience.
Klíčová slova
Internet, webové stránky, klíčová slova, HTML jazyk, onpage a offpage faktory, úspěšnost webových stránek
Klíčová slova v angličtině
Internet, web pages, keywords, HTML language, onpage and offpage factors, succes of web pages
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je úprava webových stránek firmy Armenit pro zlepšení pozice výsledků hledání v internetových vyhledávačích. Cílem bude vytvořit kvalitní a unikátní obsah stránek, správné používání doporučených značek (tagů), používání description a keywords, budování zpětných odkazů. Práce bude podložená statistikami, odbornými studiemi či vlastními zkušenostmi z praxe.
1. Studium prostředí jazyka HTML
2. Analýza používání klíčových slov
3. Úprava webových stránek firmy Armenit na základě zjištěných faktů z analýzy ze dvou úhlů pohledu - on page a off page faktorů.
4. Shrnutí důležitých faktorů ovlivňující úspěšnost webových stránek
5. Návrh možností, jak návštěvnost neustále zvyšovat.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je úprava webových stránek firmy Armenit pro zlepšení pozice výsledků hledání v internetových vyhledávačích. Cílem bude vytvořit kvalitní a unikátní obsah stránek, správné používání doporučených značek (tagů), používání description a keywords, budování zpětných odkazů. Práce bude podložená statistikami, odbornými studiemi či vlastními zkušenostmi z praxe.
1. Studium prostředí jazyka HTML
2. Analýza používání klíčových slov
3. Úprava webových stránek firmy Armenit na základě zjištěných faktů z analýzy ze dvou úhlů pohledu - on page a off page faktorů.
4. Shrnutí důležitých faktorů ovlivňující úspěšnost webových stránek
5. Návrh možností, jak návštěvnost neustále zvyšovat.
Seznam doporučené literatury
1. Smička R., Optimalizace pro vyhledávače - SEO, Nakladatel: Jaroslava Smičková, Dubany, 2004, ISBN: 80-239-2961-5
2. Iskra J., Google - Vyhledávání, Gmail, Google Talk a další služby, Computer Press, Praha, 2006, ISBN 8025110435
3. Hauser M., HTML a CSS Velká kniha řešení + CD, Computer Press, Praha, 2006, ISBN 80-251-1117-2
4. Dellwig I., HTML 4 příručka tvůrce webu, Grada, ISBN 8024702975
Seznam doporučené literatury
1. Smička R., Optimalizace pro vyhledávače - SEO, Nakladatel: Jaroslava Smičková, Dubany, 2004, ISBN: 80-239-2961-5
2. Iskra J., Google - Vyhledávání, Gmail, Google Talk a další služby, Computer Press, Praha, 2006, ISBN 8025110435
3. Hauser M., HTML a CSS Velká kniha řešení + CD, Computer Press, Praha, 2006, ISBN 80-251-1117-2
4. Dellwig I., HTML 4 příručka tvůrce webu, Grada, ISBN 8024702975
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Obhajoba byla plynulá. Součástí obhajoby byla i praktická ukázka. Po prezentaci následovala zajímavá diskuse, při níž byly položeny následující dotazy:
1. Zkuste, jak se bude vyhledávání chovat v google? (Dr. Sysel)
2. Z kolika položek se Vaše firma objevuje na předních místech v Google a v Seznam.cz? (doc. Ošmera)
3. Co kdyby ten způsob nasadili všichni? (doc. Ošmera)
Student na všechny otázky reagoval pružně a všechny je zodpověděl.