Cílem této bakalářské práce je motivační politika Lázní Luhačovice vůči svým klientům a jejich spokojenost. Bakalářská práce se dělí na dvě části. První, teoretická část, se zabývá problematikou motivace a marketingu, respektive marketingových služeb. Druhá, praktic-ká část, obsahuje motivační zdroje Lázní Luhačovice, spokojenost zákazníků na základě dotazníkového průzkumu a návrh doporučení na možné zlepšení vztahů mezi klienty a danou společností.
Anotace v angličtině
The aim of the Bachelor Thesis is motivation policy of Luhačovice Spa oriented on its cli-ents and their satisfaction. The Bachelor Thesis is divided into two parts. The first, theoret-ical part, deals with problems of motivation and marketing, more precisely, marketing ser-vices. The second, practical part, deals with motivation sources of Luhačovice Spa, satis-faction of customers on the base of a questionnaire survey and a proposal of recommenda-tion for possible improvement among clients and the company.
Cílem této bakalářské práce je motivační politika Lázní Luhačovice vůči svým klientům a jejich spokojenost. Bakalářská práce se dělí na dvě části. První, teoretická část, se zabývá problematikou motivace a marketingu, respektive marketingových služeb. Druhá, praktic-ká část, obsahuje motivační zdroje Lázní Luhačovice, spokojenost zákazníků na základě dotazníkového průzkumu a návrh doporučení na možné zlepšení vztahů mezi klienty a danou společností.
Anotace v angličtině
The aim of the Bachelor Thesis is motivation policy of Luhačovice Spa oriented on its cli-ents and their satisfaction. The Bachelor Thesis is divided into two parts. The first, theoret-ical part, deals with problems of motivation and marketing, more precisely, marketing ser-vices. The second, practical part, deals with motivation sources of Luhačovice Spa, satis-faction of customers on the base of a questionnaire survey and a proposal of recommenda-tion for possible improvement among clients and the company.
Zpracujte literární rešerši týkající se problematiky motivace
Analyzujte současný stav motivační politiky klientů Lázní Luhačovice a.s.
Na základě výsledků analýzy navrhněte opatření vedoucí ke zlepšení motivace klientů v Lázních Luhačovice a.s.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši týkající se problematiky motivace
Analyzujte současný stav motivační politiky klientů Lázní Luhačovice a.s.
Na základě výsledků analýzy navrhněte opatření vedoucí ke zlepšení motivace klientů v Lázních Luhačovice a.s.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů:nejnovejší trendy a postupy:10.vydání. Praha: Grada,2007. IBSN 978-80-
247-1407-3 \vsp{1,5mm}
[2] KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů.Praha: Management Press,2007, 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3 \vsp{1,5mm}
[3] PLAMÍNEK, Jirí. Tajemství motivace: jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali. 1.vyd. Praha: Grada, 2007, 127 s. ISBN
978-80-247-1991-7 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.nl{}\vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů:nejnovejší trendy a postupy:10.vydání. Praha: Grada,2007. IBSN 978-80-
247-1407-3 \vsp{1,5mm}
[2] KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů.Praha: Management Press,2007, 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3 \vsp{1,5mm}
[3] PLAMÍNEK, Jirí. Tajemství motivace: jak zařídit, aby pro vás lidé rádi pracovali. 1.vyd. Praha: Grada, 2007, 127 s. ISBN
978-80-247-1991-7 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce.nl{}\vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
1.Objasněte, proč je nezbytné hledat nové způsoby motivace klientů lázní obecně.
2. Seznámila jste vedení Lázní Luhačovice, a.s. s doporučeními, jež by se mohly podílet na zvýšení spokojenosti lázeňské klientely? Pokud ano, domníváte se, že některé z Vašich návrhy budou realizovány?
Otázky oponenta:
V čom vidíte hlavný prínos poskytovania benefitov pre verných klientov? Ktoré
benefity považujete za najvýznamnejšie?