Cílem bakalářské práce je zpracování a vyhodnocení konkrétního marketingového výzkumu ?Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Albert v Olomouci?. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a metodickou část, ve kterých jsou popsány základní pojmy marketingového výzkumu a metody, které jsou vhodné pro statistické zpracování a vyhodnocení marketingového výzkumu. V praktické části jsou aplikovány zvolené meto-dy a postupy na marketingovém výzkumu ?Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Albert v Olomouci? včetně vyhodnocení a návrhu optimalizace prostředí prodejny Albert v Olomouci. Podrobné výpočty statistického šetření jsou zahrnuty v přílohách bakalářské práce. Bakalářská práce, především teoretická a metodická část může být použita pro zpra-cování podobných marketingových výzkumů.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor thesis is the processing and evaluation of a particular marketing research ?Analysis of customer satisfaction in the supermarket Albert in Olomouc?. The bachelor thesis contains theoretical and methodical part, where the basic concepts and methods of marketing research are described. The basic concepts and methods are suitable for statistical processing and evaluation of marketing research. There are applied chosen methods and procedures at the marketing research ?Analysis of customer satisfaction in the supermarket Albert in Olomouc" includes the evaluation and optimization environment of supermarket Albert in Olomouc in the practical part of the bachelor thesis. The annex of the bachelor thesis involves detailed calculations of the survey. The bachelor thesis, mainly the theoretical and the methodological part can be used for processing similar marketing research.
Klíčová slova
Marketingový výzkum; plán marketingového výzkumu; marketingové přístupy; primární a sekundární výzkum; získávání dat; zpracování dat marketingového výzkumu; statistické třídění dat; testování statistických hypotéz; neparametrické metody testování hypotéz; testy dobré shody.
Klíčová slova v angličtině
Marketing research; planning of the marketing research; marketing
approaches; primary and secondary research; acquisition of data; marketing research data processing; statistical sorting of data; testing statistical hypotheses; nonparametric methods for testing hypotheses; goodness of fit tests.
Rozsah průvodní práce
111 s. (86 055 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je zpracování a vyhodnocení konkrétního marketingového výzkumu ?Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Albert v Olomouci?. Bakalářská práce obsahuje teoretickou a metodickou část, ve kterých jsou popsány základní pojmy marketingového výzkumu a metody, které jsou vhodné pro statistické zpracování a vyhodnocení marketingového výzkumu. V praktické části jsou aplikovány zvolené meto-dy a postupy na marketingovém výzkumu ?Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně Albert v Olomouci? včetně vyhodnocení a návrhu optimalizace prostředí prodejny Albert v Olomouci. Podrobné výpočty statistického šetření jsou zahrnuty v přílohách bakalářské práce. Bakalářská práce, především teoretická a metodická část může být použita pro zpra-cování podobných marketingových výzkumů.
Anotace v angličtině
The aim of bachelor thesis is the processing and evaluation of a particular marketing research ?Analysis of customer satisfaction in the supermarket Albert in Olomouc?. The bachelor thesis contains theoretical and methodical part, where the basic concepts and methods of marketing research are described. The basic concepts and methods are suitable for statistical processing and evaluation of marketing research. There are applied chosen methods and procedures at the marketing research ?Analysis of customer satisfaction in the supermarket Albert in Olomouc" includes the evaluation and optimization environment of supermarket Albert in Olomouc in the practical part of the bachelor thesis. The annex of the bachelor thesis involves detailed calculations of the survey. The bachelor thesis, mainly the theoretical and the methodological part can be used for processing similar marketing research.
Klíčová slova
Marketingový výzkum; plán marketingového výzkumu; marketingové přístupy; primární a sekundární výzkum; získávání dat; zpracování dat marketingového výzkumu; statistické třídění dat; testování statistických hypotéz; neparametrické metody testování hypotéz; testy dobré shody.
Klíčová slova v angličtině
Marketing research; planning of the marketing research; marketing
approaches; primary and secondary research; acquisition of data; marketing research data processing; statistical sorting of data; testing statistical hypotheses; nonparametric methods for testing hypotheses; goodness of fit tests.
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska marketingového výzkumu
Metodika statistického zpracování dat marketingového výzkumu
Empirická část výzkumu
Vztahová analýza a vyhodnocení údajů stanovených výzkumem
Zásady pro vypracování
Teoretická východiska marketingového výzkumu
Metodika statistického zpracování dat marketingového výzkumu
Empirická část výzkumu
Vztahová analýza a vyhodnocení údajů stanovených výzkumem
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav a STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. Manažer. ISBN 80-247-0385-8. \vsp{1,5mm}
[2] HENDL, Jan. Přehled statistických metod zpracování dat: analýza a metaanalýza dat. 1.vyd. Praha: Portál, 2004, 584 s. ISBN 80-7178-820-1. \vsp{1,5mm}
[3] SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. Praxe manažera. ISBN 80-7226-252-1. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav a STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 159 s. Manažer. ISBN 80-247-0385-8. \vsp{1,5mm}
[2] HENDL, Jan. Přehled statistických metod zpracování dat: analýza a metaanalýza dat. 1.vyd. Praha: Portál, 2004, 584 s. ISBN 80-7178-820-1. \vsp{1,5mm}
[3] SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. Praxe manažera. ISBN 80-7226-252-1. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Seznámila jste s výsledky svého marketingového výzkumu vedení prodejny Albert v Olomouci?
Ano, seznámila jsem vedení firmy s výsledky BP.
2. Co je pro Vás, jako zákazníka, nejdůležitějším kritériem při výběru prodejny?
Důležitá je cena, kvalita a dostupnost z místa bydliště.
Ing. Martin Hart, Ph.D.: Jde propojit prodej s logistikou maloobchodním řetězcem?
Odpověď: Ano.
Prof. Navrátil: Formulace cílů chybí v bakalářské práci.
Odpověď: Jsou uvedeny na konci BP.
Prof. Navrátil: Na straně 12 je proces marketingového výzkumu a odvoláváte na knihu od Smitha.
Odpověď: Ano.
Prof. Navrátil: Víte jaký je rozdíl mezi absolutní a relativní četností.
Odpověď: Absolutní je,která může být a relativní je, která právě je.
Prof. Navrátil: Co je to kontigenční tabulka?
Odpověď: To je tabulka, která se zabývá četností.