Bakalářská práce s názvem Mentoring v ošetřovatelství je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám pedagogikou a didaktikou, psychologií a komunikací, vzděláváním sester a mentoringem zaměřeným na ošetřovatelství. Praktická část informuje o výsledcích výzkumu pomoci dotazníků a rozhovorů. Dotazník je určený pro studenty ošetřovatelství. Zjišťuji zkušenosti studentů s mentoringem na vybraných univerzitách.
V rozhovorech, které jsou věnovány mentorům, jsem se zaměřila na jejich vzdělávání
a zkušenosti z praxe.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is called Mentoring in Nursing. It is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part deals with pedagogy and didactics, psychology and communication, education of nurses and mentoring focused on nursing. The practical part disseminate the results of research using questionnaire surveys and interviews. The questionnaire survey is designed for students of nursing. I look for the experience of students with mentoring at selected universities. The interviews, which are intended for mentors, are
focused on their education and work experience.
Bakalářská práce s názvem Mentoring v ošetřovatelství je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám pedagogikou a didaktikou, psychologií a komunikací, vzděláváním sester a mentoringem zaměřeným na ošetřovatelství. Praktická část informuje o výsledcích výzkumu pomoci dotazníků a rozhovorů. Dotazník je určený pro studenty ošetřovatelství. Zjišťuji zkušenosti studentů s mentoringem na vybraných univerzitách.
V rozhovorech, které jsou věnovány mentorům, jsem se zaměřila na jejich vzdělávání
a zkušenosti z praxe.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is called Mentoring in Nursing. It is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part deals with pedagogy and didactics, psychology and communication, education of nurses and mentoring focused on nursing. The practical part disseminate the results of research using questionnaire surveys and interviews. The questionnaire survey is designed for students of nursing. I look for the experience of students with mentoring at selected universities. The interviews, which are intended for mentors, are
focused on their education and work experience.
Výběr a nastudování vhodné odborné literatury.
Vypracovaní struktury práce, osnovy a formulace cílů práce.
Příprava metodiky výzkumné části práce.
Realizace výzkumu pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru.
Zpracování, vyhodnocení a interpretace výsledků výzkumu.
Vyhodnocení a finalizace práce.
Zásady pro vypracování
Výběr a nastudování vhodné odborné literatury.
Vypracovaní struktury práce, osnovy a formulace cílů práce.
Příprava metodiky výzkumné části práce.
Realizace výzkumu pomocí dotazníkového šetření a rozhovoru.
Zpracování, vyhodnocení a interpretace výsledků výzkumu.
Vyhodnocení a finalizace práce.
Seznam doporučené literatury
HALMO, Renata, KUDLOVÁ, Pavla a VRÁNOVÁ, Věra. Deník ošetřovatelské praxe. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2008. ISBN 978-80-244-1878-0.
PLEVOVÁ, Ilona, et al. Ošetřovatelství 1. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3557-3.
PRŮCHA, Jan. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-6314.
PRŮCHA, Jan. Přehled pedagogiky: úvod do studia oboru. Praha: Portál, 2000.
ISBN 80-7178-399-4.
ZÁVODNÁ, Věra. Pedagogika v ošetrovateľstve. Martin: Osveta, 2005.
ISBN 80-806-3108-5.
Seznam doporučené literatury
HALMO, Renata, KUDLOVÁ, Pavla a VRÁNOVÁ, Věra. Deník ošetřovatelské praxe. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2008. ISBN 978-80-244-1878-0.
PLEVOVÁ, Ilona, et al. Ošetřovatelství 1. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3557-3.
PRŮCHA, Jan. Moderní pedagogika. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-6314.
PRŮCHA, Jan. Přehled pedagogiky: úvod do studia oboru. Praha: Portál, 2000.
ISBN 80-7178-399-4.
ZÁVODNÁ, Věra. Pedagogika v ošetrovateľstve. Martin: Osveta, 2005.
ISBN 80-806-3108-5.
Přílohy volně vložené
CD 1
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
O čem pojednává zákon č. 105/2011 Sb.? (dr. Krátká)
"Malá novela zákona 96....."
K obhajobě bakalářské práce nebyly ze strany komise žádné zásadní připomínky. Studentka reagovala na otázky komise pohotově, věcně a správně.