Moja bakalárska práca sa zaoberá tematikou umiestňovania predajne Baťa do jedného z nákupných centier na Slovensku. Firma Baťa je celosvetovo známa vďaka svojej dlhoročnej tradícií vo výrobe obuvi, ku ktorej ponúka širokú škálu doplnkov a služieb s obuvou spojených.
Teoretická časť mojej bakalárskej práce je venovaná spracovaniu literárnych zdrojov, ktoré sa týkajú maloobchodu, stratégie umiestňovania maloobchodných predajní do nákupných centier a rodiny Baťa. V praktickej časti sú spracované analýzy spádových oblastí jednotlivých okolí nákupných centier a ich vyhodnotenie.
Cieľom mojej bakalárskej práce je navrhnúť odporučenie pre umiestnenie predajne Baťa v konkrétnom nákupnom centre.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis deals with the theme of placement of Baťa store in one of the shopping centers in Slovakia. Baťa company is known worldwide due to its long standing tradition in footwear manufacturing to which it offers a wide range of services and products related to footwear.
The theoretical part of my bachelor thesis is devoted to processing of literary sources concerning retail, placement strategy of retail stores in shopping centres and the Baťa family. In the practical part are processed analysis of catchment areas around shopping centers and their evaluation.
The aim of my bachelor thesis is to suggest recommendation for the location of Baťa store in a particular shopping center.
Retail, business network, Baťa, catchment area, gravity model, nongravital model, analysis of location.
Rozsah průvodní práce
59 s. (61 715)
Jazyk
SK
Anotace
Moja bakalárska práca sa zaoberá tematikou umiestňovania predajne Baťa do jedného z nákupných centier na Slovensku. Firma Baťa je celosvetovo známa vďaka svojej dlhoročnej tradícií vo výrobe obuvi, ku ktorej ponúka širokú škálu doplnkov a služieb s obuvou spojených.
Teoretická časť mojej bakalárskej práce je venovaná spracovaniu literárnych zdrojov, ktoré sa týkajú maloobchodu, stratégie umiestňovania maloobchodných predajní do nákupných centier a rodiny Baťa. V praktickej časti sú spracované analýzy spádových oblastí jednotlivých okolí nákupných centier a ich vyhodnotenie.
Cieľom mojej bakalárskej práce je navrhnúť odporučenie pre umiestnenie predajne Baťa v konkrétnom nákupnom centre.
Anotace v angličtině
My bachelor thesis deals with the theme of placement of Baťa store in one of the shopping centers in Slovakia. Baťa company is known worldwide due to its long standing tradition in footwear manufacturing to which it offers a wide range of services and products related to footwear.
The theoretical part of my bachelor thesis is devoted to processing of literary sources concerning retail, placement strategy of retail stores in shopping centres and the Baťa family. In the practical part are processed analysis of catchment areas around shopping centers and their evaluation.
The aim of my bachelor thesis is to suggest recommendation for the location of Baťa store in a particular shopping center.
Retail, business network, Baťa, catchment area, gravity model, nongravital model, analysis of location.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši dostupných teoretických zdrojů, týkajícich se maloobchodního prodeje se zaměřením na strategii umisťování prodejen v obchodních centrech.
II. Praktická část
Analyzujte současnou strategii umístění prodejen firmy Baťa.
Proveďte analýzy umístění prodejny Baťa v konkrétním nákupním centru.
Na základě provedených analýz navrhněte vhodná doporučení pro umístění prodejny firmy Baťa na Slovensku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši dostupných teoretických zdrojů, týkajícich se maloobchodního prodeje se zaměřením na strategii umisťování prodejen v obchodních centrech.
II. Praktická část
Analyzujte současnou strategii umístění prodejen firmy Baťa.
Proveďte analýzy umístění prodejny Baťa v konkrétním nákupním centru.
Na základě provedených analýz navrhněte vhodná doporučení pro umístění prodejny firmy Baťa na Slovensku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BURSTINER, Irving. Základy maloobchodního podnikání. Praha: Victoria Publishing, 1991, 880 s. ISBN 80-8560-555-4.
CEKOTA, Antonín. Geniální podnikatel Tomáš Baťa. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta managementu a ekonomiky, 2004, 272 s. ISBN 80-7318-220-3.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 80-2470-447-1.
SPILKOVÁ, Jana. Geografie maloobchodu a spotřeby: věda o nakupování. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2012, 245 s. ISBN 978-80-246-1951-4.
ZÁBOJ, Marek, Ida VAJČNEROVÁ a Aleš PEPRNÝ. Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu. Vyd. 1. Ostrava: Key Publishing, 2011, 87 s. ISBN 978-80-7418-130-6.
Seznam doporučené literatury
BURSTINER, Irving. Základy maloobchodního podnikání. Praha: Victoria Publishing, 1991, 880 s. ISBN 80-8560-555-4.
CEKOTA, Antonín. Geniální podnikatel Tomáš Baťa. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta managementu a ekonomiky, 2004, 272 s. ISBN 80-7318-220-3.
HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2003, 200 s. ISBN 80-2470-447-1.
SPILKOVÁ, Jana. Geografie maloobchodu a spotřeby: věda o nakupování. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2012, 245 s. ISBN 978-80-246-1951-4.
ZÁBOJ, Marek, Ida VAJČNEROVÁ a Aleš PEPRNÝ. Aliance malých a středních podniků v maloobchodu a cestovním ruchu. Vyd. 1. Ostrava: Key Publishing, 2011, 87 s. ISBN 978-80-7418-130-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: Ing.Martina Sasínková - 44b
Otázky:
1. Popište, podle jakých kritérii jste stanovili největší konkurenty firmy Baťa.
2. Na straně 22 popisujete modely gravitace, popisujete rovnici zlomového bodu. Můžete specifikovat, jak se určuje zlomový bod? částečně
Oponent BP: doc. Ing. Josef Kubík, CSc. - 46b
Otázky:
1. Posuďte konkurenční sílu společností CCC, Deichman a Humanic oproti firmě Baťa na slovenském trhu. částečně
2. Jaké náklady by byly spojeny s otevřením jednotlivých provozoven Baťa v Košicích a Piešťanech? částečně
Další připomínky a otázky:
Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. Podívat se, kde je umístěna konkurence. Řídila jste se jen
doc. Ing. Zuzana Tučková, Ph.D Je to jen část analýzy, je tam potřeba konkurence.