Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace firmy MEGACORP ? Plus, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část popisuje marketingovou komunikaci a metody analýz, použitých v druhé části. Druhá obsahuje popis společnosti, analýzu současného stavu za pomocí SWOT analýzy, SPACE matice, QSPM matice a BCG matice a návrh marketingové komunikace za účelem zlepšení současné situace společnosti MEGACORP ? Plus, s.r.o.
Anotace v angličtině
The main topic of this bachelor thesis is marketing communication of the MEGACORP ? Plus Ltd. Company. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The first part describes marketing communication and methods used for its analysis in the following second part. The second part includes a description of the company, an analysis of the current state through the SWOT analysis, SPACE matrix, QSPM and BCG matrix, and proposals how to improve the current state of the MEGACORP ? Plus Ltd. with respect to marketing communication.
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace firmy MEGACORP ? Plus, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část popisuje marketingovou komunikaci a metody analýz, použitých v druhé části. Druhá obsahuje popis společnosti, analýzu současného stavu za pomocí SWOT analýzy, SPACE matice, QSPM matice a BCG matice a návrh marketingové komunikace za účelem zlepšení současné situace společnosti MEGACORP ? Plus, s.r.o.
Anotace v angličtině
The main topic of this bachelor thesis is marketing communication of the MEGACORP ? Plus Ltd. Company. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The first part describes marketing communication and methods used for its analysis in the following second part. The second part includes a description of the company, an analysis of the current state through the SWOT analysis, SPACE matrix, QSPM and BCG matrix, and proposals how to improve the current state of the MEGACORP ? Plus Ltd. with respect to marketing communication.
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu Megacorp - Plus, s.r.o.
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci zvolené společnosti.
Vypracujte návrh na zlepšení marketingové komunikace zvolené společnosti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu Megacorp - Plus, s.r.o.
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci zvolené společnosti.
Vypracujte návrh na zlepšení marketingové komunikace zvolené společnosti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011. 218 s. ISBN 978-80-87500-04-0.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011. 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: VeRBuM, 2011. 218 s. ISBN 978-80-87500-04-0.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011. 203 s., [4] s. obr. příl. ISBN 978-80-7261-237-6.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: Ing. Monika Horáková - 47b
Otázky:
1. Ve SWOT analáze uvádíte, že slabou stránkou firmy je marketingová komunikace a také dlouhodobé vztahy s obchodními partnery. Jakou formou marketingové komunikace (na kterou se v práci zaměřujete) byste podpořil právě dlouhodobé vztahy s obchodními partnery? Jaké jsou hlavní nástroje komunikace na trhu B2B? zcela
2. Dle Vámi zpracované BCG matice největší potenciál konkurenceschopnosti na trhu má firma ve speciálních strojích. Můžete navrhnout firmě strategii pro expanzi na zahraniční trhy? V čem podle Vás tkví úspěšnost právě tohoto nabízeného sortimentu? zcela
Oponent BP: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D. - 40b
Otázky:
1. Jakým způsobem byly ve SWOT analýze přiřazovány váhy jednotlivých faktorů?
2. Můžete uvést, kolik prostředků firma v současné době investuje do marketingu (např. kolik procent obratu ty výdaje tvoří)?
3. Firmě navrhuje pět opatření pro zlepšení marketingové komunikace (souhrn na s. 56). Jaká byste stanovil kritéria úspěšnosti jednotlivých návrhů při jejich realizaci? částečně